|
Przesunięty przez: motomaciey 2012-02-12, 14:31 |
podkręcanie pompy oleju |
Autor |
Wiadomość |
Wuja
Motocykl: mz es 250/1
Pomógł: 3 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 253 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2011-01-03, 20:29 podkręcanie pompy oleju
|
|
|
Witam serdecznie,
zastanawia mnie, czy jest możliwość podkręcenia wydajności pompy oleju zębatej (takiej jak np w Fiacie 125p).
Oczywiście poza wymianą zużytych kół zębatych, czy też wałków pędnych.
Gdzieś, w zamierzchłych czasach obiło mi się o uszy, że taka możliwość istnieje, słyszał ktoś coś na ten temat?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5287 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-01-03, 20:47
|
|
|
mechanik u którego się uczyłem pan Zbigniew P. opowiadał mi kiedys, że mial przerobione taką pompę żeby odwadniać kanał w garażu i mówił też, że w żadn sposób poprzez ingerencję wewnatrz pompy nic nie wskuramy, jeżeli masz sałbe ciśnienie oleju to sprawdz czy niemasz przejechanych panewek na wale korbowym i korbowodach bo wlaściwie to tam wpychane jest najwyzsze cisnienie oleju... istnieje też obawa wytarcia gniazd wałka rozrządu co powoduje wypychanie zbyt dużej ilości oleju zukładu smarującego i zanik cisnienia oleju...
Pomogłem? kliknij pomógł! |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Awers
Zlotowicz
Motocykl: MZ ETZ 251e '91
Pomógł: 10 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 926 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2011-01-03, 20:50
|
|
|
Chodzi Ci prawdopodobnie o zwiększenie wydajności pompy i w ten sposób uzyskanie większego ciśnienia i co za tym idzie odsunięcie w czasie kapitalki
Nie słyszałem o sposobie zwiększenia wydajności pomp zębatych ponad fabryczne możliwości, ale jeśli powód jest taki jak wyżej to nawet jak by była taka możliwość to nie wydaje mi się żeby to załatwił o sprawę.
[ Dodano: 2011-01-03, 21:02 ]
Wuja, co Ty w ogóle kombinujesz wcześniej temat o wlaniu do benzyniaka oleju przeznaczonego do diesli, teraz podkręcanie pompy oleju
Napisz może od razu, jaka fura nie ma tego ciśnienia, czy chcesz jeździć dalej tym samochodem, czy jest na sprzedaż i się będziemy zastanawiać |
_________________ W stronę celu
http://forum.mz-klub.pl/a...php?user_id=527 |
|
|
|
|
Wuja
Motocykl: mz es 250/1
Pomógł: 3 razy Wiek: 55 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 253 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2011-01-03, 22:06
|
|
|
Awers, ze szwagrem kupiliśmy "Młodego Technika" i na podwórku pershinga składamy-stąd moje pytania. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15 |
|
|
|