» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Cieknąca pompka hamulcowa- nigdy więcej
Autor Wiadomość
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-01-29, 23:02   

Słuchajcie . Chcę wyjąć tłoczek, ale nie wiadomo ile siły użyje, nie mogę za nic, nawet drgnie .. Żadnego zabezpieczenai nie mam, nawet miejsca na rowek , gdzie ono jest , i czy to może być przez to ?
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2010-01-29, 23:35   

Najpierw wyciągnij klamkę (niby oczywiste ale nie zawsze), potem zaglądnij dobrze będziesz miał pierścień segera wewnętrzny który trzyma simmering (uszczelniacz), wyciągasz seger, i albo ciągniesz za tłoczek i wyciągasz razem z uszczelnienie albo tłoczek wychodzi przez otwór w uszczelnieniu, albo musisz śrubokrętem rozwalić uszczelnienie i dopiero wtedy da się wyciągnąć tłoczek, czasem uszczelnienie tak jakby się przykleiło i nie chce wyjść to trzeba je usunąć siłą. Byle nie młotkiem 1kg. :mrgreen:
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-01-30, 00:24   

No właśnie ja nie mam żadnego pierścienia, a i tak nie chce wyjść . Ten uszczelniacz już i przypalałem ostrzej , i rozwaliłem go cyrklem albo takim malym śrubokręcikiem, ale nie drgnie nawet . Masz zdjęcie jak wygląda ten pierścień, czy tam seger w środku ?

[ Dodano: 2010-01-30, 02:39 ]
Dobra, wyjalem , i seger, który miał oberwane uszy rozpiłowałem . Mógł by mi ktoś napisać wymiary tego pierścienia ? I? od razu jakieś wymiary segera który można wsadzić zastępczo, np szerszy itp
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2010-01-30, 09:54   

Uszczelnienie to simmering 10x20x7(8), a seger W (chyba) 21 lub 22, nie wiem dokładnie.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-01-30, 13:19   

Uszczelnienie kupiłem już, ale ten seger, to poprostu 21, albo 22 , nic więcej ?
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2010-01-30, 14:00   

Tak tylko wewnętrzny ma być, bo jest też zewnętrzny, najlepiej weź pompę ze sobą i dopasuj, bo nie wiem dokładnie, może też pasować czasem i 20
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-01-30, 14:25   

Aha. A jak końcówka, ta co klamka w nią naciska, jest pokancerowana i poobdzierana, przez to , że ciężko siedziała i kombinerki ją tak zniszczyly , to papier 100 i 400 starczy na zrobienie tego , i złożenie z simmeringiem ? Bo pasy polerskiej w sklepie nie mieli, coś pisało że pastą do zębów mozna, ale to później jak dostanę mieszek to zrobie ; ]
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2010-01-30, 14:40   

Jak masz dość głębokie rysy to nie wyprowadzisz. A na pewno nie papierem 100, jak już to zaczynasz 320 na mokro, chyba że wystają ostre zadziory to drobnym pilniczkiem zbierasz. Później papier 800 i 1000 na mokro, a koniec pasta lekko ścierna i polerować wiertarką, tylko po takiej operacji średnica tłoczka się zmniejszy i może być problem z uszczelnianiem. Jak jest w kiepskim stanie tłoczek to musisz kupić nowy.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-01-30, 15:59   

Już zrobiłem . Wszystko na sucho . Zacząłem papierem 100, aż ta ryski się prawie do zera zmniejszyły , potem 400 wyrównałem . Potem pasta do zębów polerka, a potem polerka takim czymś do polerowania, które dostałem z dremlem, i dremlem dalej polerowałem . Wygląda przyzwoicie, średnica wynosi 9.95 , więc nie jest źle chyba .
Wygląda na prawdę zacnie :D
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2010-01-30, 19:09   

Wg mnie jest bardzo źle, to jest pięć setek poniżej nominału. Jeżeli masz simmering ze sprężynką taki jak pisałem 10x20x7 to będzie się pociło na 100% a może nawet się sączyć, jak masz zwykłe uszczelnienie gumowe jak sprzedają do pompki to możesz zapomnieć o szczelności, ja miałem tłoczek dokładnie na 10mm i tak ciekło. O jakości powierzchni po papierze 400 i to na sucho to już nie wspominam. Jeszcze jestem ciekaw czy ten tłoczek jest okrągły teraz a nie np. owal, zależy jak polerowałeś, tłoczek w imadle a dremelem polerowałeś wokół??
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-01-31, 09:49   

Tak, mam simmering dwu wargowy ze sprężynką corteco . Jakość powierzchni jest ekstra , palcem jak przejade jak na prawdę bardzo gładko , nie wiem po co tu dawać papier 1000 jeszcze, jak teraz jest lustro . Tłoczek jest okrągły. Najpierw polerowałem na wiertarce, pastą do zębów . Potem tłoczek w imadło, i dremlem w okół latałem, ale to króciutko , bo mi się już nie chciało . Tłoczek jest na pewno okrągły . W dodatku najmniejszą średnice ma tylko przy samym końcu, tam gdzie klamka naciska, bo tam najwięcej polerowałem, bo te rysy są , a przy początku gdzie pracuje simmering jest 10mm , a po dokładniejszym mierzeniu, jest jednak 9,96 przy tym końcu .
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2010-01-31, 16:37   

Czym ty mierzysz ten wymiar 9,96 że tak zapytam z ciekawości?
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-01-31, 18:58   

Suwmiarką elektroniczną.. Simmering siedzi na tłoczku w miarę ciasno.
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Dekoj 


Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 590
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-02-01, 08:25   

Dla pewności kupiłbym nowy tloczek, pare złotych kosztuje a będzie pewność, że będzie szczelnie. Ewentualnie jak chcesz koniecznie zostać przy swoim "odpicowanym" tłoczku podkręć trochę sprężynkę simmeringu, tymczasowo powinno poprawić szczelność.
_________________
Moja MZ ETZ 251:
http://www.bikepics.com/members/Decoy/08etz251/
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/84022
Temat o mojej MZ ETZ 251: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
Temat o mojej MZ TS 250: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-02-01, 11:11   

W jaki sposób to "podkręcić" ? Wyciągnąć ją, i skrócić, i ponownie zakręcić ?
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Dekoj 


Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 590
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-02-01, 11:37   

Wyciągasz sprężynkę, delikatnie, żeby nie uszkodzić wargi uszczelniającej i w paluchach wkrecasz mocniej jeden koniec w drugi. 2 obroty powinny wystarczyć, uważaj żeby jej nie pogiąć.
_________________
Moja MZ ETZ 251:
http://www.bikepics.com/members/Decoy/08etz251/
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/84022
Temat o mojej MZ ETZ 251: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
Temat o mojej MZ TS 250: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
     
dawiddkk 
;)

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 69
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-02-01, 12:09   

Dziękuję bardzo :)
:piwo:
_________________
Ogar 205 -> Simson S51 do 22.01.2010 [*] -> Obecnie MZ ETZ 150 :)
 
 
     
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2010-02-01, 19:01   

Panowie.. Mam taki problem. Zauważyłem dziś, że pompka poci mi się na łączeniu zbiorniczka z korpusem. Dawałem tam nowy oring jak składałem pompkę a i tak zaczęło się pocić. i lakier kurde mi zszedł trochę przez to. Co tam zrobić, żeby zniwelować to pocenie się w tym miejscu ?
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
Dekoj 


Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 590
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-02-01, 19:51   

Proponuję oprócz oringu, który nie daje dobrej szczelności, dać silikon uszczelniający odporony na działanie płynu hamulcowego. Paluchem na gwint zbiorniczka i w miejscu uszczelki nałóż słuszną ilość silikonu i całość bardzo mocno dokręć. Nadmiar zbierz i nie powinno się pocić. U mnie działa :)
_________________
Moja MZ ETZ 251:
http://www.bikepics.com/members/Decoy/08etz251/
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/84022
Temat o mojej MZ ETZ 251: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
Temat o mojej MZ TS 250: http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
     
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2010-02-01, 20:54   

Obawiam się, że u mnie takiego sylikonu nie dostanę raczej, ale zapytam na pewno.
Dziękuję :D
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14