» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie proste w serwisie auto do 15k
Autor Wiadomość
borgi 
Zlotowicz
Borgi


Motocykl: ES 250/0 '59
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 659
Skąd: Kraków/Zabrnie
Wysłany: 2014-06-19, 23:40   

Ford Focus 1.6 benz. Jak to w fordach trzeba uważać na blache ale auto nie do zajechania a każda część kosztuje stówkę. Pali 6,5 prowadzi się świetnie i kombi przestronne.
_________________
--
Borgi
http://www.motor.eu.org/gallery/
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-20, 00:10   

Dodek, za te pieniądze signum chyba nie budzie;)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-06-20, 08:55   

Ja mam vectrę c 19cdti 150km 2005 r i jestem zadowolony, tylko jak coś się popsuje to wtedy trochę kosztuje. Spalanie średnie 7 litrów ( skrzynia automatyczna ) W trasie pali od 5,5l - 6,5 l w zależności od szybkości.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2014-06-20, 10:10   

toudi napisał/a:
Audi a4 ,a6 drogie w utrzymaniu(zawieszenie) i silniki 2,5 do dupy,
Passat inaczej pasztet ;) jeździ nim tyle ludzi że już na jego widok rzygać mi się chce,

Co bym polecił
Skoda , Audi A3,VW bora golf,jetta ale jedynie w benzynie oprócz silników tsi.

Ja ogólnie szukałem mojej kobicie auto niezawodne i kupiliśmy pandę 1.1 w LPG
Miałem kie ceed z 2011 roku w 1.6 w ropie i zrobiłem nim 159tyś.km .Zajebiste auto tylko ma kłopoty z korozją.
Teraz się przymierzam do c4 picasso w benzynie w full wersji 5cio letnie z przebiegiem 40tyś.Stoi u szefowej pod domem i czeka ;)


Matko, kto Ci takich bajek naopowiadał?
Miałeś kiedyś? Użytkowałeś?

Z jednej strony odradzasz A4 i A6, ale A3 już cacy, a to ten sam samochód i to samo zawieszenie, tylko dupa krótsza...

A czy silnik tylko 2,5TDI produkują?
Swoją drogą, to nie są złe silniki, tylko jak ktoś go nie obsługuje prawidłowo, to naprawy idą w dziesiątki tysięcy.
A że większość polaków kutwi na czym się da, to później takie opinie chodzą.
Dlatego 2,5TDI tylko z importu i najlepiej od pierwszego właściciela.


Krycha,

Mój tato pierwsze upalał A4 b5(1998) 2,8 V6 30V 215KM, przez 10 lat.
Ręczna skrzynia 5 z napędem tylko na przód, w sedanie.

Dokładnie od 2003 roku, kiedy ją ściągną do polski od niemiaszków.
Mimo przebiegów przy kupnie 220kkm, a przy sprzedaży rzędu 450000 (ile skręcili Niemcy, nie wiadomo), zawieszenie robił dwa razy, sam i nigdy nie trwało to dłużej niż 3 godziny na stronę.
Dobrej jakości komplet wahaczy na jedno koło, można kupić już za 250zł, oczywiście nowe.
Nie opłaca się używek zakładać.

Jako rodzinny, to tylko Avant, bo sedan jest zwyczajnie ciasny w środku.

Spalanie takiego silnika, może na kolana powalić i wcale nie z tego powodu, o którym teraz wszyscy pomyśleli.

W trasie na benzynie bez problemu schodził do 7l/100km przy prędkościach przelotowych rzędu 140km/h, a przy wyprzedzaniu do 190km/h.
W mieście bez oszczędzania, ale też bez pisku spod każdych świateł, spalał 10-11l/100km.
Po założeniu gazu w sekwencji, w trasie łykał 10l a w mieście do 15l, ale tato nigdy lekkiej nogi nie miał.

W tym roku kupił A6 c5 (2002) 2,8 V6 30V 193KM Quatro, avant w automacie.
W porównaniu do A4, w środku można się zgubić.
5 osób podróżuje komfortowo, do tego w bagażniku mieści się duuużo bagażu.
Spalanie ze względu na napęd i mniejszą moc silnika o ok 2-3l gazu wyższe, niż w A4.
Jednak rekompensuje to komfortem i, co w przypadku rodzinnego auta jest dużym plusem, manierami brytyjskiego dżentelmena.
Oczywiście jak się go kopnie po pedale, to potrafi pokazać pazurki.

Po Waszym ślubie, holował Toffika i MZ na przyczepie do warszawy, i wyprzedzanie BMW "Mpower" było gratką, mimo sporego obciążenia na haku i sportowych zapędów kierowcy burakowozu :D

W kwestii części.
Wiadomo, jak się chce oryginalne, to tanio nie jest, ale na rynku jest cała masa dobrych jakościowo zamienników, w cenach przystępnych dla polaka.

W kwestii awaryjności.
O A6 ciężko coś powiedzieć, bo dopiero pół roku ujeżdżane i niecałe 15000km.
Tato większość kilometrów robi w trasie Zamość-Wawa z przyczepą załadowaną po brzegi narzędziami.

Co do A4 (ale to te same części, ta sama mechanika co w A6), przez ponad 200000km które nakręcił tato, wymienione były:
-2 komplety wahaczy na przedniej osi
-4 komplety klocków hamulcowych
-1 czujnik ABS, który sami uszkodziliśmy przy zmianie przegubów
-2 komplety przegubów
-maglownica, bo stara zaczęła ciec i przerywać (nigdy nie była nawet czyszczona)
-2 komplety świec zapłonowych
-1 pompa paliwa
-3 komplety rozrządu, z czego ostatni przejechał może ze 20kkm (komplet z rolkami kosztuje od 400 do 800zł. Tato zawsze kupował INA za 550zł)
-kilka litrów oleju, bo na wymianę wchodzi 4,5 do tego silnika
-1 wisko wentylatora chłodnicy

W kwestii blach, A4 była chyba z 5 razy cynkowana przed lakierowaniem, bo mimo takiego wieku i przebiegu, nie doszukaliśmy się na niej żadnej plamki rdzy.
W A6 już tak pięknie nie jest, bo pojawiają się kwiatki. Jeden na tylnej klapie pod szybą, drugi na tylnym nadkolu. Podłoga póki co zdrowa, bez śladów korozji.

Także Audi mogę z czystym sumieniem polecić, i bynajmniej nie jest to opinia ze słyszenia, bo tą A4 taty sam nakręciłem ze 30kkm.
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
Krycha 
Grupa Podlasie


Motocykl: VTR Firestorm
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 1302
Skąd: Brańsk
Wysłany: 2014-06-20, 17:58   

Jeep ma za duże piecyki jak na moje potrzeby, opel jest zbyt kanciasty w środku...
Popatrzę sobie na Toyoty.
Audi i BMW. Pewnie ciężko będzie znaleźć bo to chyba najbardziej "kombinowane" autka w sensie lepione z kilku, kręcone i w ogóle Niemiec płakał jak sprzedawał...Ale ja się nie znam. :wink:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ptcEkErrM1g
"Max w obrotomierzu, pot leci po kołnierzu"


" ZaKrystian, powiedz mi, ile Jawa pali Ci?"
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1685
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2014-06-20, 18:11   

Prawda jest taka, że każdy kombiak w dieslu który ma kilkanaście lat będzie mieć nakręcone km, a przebieg na budziku będzie oscylował między 160-200tyś. W tym przedziale to E46 podejdzie, wersje kombi są tańsze niż coupe/sedan więc powinno się udać znaleźć dobrą sztukę.
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
jedrek1000f 


Motocykl: MZ,Honda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 1326
Skąd: Nysa
Wysłany: 2014-06-20, 18:12   

:dziadek: Z używkami z zachodu to jest tak :arrow: jeśli przechodzi przez łapki polaczków to na bank minimum licznik jest cofnięty bez względu na to z jakiego kraju europy zachodniej został nabyty natomiast jeśli bezpośrednio się zakupuje od właściciela na zachodzie to już jest całkiem inna bajka i właśnie tą bajkę polecam :piwo:
_________________
nie ważne gdzie nie ważne jak dopóki tylko pełny bak odkręcam gaz i znikam z tąd jestem wolny :-)
http://picasaweb.google.com/jedrek1000f
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17577
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=20566
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17236
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=18195
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-06-20, 21:36   

dex, chodziło mi o ilość wahaczy ;) a3 jest tak banalne jak golf 4 i jetta. A widziałeś kiedyś wałek w 2.5 wytarty gdzie jest złe smarowanie wałków?? Jeździłem takim 2.5 z przebiegiem 260tysi.Pali jak sie spokojnie jezdzi to 10,kopci jak traktor...
jedrek1000f, kiedyś był reportaż gdzie na granicy hurtem cofali liczniki. Ja na przykład żadnego ropniaka po 2005 roku nigdy nie kupie bo to jeżdżący złom. Może jedynie kie bo włożyli tam stary silnik beż żadnych dpf-ów i innych śmieći.
Dam ci przykład.Jadę ostatnio berlingo 3letnim przebieg 159tysi a tu w gdyni zaswiecił się check i napis brak płynu dpf. Godzina roboty w słupsku i 680zł !!!!! za 3litry płynu ;)
Mam znajomych w Niemczech i Holandii i się śmieją z polaków jak kupują audi,passaty,skody itd 7letnie z przebiegiem 200tysi ;) Ja sam w pracy robie w 3lata 200tysi;) Teraz mam c4picaaso z tamtego roku i serwis widzi co 2 mieśiące ;) Przy przebiegu 15tysi wymieniali mi turbo bo ciekło a przy 20tysi elementy deski bolakier złaził ;)
Sąsiad robi w serwisie skody i rzadko kiedy widzi skode 2.0 żyby lawety do 100tysi nie widziała ;)
Dex jak się tak dobrze znasz to poczytaj sobie o silnikach tsi i tych zajebistych jednostach 2.0 D ;) 3 lata temu sprzedawałem crome 1.9 16v .Zajebiste auto,swietnie sie prowadzi ale.. w ciągu roku włożyliśmy w nią 9tysi bo wszystko naraz zaczęło się sypać. Przy 195tys. padła skrzynia .Poszła za 20tyśi bo balismy sie nia wyjechać poza Katowice ;)
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7517
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-06-20, 22:25   

Krycha, jak masz 15, to uderzaj na zachód. Pogadaj może z Grzybolem :)

A jeśli chodzi o markę, to napisałbym Ci jaka jest jedynie słuszna :P Ale nie napiszę - powiem Ci tylko, że mojemu kumplowi z zespołu "kupiłem" 2 lata temu 307SW i na Twoim miejscu szukałbym czegoś na ten krój. Może niekoniecznie z kraju kogucików, choć z tym akurat Peugeotem poza raz działającym a raz nie klaksonem żadnych problemów nie ma :) Ale np. jakąś Toyotkę Verso chyba szarpniesz w tej kasie :]
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-06-20, 22:38   

Jab byłem w Bielefeld to na komisie stał ładny peugeot.Rodzyn bo po bokach stały same vw i audi ;) Coś takiego tylko srebrny http://img.chceauto.pl/pe..._217_605_v1.jpg z navi i w skórze .Ale co było w nim najlepsze to panoramiczny dach ;)Piękne auto. Ale trzeba jechać po niego samemu bo z komisu to wiadomo co wyjdzie;)
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7517
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-06-20, 22:46   

No panorama jest super właśnie w tym 307sw :)
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-06-20, 22:56   

Takim czasami jeżdżę jak jest wolne w pracy http://zapodaj.net/e3fb26a42b2bf.jpg.html Szef je kupił 3lata temu bo był w jakiejś reklamie na banerach ;) Full w ekologicznej skorze i z panoramą. Silnik ok ale klapę miesiąc temu malowali bo wyszła rdza.Ogólnie tandeta ale fajne robi wrażenie na drodze ;)Fajnie sie prowadzi i jak na 2.0 mało pali tylko 7.2
 
     
Krycha 
Grupa Podlasie


Motocykl: VTR Firestorm
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 1302
Skąd: Brańsk
Wysłany: 2014-06-20, 23:05   

Jeszcze tylu modeli puszek to nie widziałem :) Dzięki za podpowiedzi. Jak narazie to e46, Verso i Saab chodzą mi po głowie. Wiem, że troszkę marudzę ale bardzo fajna dyskusja się rozwinęła i warto poczytać Wasze posty. :piwo:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ptcEkErrM1g
"Max w obrotomierzu, pot leci po kołnierzu"


" ZaKrystian, powiedz mi, ile Jawa pali Ci?"
Ostatnio zmieniony przez Krycha 2014-06-21, 06:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-06-20, 23:19   

E46 fajne. Fela 19 i jest super.Może w zimę się zle prowadzi ale za to w lato.... A skody superB niechcesz?? Albo c4 picasso?? Mam takie i powiem ci że jak chcesz auto rodzinne to chyba zajmuje pierwsze miejsce.Ja moze miałem jednostkę awaryjna ale teraz jezdzi dobrze.Wygodne fotele.Dobre zawieszenie.duzy bagaznik itd...
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2014-06-21, 08:25   

kosior30 napisał/a:
Krycha, jak masz 15, to uderzaj na zachód. Pogadaj może z Grzybolem :)

Dokładnie tak ! Musimy poważnie porozmawiać ZaKrystianie :P
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
tomek8484 

Motocykl: mz ts250 73r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 269
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2014-06-21, 09:52   

Przymierzając się do zakupu warto zastanowić się nad autami francuskimi, wbrew obiegowej opinie nie są to aż tak złe auta.
Mają za to kilka zalet: są zazwyczaj tańsze w zakupie, lepiej wyposażone i łatwiej znaleźć samochód z udokumentowanym przebiegiem od pierwszego właściciela.

Osobiście jeżdżę Peugeotem 307, 1.6 HDi, 90 koni bez FAP (filtra cząstek stałych), bez dwumasy, ze zwykła turbiną (bez zmiennej geometrii). Cena części nie są jakieś strasznie wysokie (chociaż są patent w postaci tylnej tarczy hamulcowej zintegrowanej z piastą i łożyskiem, gdzie koszt jednej to trochę ponad 200 zł). Auto wrażliwe na jakość paliwa, ale za to ekonomiczne w trasie w okolicy 4,5 l (mój rekord to 3,8 l na 100 km)
_________________
moja mz ts 250 po remoncie http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=10482
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2157
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2014-06-21, 09:58   

Szwagrus kupił sobie a3 drugiej generacji za 20koła nie dawno, serwisowana w ASO pracuje w wv to sobie sprawdził po vinie. Stan zajebisty , od nowości siadła tylko turbina przy silniku która była regenerowana przez poprzedniego właściciela rok temu. 2.0 tdi.

A teraz coś o wadach tych nowych mocnych dwu litrówkach przy normalnym urzytkowaniu :mrgreen:

miesiąc temu pękła mu głowica i tłok :shock: wczoraj mielismy jechać na imprezę wyjechaliśmy z bramy i strzał pod maską, dziękuje turbina strzeliła i wyłą jak odkurzacz unitra :razz: i do łask wrócił mój paździoch passerati 1.9 tdi b5 w kombiaczu zajebiście wygodnie mi się nim jeździ :wink: ma 2 wady > drogie zawieszenie które świeżo całe robiłem oraz w kombiaczach korniki rwą sie do tylnej klapy a tak to wsio i dupe wozi za 5l na 100 ropy :piwo:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
jedrek1000f 


Motocykl: MZ,Honda
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 1326
Skąd: Nysa
Wysłany: 2014-06-21, 12:19   

:dziadek: KU..wa te starsze traktory to ja pitole nie do za..ebania ja jeżdżę Renault Megane od 9 lat cały czas tą samą i prócz wymiany kompletnego rozrządu i paska z napinaczem od klimy i alternatora no i oczywiście oliwy we silniku wraz z filtrem i filtra powietrza stabilizatorów w przednim zawieszeniu (je..ane polskie drogi) to nic nie robię bo nie ma takie potrzeby a jeżdżę tą Renatą na zachód i nic się nie dzieje a to 98 rok a wokół ciągle słyszę że francuzy to szrot a niemcy to je to co wywołuje u mnie tylko uśmiech na facjacie jak słyszę takie pierdoły ale to ma też dobry wpływ bo taka fama dobrze działa na cenę francuzów tzn młody rocznik kupisz za rozsądną cenę a wygodą nie mają sobie równych
_________________
nie ważne gdzie nie ważne jak dopóki tylko pełny bak odkręcam gaz i znikam z tąd jestem wolny :-)
http://picasaweb.google.com/jedrek1000f
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17577
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=20566
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17236
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=18195
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2014-06-21, 21:03   

czochu napisał/a:
passerati 1.9 tdi b5

Mam to samo i jak na razie wałem przewala o własnych siłach bez problemu. 2000, 1,9 ,115 km i skrzynia 6, a co najważniejsze, nie ma na wyświetlaczu takiej fajnej ikony, która w starych paździerzach drenuje kieszeń niemiłosiernie ;) W tym modelu błędy nawet jak wystąpią, kasuje wyłączeniem i włączeniem samochodu. Pali około 7 litrów ropy przy tempie autostradowym między 160 a 180, więc optymalnie.

Zobacz też modele volvo np. v50, v70 w kombi z dieslem 2,5. Też dobre auta na mój gust i nie ma tego "jak psów" ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
Ostatnio zmieniony przez intr 2014-06-21, 21:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-06-21, 21:16   

intr napisał/a:
Zobacz też modele volvo np. v50, v70 w kombi z dieslem 2,5. Też dobre auta na mój gust i nie ma tego "jak psów


Jc polecam rozglądać sie za dieslem 2.5 tdi ale pochodzącym z audi :mrgreen: mam taki sam piec w mojej a6 c4 i go ujeżdzam juz 5 lat , silnik super na zwyklej pompie wtryskowej (r5/ 140 koni) i to nie jest ten sam piec co 2,5tdi v6 gdzie padaly wałki i inne cuda. Moj 2,5 R5 - co najlepsze nie psuje sie mimo 350 tys na budziku spalanie na trasie 5.2 - 6.5 ale wszystko zalezy od nogi m srednio przy dojazdach do pracy 10km gdzie silnik ledwie łapie 90' pod zakładem pracy- pali mi ok 7 przy cieżkim 1700kg aucie. Np turbo jeszcze oryginał- w serwisie mi kiedyś gość powiedział ze te turba są zaprojektowane tak jak w cieżarówkach że sa odporne na kilometaż z racji mało skomplikowanej konstrukcji i nie padają co 70/100tys )
Jc oznaczenie tego silnika w volvo to na tylnej klapie to 2.5D lub TDI (zależy od modelu) , bo sa jeszcze takie same diesle w 2.5 ale konstrukcji volvo - i te jednostki też klepane w 5 cylindrach miały oznaczenie D5D ale to już co innego - common rail turba z zmienną geometrią i awarie.
Aha tego diesla z audi wkładali do v70 s60 i s80 jakoś chyba do 2004 roku jc. :wink:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16