» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2012-02-12, 14:31
podkręcanie pompy oleju
Autor Wiadomość
Wuja 


Motocykl: mz es 250/1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 253
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2011-01-03, 20:29   podkręcanie pompy oleju

Witam serdecznie,
zastanawia mnie, czy jest możliwość podkręcenia wydajności pompy oleju zębatej (takiej jak np w Fiacie 125p).
Oczywiście poza wymianą zużytych kół zębatych, czy też wałków pędnych.
Gdzieś, w zamierzchłych czasach obiło mi się o uszy, że taka możliwość istnieje, słyszał ktoś coś na ten temat?
Pozdrawiam
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5287
Skąd: Kościerzyna

Wysłany: 2011-01-03, 20:47   

mechanik u którego się uczyłem pan Zbigniew P. opowiadał mi kiedys, że mial przerobione taką pompę żeby odwadniać kanał w garażu i mówił też, że w żadn sposób poprzez ingerencję wewnatrz pompy nic nie wskuramy, jeżeli masz sałbe ciśnienie oleju to sprawdz czy niemasz przejechanych panewek na wale korbowym i korbowodach bo wlaściwie to tam wpychane jest najwyzsze cisnienie oleju... istnieje też obawa wytarcia gniazd wałka rozrządu co powoduje wypychanie zbyt dużej ilości oleju zukładu smarującego i zanik cisnienia oleju...


Pomogłem? kliknij pomógł!
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Awers 
Zlotowicz


Motocykl: MZ ETZ 251e '91
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 926
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-01-03, 20:50   

Chodzi Ci prawdopodobnie o zwiększenie wydajności pompy i w ten sposób uzyskanie większego ciśnienia i co za tym idzie odsunięcie w czasie kapitalki :?:

Nie słyszałem o sposobie zwiększenia wydajności pomp zębatych ponad fabryczne możliwości, ale jeśli powód jest taki jak wyżej to nawet jak by była taka możliwość to nie wydaje mi się żeby to załatwił o sprawę.

[ Dodano: 2011-01-03, 21:02 ]
Wuja, co Ty w ogóle kombinujesz :?: wcześniej temat o wlaniu do benzyniaka oleju przeznaczonego do diesli, teraz podkręcanie pompy oleju :smile:

Napisz może od razu, jaka fura nie ma tego ciśnienia, czy chcesz jeździć dalej tym samochodem, czy jest na sprzedaż i się będziemy zastanawiać :wink:
_________________
W stronę celu
http://forum.mz-klub.pl/a...php?user_id=527
 
 
     
Wuja 


Motocykl: mz es 250/1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 253
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2011-01-03, 22:06   

Awers, ze szwagrem kupiliśmy "Młodego Technika" i na podwórku pershinga składamy-stąd moje pytania.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15