» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
300ccm w MZ
Autor Wiadomość
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-09, 08:52   

nie ma sie czym podniecac tej SHL sporo brakuje;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2006-04-09, 09:02   

hmm ja mówiłem o 250 :wink: hehe a SHL jak SHL stara babcia i tyle ale fajny moto:)
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
sihijofens 


Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 41
Skąd: Płock i okolice
Wysłany: 2006-04-09, 09:34   o shl i mz

Chłopak ma rację, shlka ma jeszcze sporo do poprawienia :wink: ale to tylko shlka :mrgreen: co do etki to najważniejsze, że ta dyskusja przyniosła pożądany efekt - zamówiłem tłok na 300ccm, niemiecki wraz z kompletem pierścieni, zabezpieczeń i sworzniem! Hura! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dzwoniłem do szlifierni i tylko kwestią czasu jest jak będe miał 300ccm w garze. W najbliższym czasie, tj święta Wielkanocy raczej mi od ręki nie zrobią cylindra ale do końca kwietnia powinno byc wszystko złożone w jedną całość. Jak będzie działać dam znać.
Tylko ten wydech... zobaczymy co wyjdzie w "praniu" :wink:
_________________
Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie! :-)
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-04-09, 18:01   

ja mam starą ramę shl na złomie, może ktoś chce?? :D :D :D
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-09, 18:45   

ja...!
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Pastor 


Motocykl: MZ ETZ251
Wiek: 36
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 82
Skąd: Bulkowo
Wysłany: 2006-04-10, 17:39   

Może moja koncepcja pomorze przy wydechu, a mianowicie wystarczy do oryginalnego tłumika przyspawać coś w stylu gwiazdy z lekkich płaskowników a następnie okręcić to blachą cienką i przykręcić tak żeby nie było widać. Będzie to sprawiało wrażenie prawdziwego :mrgreen: sportowego tłumika. mam nadzieję, że wiecie o co chodzi :wink:
 
 
     
bartek666 
motofather


Motocykl: WSK 250
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 75
Skąd: koszyce wlk/tarnów
Wysłany: 2006-04-10, 19:07   

300 w ecie ciekawe ile taki patent wytrzyma
 
 
     
sihijofens 


Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 41
Skąd: Płock i okolice
Wysłany: 2006-04-10, 22:59   

bartek666, sądzisz , że nie wytrzyma sprzęgło i inne podzespoły?
_________________
Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie! :-)
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-04-11, 15:53   

sprzęgło wytrzyma;] innepodzespoły też wytrzymaja... Pytanie co zrobić z wydechem;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-04-11, 15:59   

silnik 250 od 300 rozni sie tylko tłokiem i cylindrem reszta gratow jest ta sama,aha no i chyba jeszcze dysze sa nieco wieksze z tego co pamietam,o wdechu nie ma zadnych wzmianek...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
sihijofens 


Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 41
Skąd: Płock i okolice
Wysłany: 2006-05-25, 11:07   udało się!

Miałem sie odezwać jak bedzie 300ccm - to sie odzywam. 140 km/h z tylnią oponą 140 to chyba niezły wynik? Dodam, że nadal mam ten tłumik od Ducati założony (nie śmiejcie się - w Kutnie jest takie targowisko gdzie można wszystko kupić i tan go wyrwałem za.. 30 zł! extra stan, do Ducati Monster, z racji tego, że na jego podstawie chcialem zrobic własny tłumik zostal zakupiony i trafil do MZ). Teraz zacznę coś z tym wydechem kombinować, może uda się jeszcze z niej cos wycisnąć...
Powiem tylko, że na sztywnym tyle daje niesamowite doznania, szczególnie powyżej 100km/h :mrgreen:
_________________
Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie! :-)
 
 
     
bartek666 
motofather


Motocykl: WSK 250
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 75
Skąd: koszyce wlk/tarnów
Wysłany: 2006-05-25, 14:22   

hehehe, a ile spala?
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-05-25, 21:10   

hmm 140 to niezły wynik. jednak przypuszczałem że bedzie trochę więcej :neutral: , no a jak spalanie?? w 8 sie zamykasz??
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
sihijofens 


Motocykl: FZS Fazer
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 41
Skąd: Płock i okolice
Wysłany: 2006-05-25, 22:22   Wir w baku:-)

Nie bede ściemniał, moto nie jest zbyt ekonomiczne. 7 litrów to obszar wokół którego oscylije mój "wir w baku". Na szczęcie nie o spalanie mi w tym wszystkim chodzi...
_________________
Gnać eMZetą jest dość fajnie, d*pą trzęsie jak w kombajnie! :-)
 
 
     
pawelt 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 44
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 39
Skąd: Toruń
Wysłany: 2006-05-25, 23:59   

Luk, może masz jakiś pomysł na wydech?

Ja na razie rozważam dwie opcje:
1) Wydech tuningowy do Hondy CR250 pokazany w "Two Stroke Performance Tuning" - piękna charakterystyka i jeszcze nie tak przerażające obroty.
2) Drugi jak seryjny, ale z kolankiem o śr. ok. 42mm zamiast 37, stożek (ten drugi - konfuzor - zamiast tej dziurawej przegrody) o kącie pom. 9, a 11 stopni, rurka o śr. 23 - 24mm no i jakiś tłumik.

A może ktoś inny coś wie?
 
 
     
Pastor 


Motocykl: MZ ETZ251
Wiek: 36
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 82
Skąd: Bulkowo
Wysłany: 2006-05-26, 12:38   

---------------------------------RESPECT-------------------------------
sihijofens Mógłbyś zapodać aktualne zdjęcia swoje maszyny? Ile wyniosła cię ta przeróbka?
_________________
Sprzedam MZ ETZ 251:
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
www.anastasja.republika.pl
!!!!Zobacz koniecznie!!!!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-05-26, 13:01   

przdewszystkim ile kosztowal cię cały zestaw czyli tłok,sworzen i pierscienie,gdzie kupiles i jakiej produkcji,reszta to juz zaden problem...wystarczy dopasc jakis zarzniety cylinder i do szlifu...

[ Dodano: 2006-05-26, 13:04 ]
aha odnosnie wyciskania to bedzie to wygladało tak ze spalanie napewno niewzrosnie proporcjonalnie do wzrostu osiagow,bedzie oczywiscie wieksze,a jakichs cudow nie ma co sie spodziewac bo to zaledwie 50ccm wiecej.140km/h na MZ ok tylko jedno pytanie,po co? przeciez to jest nieporozumienie,pozatym sihijofens, ty a tak bujales na dotarciu??
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-05-26, 13:29   

ale ciekawe jak taką 300 jeździć do 80km/h zobaczyc spalanie i ciekwe czy by lepiej szła we dwie osoby?
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-05-26, 13:42   

czyli ze 150 tez sie da tak zrobic :) Jak by do tego załozyc membrane to z dobraniem tłoka by byly mniejsze problemy :)
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-05-26, 21:29   

150 ma inna słabosc;P sprzegło sie rozleci przy ciagłych obrotach 8 tys:P

co do 300;] bredzisz coś . powinna spalac góra 6l;] PRzeciez nie dałes innych dysz ani gaxnika;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13