» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2011-03-17, 19:44
Regulacja gaźnika przy pomocy ColorTune - poradnik.
Autor Wiadomość
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7504
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-04-12, 15:28   

januszj23 napisał/a:
Wkręć w ten który pali :DD :piwo:


januszj23, "pomógł" leci do Ciebie :torba":

Krycha, na obu cylindrach na 99% będziesz miał różnie. Silnik ma już przelatane ileś i oba cylindry równo się nie zużywają itd. Będziesz pewnie musiał wkręcać w oba cylindry i zapewne iść na kompromis ;)
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2013-06-07, 10:16   

Apropo regulacji BINGa, niestety nie posiadam jeszcze porcelanki (ale myślę o niej intensywnie) i również dochodzę do wniosku że silnik najlepiej wkręcał się na obroty jeżeli śruba regulacji składu mieszanki była prawie wkręcona (ja łapie punkt w którym się silnik zaczyna gorzej wkręcać i zostawiam ciutkę wcześniej, to słychać wyraźnie).

Jak to dalej u mnie wygląda nie mam pojęcia ale jestem ciekaw :cool: Jedyne co mogłem określić po regulacji BINGa (nie ruszałem pływaków, tylko przepustnica i skład) to to że tłumik nie był uwalony olejem (czyli spala ładnie, z resztą mimo tego że docieram nie schodze poniżej 4.5 tysiąca obrotów (5000-5.300 cały czas). Co ciekawe tłumik który mam kupiłem od gościa co jezdził na mixolu "na emeryta", więc pierwsze kilka kilometrów i pluła z niego NAGAREM, ale teraz już czyściutko jest) świeca ciemniejsza niż kawa z mlekiem (iglica prawie na najbogatszą no bo jednak docieram). Wyraźnie czuć było w jeździe ze na stałych obrotach poniżej 5000 nie jedzie płynnie (dyn dyn dyn dyn - za bogata mieszanka) ale poza tym wszystko gra. Sam jestem bardzo ciekaw jak ma się moja metoda regulacji (która jest stara jak świat) do faktycznego koloru płomienia, podejrzewam że i tak jest coś źle bo ja zawsze musze mieć inaczej :mrgreen: :torba":

Pytanko za 100 punktów, pi razy drzwi koszt całej tej zabawki? Bo szukam i nie moge namierzyć :cry:

Tak jeszcze apropo docierania, zrobiłem od szlifu tylko na BINGu troszkę ponad 400km. Zauważyłem że cylinder się troche mniej nagrzewa niż na samym początku. Myślę że jest dotarta już, co o tym sądzicie? :piwo:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1251
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2013-06-07, 10:41   

Wpisz na Alledrogo colortune - ok. 200 PLN
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2013-06-07, 10:46   

Byłem w maju u Kosiora na regulacji, popatrzyłem na świecę diagnostyczną i mnie olśniło, gdzieś w czeluściach ojca cuś takiego widziałem i mam już u siebie, też wyrób ZSRR :mrgreen:
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7504
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-06-07, 16:12   

Czasem się opłaca pogrzebać w "starych gratach". Gratulacje :piwo:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
caro- minus 

Motocykl: Różne
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 16
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2013-09-08, 18:04   

Witam pozwolę sobie trochę odkopać temat ;)
Od niedawna stałem się posiadaczem tego cuda, tyle że teraźniejszej produkcji wizualnie różni się chyba tylko tym że isolator w przypadku tych świec jakieś tworzywo jest kremowy natomiast w świecach starej produkcji różowy nie wiem natomiast jak pod względem technicznym :) . Z racji tej że moja świeca pochodzi z "trzeciej ręki" prosto z Ukrainy (mogę zainteresowanym udostępnić dane na pw mojego dostawcy być może jest w stanie załatwić jeszcze kilka), nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie co do ceny tego cuda jak by nie patrzył w moim przypadku jestem o 5 dych na + sugerując się ceną oryginalnej colortune która podobno jest lichej jakości.
Czy próbował ktoś przypasować do tych świec adaptery od oryginalnej colortune ?
http://allegro.pl/adapter...3462702404.html
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15