» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Trochę pałeru czyli wzmocnienie MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
wojas 

Motocykl: 453
Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 3
Skąd: z niokod
Wysłany: 2005-03-04, 22:40   

można by dostac linka do tego Expansion chamber design bo przeglondam tą stronka i nic nie kapuje po niemiecku :? :x

spoko już znalazłem :D ale teras przydało by się lekki tłumaczenie bo nie wszystkie zwroty po eng dokładnie rozumiem :/
i czym sięrówżni ten tłumik z dowma storzkami od tego z trzema ??
i jaki by był najlepszy tłumik do silnika (chodzi mi o to co tam można wybrać enduro steet i GP) ktury w sumie to bedzie miał polerke dolotu wylotu i moze membrane i będzie śmigać po mieście :)
 
     
center 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 45
Dołączył: 10 Mar 2005
Posty: 5
Skąd: stargard szczeciński
Wysłany: 2005-03-13, 12:26   

porzucając ot i nawiązując do tematu postu stwierdzam że nie nie próbowałbym szlifować żadnych kanałów w cylindrze.
komora spalania w mz to przemyślana konstrukcja, jej napełnianie,przepłukiwanie i opróżnianie to czysty majstersztyk slników 2T. co tu dużo mówić, przecież to dkw ( older mz ) doprowadziło do tak świetnych efektów przy napędzie spalinowym 2T.

.nie poprawisz doskonałego.

ps. a jeśli żądasz więcej mocy to kup se większe moto albo dolej denatury do baku.

pozdro.
 
     
wojas 

Motocykl: 453
Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 3
Skąd: z niokod
Wysłany: 2005-03-13, 16:32   

a czy ja moge uzyskać odp na nurtujące mnie pytanie na temat konstrukcji tłumika ?? które zadałem wyrzej ??
 
     
Luk 
Senior Euchenio


Motocykl: MZ ETZ 250 Enduro
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: z Bangladeszczu
Wysłany: 2005-03-14, 21:13   

wojas napisał/a:

i czym sięrówżni ten tłumik z dowma storzkami od tego z trzema ??

Rozni sie tym, ze jest wiecej obliczen. ;)
A tak na powaznie to chodzi o to, ze obliczenia do 2 stopniowego sa uproszczone, a jak widzisz w 3 stopniowym jest dodatkowy wprowadzony wspolczynnik Kh, o ktorym napisali tylko tyle, ze powinien zawierac sie w przedziale od 1 do 2, i ze mniejsze wartosci sa stosowane w silnikach wyczynowych a wieksze w celu uzyskania lepszej elastycznosci. Pozatym 3 stopniowy dyfuzor ma bardziej "plynny" ksztalt, zauwaz ze w obecnie produkowanych motocyklach dyfuzory nie skladaja sie ze stozkow tylko posiadaja plynne przejscia scianek pomiedzy poszczegolnymi srednicami.
Cytat:

i jaki by był najlepszy tłumik do silnika (chodzi mi o to co tam można wybrać enduro steet i GP) ktury w sumie to bedzie miał polerke dolotu wylotu i moze membrane i będzie śmigać po mieście :)

Akurat enduro/street/GP to sa tylko przykladowe wartosci.
Przy obliczaniu nie ma takze znaczenia to czy masz polerowane kanaly.

Do obliczen potrzebujesz:
1-zakladana moc max.
2-obroty odpowiadajace mocy max.
3-wymiary okna wydechowego
4-pojemnosc skokowa
5-kat wydechu (mierzomy od otwarcia okna wydechowego do zamkniecia okien pluczacych)

Tak wiec jezeli nie zamierzasz extremalnie katowac motocykla, to w punktach 1 i 2 przyjmij wartosci takie, jakie moto ma oryginalnie.
_________________
pozdr.
Luk

MZ ETZ 250 Enduro/Supermoto
http://www.bikepics.com/members/luk2x
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13