» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MZ Maxi Perwers
2007-07-29, 20:23
Tłok - jakiego producenta wybrać? - ETZ 251
Autor Wiadomość
Wawiak 

Motocykl: MZ ETZ 250, HONDA XX
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-07, 17:11   

mam 200km po szlifie więc długo nie jechałem, może z 1km, na almotowskim tłoku było to całkowicie nierealne. Przy 120km/h silnik momentalnie grzechotał i następowało zablokowanie tłoka w cylindrze.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24577
moja MZ
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2012-04-07, 20:00   

Jak ktoś byłby zainteresowany to w sklepie w mojej okolicy posiadają oryginalne pierścienie na 1,3 i 4 szlif DDR do 250-tek :)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
stachu272 
Stachu

Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: Biskupnica/Człuchów
Wysłany: 2012-04-07, 20:07   

Podłączę się do tematu. Jakiś czas temu robiłem szlif cylindra . Kupiłem tłok na 3 szlif o rozmiarze 70,43. Mój majster niestety musiał zrobić większy luz niż te 0,05, ponieważ już kiedyś ktoś majstrował z tym cylindrem. Przez to że mam za duży luz między tłokiem a cylindrem i dźwięk nie jest przez to miły dla ucha.

Potrzebuję tłok o rozmiarze 70,47, ale obecnie jak na złość nie mogę go nigdzie dostać. Albo 70,50 lub 70,45. Może ktoś pomoże?
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=23265
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2012-04-08, 08:47   

Wawiak napisał/a:
Jeżeli jest ktoś zainteresowany mogę podesłać link do sprzedawcy z allegro jak również namiar na dobry zakład szlifierski w Warszawie.

Podaj liniki na forum zarówno do tłoka jak i pierścieni !
_________________

 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-04-09, 01:23   

Wawiak, Jeśli możesz to podaj namiary na dostawców. Nie chodzi mi tylko o linki sprzedarzy... podaj całe nazwy urzytkownika (po tym zawsze ktoś znajdzie sprzedawce) :piwo:
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Wawiak 

Motocykl: MZ ETZ 250, HONDA XX
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-09, 12:10   

podaję link do sklepu allegro http://allegro.pl/sklep/2...ika-motocyklowa

[ Dodano: 2012-04-12, 21:30 ]
tak wygląda węgierski tłok po 350km, od 150km ostro go piłowałem włącznie z prędkościami maksymalnymi. Zdecydowałem się na zdjęcie cylindra ponieważ myślałem że przeholowałem i zatarłem go. Nie wiem dlaczego silnik po bardzo ostrej jeździe traci moc a później gaśnie. Po około minucie chodzi już normalnie dopóki znowu nie zacznę go mocno kręcić.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24577
moja MZ
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-04-16, 20:19   

Wawiak Bo puchnie! Widocznie w zakładzie w którym robiłeś szlif zły luz montażowy Ci dobrali. Jaki ten luz masz?

Z tego co mi wiadomo to KAŻDY tłok (a przynajmniej producent) ma zróżnicowane te wymiary luzu. Wynika to za zastosowania innych materiałów i obróbki cieplnej. Wymiar 0.05mm dla silnika EM250 jest przewidziany dla ORYGINALNYCH niemieckich tłoków które były od nowości w MZ. Teraz inne tłoki są. Jeżeli luz montażowy będzie dobrze dobrany - producent tłoka określa go przy produkcji po serii testów, to tłok spuchnie bo zawsze coś tam się powiększy ale nie aż tak żeby się blokował. Tyle wiem od mistrza z zakładu w którym będe robił szlif niedługo. Planuję również na węgierskim tłoku które rzekomo są przez nich z Rzeszowa pozyskiwane. Firma Auto-Szlif Kraków ;)
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Wawiak 

Motocykl: MZ ETZ 250, HONDA XX
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-18, 09:29   

Dukee, ten tłok nie puchnie. wygląda tak samo jak w momencie kiedy wyjąłem go z opakowania. Przyczyną był źle ustawiony gaźnik. W tej chwili jeżdźę ile fabryka dała i wszystko jest ok. Luż montażowy jest 0,06.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24577
moja MZ
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15