» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przeniesienie sprzęgła by Edd
Autor Wiadomość
Ogar 
Jeb z klamy!!!


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 497
Skąd: Sanok RSA
Wysłany: 2011-05-10, 22:16   

wracając do przełożenia (wiem że to nie jest o tym temat ale mam problem i nie chce zakładać nowego)... Hagi, w jakis sposób udało ci sie uporać z zabezpieczeniem na zebatce zdawczej? bo ja kupiłem do swojej etz zebatke z etz 150 (15z) i gdy próbowałem wywiercić otwór na zabezpieczenie to sie nieco zdziwiłem gdy wiertło zamiast sie wgryzać to ślizgało sie po wierzchu :torba":
_________________
Stunt riding isn't a crime!!
Baby to są ch*je, tylko motór ma p**de.

Temat o mojej ETZ 250: http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=15923

ETZ 250 Stunt 2011 'Ksiądz mu rozgrzeszenia nie da': http://www.youtube.com/wa...o&feature=share
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-05-14, 23:54   

Nie wywiercisz w zębatce normalnym wiertłem otworu. Musiałbyś się spooro namęczyć aby tego dokonać zwykłą wiertarką. Ja u siebie zrobiłem to frezem na dremela. Taką kulką. Ale frez tani nie był, a jest wykonany z węglika spiekanego. Bardzo trwały materiał. Już tyle rzeczy nim zrobiłem i nadal nie wykazuje śladów zużycia.
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
belmondo123 
Mz z Zschopau

Motocykl: mz 250
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 33
Skąd: okolice Jarosławia
Wysłany: 2011-06-13, 21:51   

Witam i jak sie moto spisuje? moze jakis nowy filmik? hehe
pozdro :smile:
_________________
kopiowanie bez zgody autora zabronione
http://www.motostat.pl/me.../stats/id/42654
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-06-15, 15:39   

Belmondo123. Moto na razie czeka na łożyska od intra i spawanie karterów. Myślę, że za 2 - 3 tygodnie uda mi się to odpalić.
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
kubastunt 
jeb z dzidy


Motocykl: Cbr F4i
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 447
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-15, 16:40   

a czemu karter spawasz?
_________________
MZeciarz Masakrator
Stunt riding isn't a crime!!
˙˙˙ ǝuɐqǝɾʎʍ ɯɐɯ
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-06-16, 13:30   

No bo robię etce coś "ekstra" ;)
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
kubastunt 
jeb z dzidy


Motocykl: Cbr F4i
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 447
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-16, 14:07   

fiu fiu :mrgreen:
_________________
MZeciarz Masakrator
Stunt riding isn't a crime!!
˙˙˙ ǝuɐqǝɾʎʍ ɯɐɯ
 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-06-16, 14:11   

Mógłbyś powiedzieć coś wiecej ;>? Strasznie nas to ciekawi :mrgreen:
_________________

 
 
     
motocyklista 


Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 844
Skąd: okolice Strzyżowa
Wysłany: 2011-06-16, 21:12   

może tskę 500 robi :cool: :grin:
_________________

 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-06-16, 21:23   

Nie robię 500, a nawiasem to mam silnik ETZ ;) w swoim czasie wszystko opiszę, całe moje modyfikacje. Na razie sam muszę to zaprojektować żeby zonka nie było.
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-06-28, 21:41   

A wiec jak z Twoim nowym projektem Hagi, :piwo: :mrgreen:
_________________

 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-06-29, 00:03   

Na razie mam już łożyska, kasę na wał i tarcze sprzęgłowe. Przeróbka na wieloklin za darmo będzie, więc spoko, tylko teraz pracuję od 7 rano do 20 wieczór i nie mam czasu nic robić, ale już mam sporo kasy zarobionej i zostało pospawać kartery i będzie jazda
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-06-29, 00:11   

To czekamy na efekt prac. :piwo: :piwo:
_________________

 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-06-29, 20:33   

a tak poza tym to trochę offtop, piszcie takie rzeczy w moim temacie o MZ
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-08-07, 14:14   

odświeżam ;) jak idą prace?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-08-07, 15:02   

Dzięki za odświeżenie!!

A więc opracowałem jak zrobić mocne sprzęgło na wałku z wieloklinem! Przy wytoczeniu normalnego wałka i nafrezowaniu wieloklin może nie trzymać, jednak gdy dysponujemy niepotrzebnym wałkiem ZDAWCZYM możemy z niego wykonać takie przedłużenie! Wieloklin jest wystarczająco głęboki oraz twardy, bo to jest hartowane.

Tak więc po kolei:
1. Zdjęcie z wymiarami jak będzie trzeba uciąć niepotrzebny wałek zdawczy i wytoczyć go :

http://bikepics.com/pictures/2252793/

2. Skan rysunku technicznego (nie zachowywałem wymiarów, bo istotny był tylko ten wymiar w środku) dużego koła zębatego. Musimy pozbyć się wieloklinu w środku czyli stoczyć go do 23mm, aby wszedł luźno przez nasz wałek.

http://p1.bikepics.com/20...252791-full.jpg

3. Skan rysunku technicznego (również nie zachowałem wymiarów, bo nie było to istotne) stożka sprzęgła. Stożek roztaczamy w środku do 20mm na głębokości 30mm od strony tarcz sprzęgłowych, 15mm pozostałe zostawiamy, bo tam będzie trzeba wyfrezować otwory pod wieloklin :

http://p1.bikepics.com/20...252790-full.jpg

4. Skan rysunku technicznego przedłużenia wałka sprzęgłowego, czyli uciętego wałka zdawczego z wieloklinem. Na rysunku nie zaznaczałem gdzie jest wieloklin, ale się skapniecie po rysunku i zdjęciu nr 1. "Gwint na wałek" na rysunku to gwint, który pozwoli nam nakręcić przedłużenie na wałek sprzęgłowy.

http://p1.bikepics.com/20...252789-full.jpg





Ostatnia sprawa. Wszędzie wklejałem napis HAGI-TUNE na środku, a w lewym dolnym roku pisałem, że wszelkie prawa zastrzeżone. W związku z tym NIE ZEZWALAM na kopiowanie tych materiałów na inne stronki bez mojej zgody!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam.
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-08-07, 17:11   

znajdzie to zastosowanie w moim modyfikowanym silniku :piwo: :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-08-07, 17:14   

Jeszcze jest opcja zrobienia sprzęgła na podwójnym wieloklinie, ale to trochę zabawy jest, no ale większa pewność
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-08-07, 17:17   

tak tak pewność wzrasta wraz z tym podwójnym weloklinem, ale mamy rozumieć, że reszta konstrukcji pozostaje bez zmian tak?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Hagi 
Tuning Silników 2T


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 382
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-08-07, 17:39   

Nie do końca. Jeśli zdecydujesz się na podwójny wieloklin to owszem, sprzęgło toczysz tak samo, ale koło zębate robisz na 25mm, a w wału nie staczasz tego pierwszego wieloklinu na 19,5, tylko go zostawiasz, a w sprzęgle masz dodatkową robotę żeby frezować wewnątrz rowki...
_________________
http://bikepics.com/members/peki16/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14