» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Zalewa swiece
Autor Wiadomość
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-01, 22:19   

No jeszcze sie pytasz :cool: Wszystko masz mieć drożne. Potem będziesz regulował. Przerwa na platynkach bezwzględnie 0.3-0.35mm! Ufam ze masz zapłon dobrze ustawiony :mrgreen:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-01, 22:58   

Zaplon mam na 99% dobrze ustawiony w GMP 0.3mm a wyprzedzenie 2.75mm. Ten filter to wczoraj tak rozkrecilem i zobaczylem ze tak to zrobil i wywalilem tamto. Jutro zobacze ten tloczek ssania czy ma dobra uszczelke. Moze byc cos jeszcze przyczyna ze zalewa swiece jak zaplon jest dobrze gaznik dajmy ze tez bedzie dobrze to cos moze byc jeszcze przyczyna?
 
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-02-01, 23:39   

Masztet napisał/a:
Zaplon mam na 99% dobrze ustawiony w GMP 0.3mm a wyprzedzenie 2.75mm.

Przerwy na platynkach nie ustawiasz w GMP tylko w miejscu gdzie następuje maksymalne rozchylenie styków, wcale nie musi być do górny martwy punkt. Jeżeli ustawisz tłok w GMP i ruszasz płytką na której umieszczony jest przerywacz to zmieniasz położenie przerywacza względem krzywki, co za tym idzie, GMP nie oznacza że styki są najbardziej oddalone od siebie. Paniatna?
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-02, 07:06   

Z tego co mi sie wydaje to wlasnie w GMP platynki maja najwieksze rozchylenie. I tak tez robilem ze w GMP 0.3 przerwe ustawialem.
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2012-02-02, 08:42   

Niekoniecznie. Różnie to bywa. Najpierw śrubką ustawiasz maksymalne rozwarcie styków, potem przesuwając płytką całą płytką ustawiasz iskrę na 2.7-3mm przed ZZ
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-02-02, 09:19   

Masztet napisał/a:
Z tego co mi sie wydaje to wlasnie w GMP platynki maja najwieksze rozchylenie. I tak tez robilem ze w GMP 0.3 przerwe ustawialem.

To teraz zrób tak, przekręć płytkę maksymalnie w prawo, ustaw rozchylenie przerywacza w GMP na 0.3
Teraz przekręć płytkę max w lewo i zobacz czy w GMP też będziesz miał 0.3
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-02, 13:07   

Dokładnie tak jak pisze KAROL i Saska251. Najlepiej to kręć wałem i w momencie kiedy będą najbardziej rozwarte platynki dopiero masz ustawić 0.3mm. Potem ustawiasz tłok te swoje 2.75mm przed GMP i w tym momencie, dokładnie wtedy mają sie ZACZYNAĆ rozwierać platynki. Mają się rozwierać tak że wraz z przemieszczaniem się tłoka do góry mają się rozwierać jeszcze bardziej.
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-02-02, 15:27   

Nie zapominajcie, że po ustawieniu przerwy później zapłonu należy jeszcze raz sprawdzić ile wynosi szczelina na platynkach! :dziadek: :piwo:
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-02, 16:07   

A no to tego już chyba nie trzeba przypominać :cool: :cool:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-02-02, 16:29   

Duke to, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich :piwo:
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
norbertmz 
mz zawodostwo


Motocykl: mz etz 250 x2
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 358
Skąd: Kacprówek
Wysłany: 2012-02-02, 16:43   

Hector2 ustawie sobie taki podpis bo właśnie już któryś raz powtarzasz takie mądre słowa :mrgreen: :spam:
_________________
"To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich :piwo: "
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2012-02-02, 18:01   

Masztet napisał/a:
J. A fajka jest tam zwykła. Chociaż już troszkę wyrobiła sie bo leciutko schodzi ze świec. [...] Zapłon mam klasyczny.


No i proszę - wyszło szydło z worka.
Kolejny problem rozwiązany.
Diagnoza - niechlujstwo :torba":
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-02, 19:29   

No tak bywa :roll: dobrze że zapytałem
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-02, 22:48   

Zaplon tak samo ustawialem w 301 i w kolegi 250 i oba motorki bardzo pieknie pracuja. A co do fajki to nie ze niechlujstwo tylko motorek niedawno kupilem nawet 2 tygodnie nie minely i nie mialme czasu sie bawic a fajke i profilaktycznie przewod WN tez zamowilem teraz tylko czekam az kurier zapuka do moich drzwi. Ssanie dzisiaj rozkrecilem i jest uszczelka na tloczku ssania i gumka tez jest dobra.
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-02, 23:42   

Popraw to co trzeba, weź jeszcze tą fajke wymień. Musi ona mieć opornik 5k Ohm. NGK ma fajną fajke, jakby stworzona do MZ, kosztuje dyche a nawet wodoszczelna jest :cool: podobno.. Zapłon Misiu Pysiu ustawiamy tak jak pisaliśmy. Popraw i dopiero będzie dzidaaaaa :cool:

Ps. Sorki ale %%%....
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-03, 21:13   

Dzisiaj ustawiłem zapłon tak jak mówiliście niewiele musiałem poprawić ale jednak gaźnik wydmuchałem sprężonym powietrzem tłoczek od ssania jest dobry uszczelka tez. Założyłem nowa fajkę od NGK przewidziana dla MZetek przewód WN wymieniłem na nowy świecę kupiłem NGK B8HS taka jak mówiliście filter poprawiłem wszystko na cacy uszczelniłem i dalej świecę zalewa. Co zrobić z tym fantem? Zobaczył bym jeszcze ten poziom paliwa ale nie wiem jak się za to zabrać żeby nie zrobić tak ze zacznie mi przelewać sie bo narazie nic nie cieknie i mi się wydaje ze nie jest za duży poziom paliwa bo w gaźniku od 301 taki sam mam poziom paliwa.
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-03, 21:21   

Powiedz nam jeszcze kilka kwestii:

1. Opisz nam KROK PO KROKU jak odpalasz tą etkę
2. Powiedz czy jak nie zaciągniesz ssania to świece zalewa tak że kapie z niej?
3. Jaki masz akumulator? Wiek/stan/napięcie.
4. W ostateczności sprubuj ją odpalić na pych: Ssanie, 3 kopy, wyłączasz ssanie, włączasz zapłon, Luz, idziesz kłusem, sprzęgło, dzida 2gi bieg wbijasz, pełny ciąg, puszczasz sprzęgło i biegniesz dalej, potem bez sprzęgła przebijasz z drugiego biegu na pierwszy i napierasz pchniesz ją i nagle khy khy khy Wrrrrrrrr i zyje. Miej sprzęgło w pogotowiu i lepiej rób to na powierzchni o dobrej przyczepności. Bo padniesz na twarz a Edyta pojedzie sama... Spróbuj tak ale odpowiedz jeszcze na te pytania.
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-03, 21:32   

1.Daje ssanie kopie dzisiaj za 3 razem zaskoczyła ale pochodziła chwileczkę i świeca zalana.
2.Bez ssania świeca jest troszkę suchsza.
3. Akumulator od 300 wziołem nowy jest nawet pól roku nie ma napięcie 12V 5A mam jeszcze jedne 12V 9A ale tego nie podłączałem
4. Na pycha trosze pchałem pyrkała pyrkała nabrała mocy przejechałem sie z 200 m i swieczka zalana. I pchamy do domku.
 
 
     
Piotrek94 


Motocykl: Mz Etz 150
Wiek: 30
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-03, 22:32   

A jak reaguje ma gaz? A może spróbuj odpalić ze zdjętą gumą tą co łączy filtr z gaźnikiem.
 
 
     
Masztet 

Motocykl: Mz 301
Wiek: 29
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 0
Skąd: Gorzów Wlk
Wysłany: 2012-02-03, 22:38   

Jak odpalił i dałem gaz to jedyna reakcja letko sie wkreca i nagle muł kompletny i swieczka zalana i tak cały czas jutro wezmę zdejmę ta gumę bo dzisiaj już troszkę za późno
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 14