Auto max 10-letnie, do 10-12 tys |
Autor |
Wiadomość |
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2011-02-11, 16:05
|
|
|
BeerfaN napisał/a: | Xsara, Xsantia, 2001-2003 da się wyrwać golasa. |
Xantie robili w europie do 2001. A, żeby trafić na golasa to trzeba chyba szczególnie długo szukać. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Poszy150
Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy Wiek: 34 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 711 Skąd: Łodygowice
|
Wysłany: 2011-02-12, 10:00
|
|
|
Dokładnie tak. poza tym pod koniec produkcji już w standardzie była klima przynajmniej 2 poduszki i napinacze pasów, elektryczne szyby i prawe lusterko. W brew pozorom to nie jest skomplikowane auto. Jest co prawda lekko wyprzedzające swoją epokę jak każdy "Większy" Citroen kiedyś, ale w dzisiejszych czasach nie ma tam żadnych czarów
A może jakieś BMW? np 3 z końca produkcji? też dobre auta |
_________________ Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka |
|
|
|
|
Chinczyk
Nowicjusz
Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy Wiek: 29 Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 513 Skąd: Okolice Brzozowa
|
Wysłany: 2011-02-12, 11:16
|
|
|
Ja polecam Mitsubishi Carismę II generacji.
Mój ojciec ma taką już 6 lat i jedyne w silniku co się zepsuło to urwany wąż od turbiny i teraz padła elektryka tzn. szyby są elektryczne i coś siadło i się nie otwierają (być może to bezpiecznik się przepalił nie miałem czasu sprawdzić bo to niedawno się stało).
Tyle że On ma silnik 1.9 DID a Ty chcesz benzynowy.
|
_________________ Pomogłem? Kliknij "pomógł"! |
|
|
|
|
BeerfaN
Made in PRL
Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 818 Skąd: Warszawa Marysin
|
Wysłany: 2011-02-14, 08:31
|
|
|
A może accent lub elantra?
Chyba jednak brava lub marea - koszty części są wprost śmieszne. |
_________________ We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428 |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-02-15, 11:35
|
|
|
hujdaja sobie odpuść
do brawy, czy mareii polecę silnik 1.6 103KM - udana jednostka |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2011-02-15, 11:58
|
|
|
wojciech944 napisał/a: | do brawy, czy mareii polecę silnik 1.6 103KM - udana jednostka |
Potwierdzam. 1.8 też jest w miarę, ale niech Cię ręka Boska chroni wziąć 1.4 - będziesz więc dłubał jak jeździł |
|
|
|
|
BoNes
Zemsta JawaCZ'a
Motocykl: Jawa 350 TS
Wiek: 32 Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-02-17, 10:10
|
|
|
Fiat jak i Alfa to dobre samochody, patrząc na cenę ich i ich części na pewno warte kupna.
Fiat Palio/Siena między Bravo/Brava/Marea to niezła przepaść, Alfa 156 trochę więcej kosztuje.
Silnik 1,6 godny polecenia - nie wiem jak w innych modelach, ale w Palio/Sienie alternator pęka i trzeba go zmieniać co kilka lat. Na pewno wadą wszystkich tych autek jest ułożyskowanie wahaczów tylnych, łożyska rdzewieją, koła stoją później po skosie i samochód przechyla się w zakrętach. 1,6 w Palio/Sienie to największy jaki był montowany, i ma też najbogatsze wyposażenie.
Maree HLX możesz kupić z 2.0 24V (były chyba też z Turbo) ze skórą w środku i klimą oraz elektryką, ale są problemy przy wymianie rozrządu.
Można za tą kasę wyrwać też Pande albo Punto, ale maja małe silniki.
Jakbyś się zdecydował na Siene lub Palio to daj znać, opowiem więcej o nich. |
|
|
|
|
|