300ccm w MZ |
Autor |
Wiadomość |
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-04-09, 08:52
|
|
|
nie ma sie czym podniecac tej SHL sporo brakuje;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2006-04-09, 09:02
|
|
|
hmm ja mówiłem o 250 hehe a SHL jak SHL stara babcia i tyle ale fajny moto:) |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
sihijofens
Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 41 Skąd: Płock i okolice
|
Wysłany: 2006-04-09, 09:34 o shl i mz
|
|
|
Chłopak ma rację, shlka ma jeszcze sporo do poprawienia ale to tylko shlka co do etki to najważniejsze, że ta dyskusja przyniosła pożądany efekt - zamówiłem tłok na 300ccm, niemiecki wraz z kompletem pierścieni, zabezpieczeń i sworzniem! Hura! Dzwoniłem do szlifierni i tylko kwestią czasu jest jak będe miał 300ccm w garze. W najbliższym czasie, tj święta Wielkanocy raczej mi od ręki nie zrobią cylindra ale do końca kwietnia powinno byc wszystko złożone w jedną całość. Jak będzie działać dam znać.
Tylko ten wydech... zobaczymy co wyjdzie w "praniu" |
_________________ Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie!
|
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-04-09, 18:45
|
|
|
ja...! |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Pastor
Motocykl: MZ ETZ251
Wiek: 36 Dołączył: 25 Sty 2006 Posty: 82 Skąd: Bulkowo
|
Wysłany: 2006-04-10, 17:39
|
|
|
Może moja koncepcja pomorze przy wydechu, a mianowicie wystarczy do oryginalnego tłumika przyspawać coś w stylu gwiazdy z lekkich płaskowników a następnie okręcić to blachą cienką i przykręcić tak żeby nie było widać. Będzie to sprawiało wrażenie prawdziwego sportowego tłumika. mam nadzieję, że wiecie o co chodzi |
|
|
|
|
bartek666
motofather
Motocykl: WSK 250
Wiek: 37 Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 75 Skąd: koszyce wlk/tarnów
|
Wysłany: 2006-04-10, 19:07
|
|
|
300 w ecie ciekawe ile taki patent wytrzyma |
|
|
|
|
sihijofens
Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 41 Skąd: Płock i okolice
|
Wysłany: 2006-04-10, 22:59
|
|
|
bartek666, sądzisz , że nie wytrzyma sprzęgło i inne podzespoły? |
_________________ Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie!
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-04-11, 15:53
|
|
|
sprzęgło wytrzyma;] innepodzespoły też wytrzymaja... Pytanie co zrobić z wydechem;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-04-11, 15:59
|
|
|
silnik 250 od 300 rozni sie tylko tłokiem i cylindrem reszta gratow jest ta sama,aha no i chyba jeszcze dysze sa nieco wieksze z tego co pamietam,o wdechu nie ma zadnych wzmianek... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
sihijofens
Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 41 Skąd: Płock i okolice
|
Wysłany: 2006-05-25, 11:07 udało się!
|
|
|
Miałem sie odezwać jak bedzie 300ccm - to sie odzywam. 140 km/h z tylnią oponą 140 to chyba niezły wynik? Dodam, że nadal mam ten tłumik od Ducati założony (nie śmiejcie się - w Kutnie jest takie targowisko gdzie można wszystko kupić i tan go wyrwałem za.. 30 zł! extra stan, do Ducati Monster, z racji tego, że na jego podstawie chcialem zrobic własny tłumik zostal zakupiony i trafil do MZ). Teraz zacznę coś z tym wydechem kombinować, może uda się jeszcze z niej cos wycisnąć...
Powiem tylko, że na sztywnym tyle daje niesamowite doznania, szczególnie powyżej 100km/h |
_________________ Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie!
|
|
|
|
|
bartek666
motofather
Motocykl: WSK 250
Wiek: 37 Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 75 Skąd: koszyce wlk/tarnów
|
Wysłany: 2006-05-25, 14:22
|
|
|
hehehe, a ile spala? |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
sihijofens
Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 41 Skąd: Płock i okolice
|
Wysłany: 2006-05-25, 22:22 Wir w baku:-)
|
|
|
Nie bede ściemniał, moto nie jest zbyt ekonomiczne. 7 litrów to obszar wokół którego oscylije mój "wir w baku". Na szczęcie nie o spalanie mi w tym wszystkim chodzi... |
_________________ Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie!
|
|
|
|
|
pawelt
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 44 Dołączył: 27 Kwi 2006 Posty: 39 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2006-05-25, 23:59
|
|
|
Luk, może masz jakiś pomysł na wydech?
Ja na razie rozważam dwie opcje:
1) Wydech tuningowy do Hondy CR250 pokazany w "Two Stroke Performance Tuning" - piękna charakterystyka i jeszcze nie tak przerażające obroty.
2) Drugi jak seryjny, ale z kolankiem o śr. ok. 42mm zamiast 37, stożek (ten drugi - konfuzor - zamiast tej dziurawej przegrody) o kącie pom. 9, a 11 stopni, rurka o śr. 23 - 24mm no i jakiś tłumik.
A może ktoś inny coś wie? |
|
|
|
|
Pastor
Motocykl: MZ ETZ251
Wiek: 36 Dołączył: 25 Sty 2006 Posty: 82 Skąd: Bulkowo
|
Wysłany: 2006-05-26, 12:38
|
|
|
---------------------------------RESPECT-------------------------------
sihijofens Mógłbyś zapodać aktualne zdjęcia swoje maszyny? Ile wyniosła cię ta przeróbka? |
_________________ Sprzedam MZ ETZ 251:
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
www.anastasja.republika.pl
!!!!Zobacz koniecznie!!!! |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-05-26, 13:01
|
|
|
przdewszystkim ile kosztowal cię cały zestaw czyli tłok,sworzen i pierscienie,gdzie kupiles i jakiej produkcji,reszta to juz zaden problem...wystarczy dopasc jakis zarzniety cylinder i do szlifu...
[ Dodano: 2006-05-26, 13:04 ]
aha odnosnie wyciskania to bedzie to wygladało tak ze spalanie napewno niewzrosnie proporcjonalnie do wzrostu osiagow,bedzie oczywiscie wieksze,a jakichs cudow nie ma co sie spodziewac bo to zaledwie 50ccm wiecej.140km/h na MZ ok tylko jedno pytanie,po co? przeciez to jest nieporozumienie,pozatym sihijofens, ty a tak bujales na dotarciu?? |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-05-26, 13:29
|
|
|
ale ciekawe jak taką 300 jeździć do 80km/h zobaczyc spalanie i ciekwe czy by lepiej szła we dwie osoby? |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-05-26, 21:29
|
|
|
150 ma inna słabosc;P sprzegło sie rozleci przy ciagłych obrotach 8 tys:P
co do 300;] bredzisz coś . powinna spalac góra 6l;] PRzeciez nie dałes innych dysz ani gaxnika;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
|