» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat grande punto
Autor Wiadomość
michal111 

Motocykl: etz 150
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 158
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-08-13, 19:55   Fiat grande punto

Czy ktoś z Was ma grande punto z gazem? Jeśli tak to proszę o opinie czy nie ma problemów z silnikem i instalacją gazową. Czy mocno zwiększy się spalanie?
Jakie macie instalacje gazowe?
I może znacie jakiś zakład który zakłada gaz w północnym mazowszu?
 
     
Krycha 
Grupa Podlasie


Motocykl: VTR Firestorm
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 1302
Skąd: Brańsk
Wysłany: 2010-08-14, 10:52   

Ja mam Poloneza z podtlenkiem LPG. Śmigał jak ta lala, dopóki się nie zapalił :twisted:
A jaki silnik w tym Fiacie?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ptcEkErrM1g
"Max w obrotomierzu, pot leci po kołnierzu"


" ZaKrystian, powiedz mi, ile Jawa pali Ci?"
 
     
adik204 
ETEZETOHOLIK


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 360
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-08-14, 10:59   

Jezdze Grande 1.2 w gazie na codzien, na nizszych obrotach szarpie, a ogolnie ciagnie troche lepiej od malucha. :mrgreen:
_________________
ETZ 250, WSK 125, CZ 350 (472.5) x2, JAWA 350TS, JAWA
50 MUSTANG, ROMET PONY M3.
 
 
     
michal111 

Motocykl: etz 150
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 158
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-08-14, 12:25   

silniczek jest 1.4.
adik204, ile kkm zrobiłeś na gazie? Były jakieś problemy?
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2010-08-17, 11:16   

michal111, licz sie z tym, ze przy takiej malej pojemnosci, z czasem zacznie brakowac silniczkowi elastycznosci, glownie w zakresie nizszych obrotow. Bedziesz musial bardziej wykrecac silniczek zeby gdzies kolwiek sie wkleic, czy wystartowac szybko ze skrzyzowania. Jens jest tylko wowczas, kiedy rocznie bedziesz robil okolo 30 tys. km. Takie jest moje zdanie. Jezeli mniej, to pomyslalbym nad dieslem z palety fiata. Bardzo udane konstrukcje, ktore sa kupowane nawet przez niemcow przeciez, do Opla :]
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2010-08-17, 19:37   

Ja bym tam nie kupował ropniaka, kup benzynę z gazem i nie pożałujesz. Jak brakuje ci elastyczności to wstaw Blos i po kłopocie.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
janekrow 
Janekroł


Motocykl: mz trophy, pannonia
Pomógł: 12 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 274
Skąd: Kąty Wroclawskie
Wysłany: 2010-08-17, 19:47   

grzybol napisał/a:
michal111Jezeli mniej, to pomyslalbym nad dieslem z palety fiata. Bardzo udane konstrukcje, ktore sa kupowane nawet przez niemcow przeciez, do Opla :]


Tak to prawda to bardzo udane diesle na common rail'u (jtd). Innowacyjne i bardzo nowoczesne. Dużo by tu o nich pisać, ale nie będę przynudzać, to nie temat o tym Ja z kolei tylko bym diesla w punto kupił bo jest dobry, ale niestety droższy w kupnie. Pozdro
_________________
ale przecie.. to jeeeest Pannonia, z tego Mz'tki nieeee zrobisz
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/103092
 
 
     
michal111 

Motocykl: etz 150
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 158
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-08-17, 19:52   

tylko ja już mam takiego punciaka i w planach jest zagazowanie go :grin:
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2010-08-17, 20:07   

michal111, no wiec, w tym miejscu sprawa sie nieco komplikuje... Generalnie oplaca sie wrzucic gaz, ale trzeba sie liczyc z tym, ze za jakies 3-4 lata, z samochodu bedzie muł... W Twoim wypadku, musisz zrobic sobie prosty rachunek ekonomiczny i podjac wlasciwa decyzje. Wez pod uwage zwiekszone koszta zwiazane z serwisowanie samochodu jezdzacego na gazie. To moze prozaiczne, jednak swieczki do gazu sa drozsze, jak rowniez przewody i trzeba je zazwyczaj co roku wymieniac. Czestą dolegliwoscia tez sa padniete uszczelki pod glowica, czego zazwyczaj jest wieksza temp. spalania mieszanki. Silnik bardziej sie grzeje i przy chocby malym niedomaganiu ukladu chlodzacego, mamy uszczelke zalatwiona. Warto tez dolewac srodek "motor life", ktory zmniejsza tarcie w komorze spalania, co przy gazie jest istotne.
Jaki masz przebieg swojego punciaka ?
Przelicz sobie wszystko, wrzuc na wage i zobacz co sie bardziej oplaca. Wiekszej filozofii nie widze :]
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
michal111 

Motocykl: etz 150
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 158
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-08-17, 20:24   

Teraz jest 13 tyś.
Jaką instalację polecacie II generacji czy sekwencję?
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-08-19, 19:04   

oczywiście że sekwencję, 2 gen to świętokradztwo
polecam elektronikę STAG, w lutym zamontowałem do omegi i ZERO najmniejszych problemów, Ba! silnik nawet zyskał na elastyczności na niskich obrotach :) a spalanie takie same jak benzyny + trochę benzyny na rozgrzanie do 30 st. o wtedy przełancza na gaz
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-08-19, 19:26   

grzybol napisał/a:
swieczki do gazu sa drozsze
nie żartuj :razz: w astrze mam 4 elektrodowe BOSHA bodajże ultra... koszt 25zł/1szt. grzybol, a co rozumiesz przez pojęcie droższe ? :piwo:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2010-08-19, 20:55   

Werpach, z mojego doswiadczenia, wynika, ze swiece do samochodow zagazowanych, musza byc inne. Przewaznie do fordow. I wiaze sie to ze wzrostem ceny za taka swieczke ;)
A opelek ile CI oleju zżera, tylko tak szczerze ?
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-08-19, 21:11   

hmmm biorąc pod uwagę że ma blisko 400tyś przelatane (dla ścisłości 1.6 75KM 95r) to przez 10tyś dolewane jest pól litra zależy od jazdy... :grin:
grzybol napisał/a:
Przewaznie do fordow.
Ford w gazie ?! silniki w fordach kompletnie nie współpracują z LPG :lol:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
AdamSsS 

Motocykl: była 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-08-19, 23:05   

i tu sie z wami nei zgodzę 5 lat temu mieliśmy wrodiznei forda oriona zagazowany chodizł ładnei i na tydzień przed sprzedażą pojecahliśmy nim w 5 osob z bagażami na tydzień do wiednia i ku naszemu zdziwienu rozpędził sie do 180km/h a po przełączeniu an benzynę zmuliło go i max poechał 167km/h ale to tylko jeden taki przypadek od tamtej chwili nie mam już stycznosci z forami
_________________
Moja maszynka
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17299
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2010-08-19, 23:06   

Werpach napisał/a:
Ford w gazie ?! silniki w fordach kompletnie nie współpracują z LPG :lol:

A właśnie, że współpracują. Tylko przy zakładaniu LPG trzeba też zainwestować w lubryfikator, o czym duuuża liczba użytkowników Forda na LPG, albo zapomina albo po prostu o tym nie wie. Fordowskie silniki mają dużą skłonność do wypalania zaworów na LPG i to w bardzo krótkim czasie od założenia instalacji. Znam gościa, który ma Focusa w LPG z zainstalowanym lubryfikatorem i nakręcił nim już przeszło 100km na LPG i silnik nie wykazuje zwiększonego zużycia w stosunku do eksploatacji na benzynie. Co do Opla, ja u siebie od wymiany do wymiany nie dolewam nic :)
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-08-19, 23:11   

Kasten napisał/a:
ja u siebie od wymiany do wymiany nie dolewam nic :)
a ile masz przelatane ? :razz:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
AdEk2007 
Grupa Podlasie


Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 679
Skąd: Mońki
Wysłany: 2010-08-19, 23:11   

Te 100km to jeszcze nic :mrgreen:
_________________
Bo żyje się po to aby śmigać na moto! :lol2:
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2010-08-19, 23:14   

Werpach napisał/a:
a ile masz przelatane ? :razz:

165000 :)
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13