» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przeniesienie sprzęgła by Edd
Autor Wiadomość
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-04-26, 22:03   

Jeżeli jest tulejka to którędy ma olej uciekać jeżeli jest tam simmering ?! przecież wymiar jest taki jaki powinien być. Sam mam tak zrobioną zębatkę 16z z ETZ 150 w swojej 250tce..
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
Sławuch 
Sołtys


Motocykl: ETZ 250 '82
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 488
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2011-04-26, 22:14   

i teraz jest pytanie - skoro to tak popierdala, to czemu od razu tego sprzęgła fabrycznie nie montowali na skrzyni :?: :?: :?:
_________________
Zgrywam ekspert IFA dżentelmena
MZ przed klubem BELLA kask i tak jest wena
Teraz na serio mam ci coś do podwiezienia
W moim koszu i na Trophy siedzeniach
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-04-26, 22:19   

może ze względu na moment obrotowy i dynamike pracy silnika bo teraz chodzi bardziej jak 150-tka ;)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-04-26, 23:30   

Sławuch napisał/a:
i teraz jest pytanie - skoro to tak popierdala, to czemu od razu tego sprzęgła fabrycznie nie montowali na skrzyni
bo im się nie chciało... rajdowe to po ETS 250G5 miały wszystkie... potrafili robić bardzo mocne dwutakty, ale to pewnie wina rządu...
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2011-04-27, 09:18   

Cytat:
bo im się nie chciało...

Wydaje mi się, że to raczej kwestia założeń konstrukcyjnych. Przyjemniej jeździ się silnikiem o dużych masach wirujących, bo nie jest aż tak czuły na zmiany obciążenia. Agresywna charakterystyka nie jest konieczna do normalnej turystycznej jazdy bo po co.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-04-27, 11:48   

Dokładnie. Ja robię motocykl pod siebie. Jeżeli ktoś używa go według jego przeznaczenia, do jazdy turystycznej to takie przeróbki nie są konieczne. Jak powiedział intr. Założenia konstrukcyjne, czyli przeznaczenie danego motocykla.
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
szakul123 
pogromca mitów


Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 236
Skąd: Wodzisław śl
Wysłany: 2011-04-27, 12:30   

Mnie bardziej zastanawia po co konstruktorzy stosowali zębatkę (tą dużą) z żeliwa zamiast ze stali, przecież stal jest bardziej wytrzymała
_________________
cross rider
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2011-04-27, 12:49   

Ponieważ żeliwo lepiej tłumi drgania i napęd nie dzwoni. Koło jest duże a stal rezonuje. Stalowe koła stosowano wydaje mi się w wersjach sportowych, gdzie hałas dużego znaczenia nie miał a liczyła się wytrzymałość udarowa.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2023
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2011-04-27, 14:07   

intr napisał/a:
Stalowe koła stosowano wydaje mi się w wersjach sportowych
Nawet na pewno, dodatkowo były one "odchudzane".

[ Dodano: 2011-04-27, 14:08 ]
Werpach napisał/a:
potrafili robić bardzo mocne dwutakty, ale to pewnie wina rządu...
Zainteresowaniu wiedzą dlaczego TS 200 nie weszła do produkcji.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2011-04-29, 08:40   

Tyle że to żeliwne koło jest perfidnie odlane, moim skromnym zdaniem to właśnie dlatego że koło to można było odlewać zostało do końca produkcji w niezmienionej formie. Pamiętajmy ze najmniejsza próba przestawienia tak olbrzymiej fabryki motocykli na inny podzespół wiązała się z olbrzymimi kosztami i długim okresem wdrożenia produkcji.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-04-29, 13:34   

To koło żeliwne jest do dupy. Nie wyrabia się u mnie w etce.. już igły zostały
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
Ogar 
Jeb z klamy!!!


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 497
Skąd: Sanok RSA
Wysłany: 2011-04-29, 13:54   

u mnie co dziesiaty zabek jest wylamany do polowy :twisted:
_________________
Stunt riding isn't a crime!!
Baby to są ch*je, tylko motór ma p**de.

Temat o mojej ETZ 250: http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=15923

ETZ 250 Stunt 2011 'Ksiądz mu rozgrzeszenia nie da': http://www.youtube.com/wa...o&feature=share
 
     
szakul123 
pogromca mitów


Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 236
Skąd: Wodzisław śl
Wysłany: 2011-04-29, 16:55   

najlepiej dać dorobić stalowe z tego co się oriętowałem wyjdzie to około 100 zł
_________________
cross rider
 
 
     
kubastunt 
jeb z dzidy


Motocykl: Cbr F4i
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 447
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-04-29, 17:18   

misq125, jeszcze sie przyznajesz ze masz kły wysypane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
MZeciarz Masakrator
Stunt riding isn't a crime!!
˙˙˙ ǝuɐqǝɾʎʍ ɯɐɯ
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-04-29, 17:58   

Szakul, a gdzie się orientowałeś jeśli można wiedzieć?
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
szakul123 
pogromca mitów


Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 236
Skąd: Wodzisław śl
Wysłany: 2011-04-29, 18:34   

jakiś rok temu na allegro pytałem się kolesia który świadczył takie usługi, ile by to kosztowało, odpisał że około 100 zł.
_________________
cross rider
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-04-29, 18:37   

w miare tanio jak na stalowe kółko ;) stal zawsze mocniejsza i mniej krucha niż żeliwo ;)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-04-29, 18:43   

Zainteresuję się tym na poważnie jak mi kasa przyjdzie..
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
szakul123 
pogromca mitów


Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 236
Skąd: Wodzisław śl
Wysłany: 2011-04-29, 19:30   

jeśli ktoś ma tokarkę w domu to mógłby wytoczyć sobie koło,a później tylko oddać do warsztatu ślusarskiego żeby dorobili zęby takie same jak w starym kole
_________________
cross rider
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-04-29, 20:16   

Z tym nie byłoby problemu, gorzej z zakładem ślusarskim. U mnie bardzo drogo się cenią
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14