» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: eMZetkowicz
2006-05-29, 18:32
zabezpieczenie baku pzed otarciami
Autor Wiadomość
sloik 
jaaaaaaazda

Motocykl: mz etz 150
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-29, 13:43   zabezpieczenie baku pzed otarciami

Sie ma MZ kowicze. Mam pytanie jakie macie patenty zeby wam podczas maksymalnego skrętu kierownica nie nap......ła o bak. Miałem taki ładnie polakierowany a teraz już nie jest taki ładny. PAKA.
_________________
maszynka już odremontowana. Bo jazda na etzcie to najlepsza jazda na świecie
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-05-29, 13:45   

nie powinna kiera ci uderzac o bak, wczesniej sie z tym nie spotkalem, a mam juz 2 mz
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
sloik 
jaaaaaaazda

Motocykl: mz etz 150
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-29, 14:03   

no cóż a jednak u mnie tak jest.nie mówie że podczas jazdy bo takich skretów nie łapie ale np stawiam na podnóżce centralnej mz puszczam kierownice i jeeeeeeeps kierownica o bak.

[ Dodano: 2006-05-29, 14:04 ]
A własciwie to może nie precyzyjnie się wyrażam bo nie kierownica a jej mocowanie wali w bak
_________________
maszynka już odremontowana. Bo jazda na etzcie to najlepsza jazda na świecie
 
 
     
marko 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 28
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2006-05-29, 14:06   

to chyba musisz sobie dac motorek do jakiegos spawacza i musi Ci wyspawac ogranicznik skretu bo powinien byc, prawdopodobnie juz Ci sie ułamał i nie działa tak jak powinien. ps: to taka metalowa wypustka na samym dole główki ramy
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-05-29, 15:05   

ja mam dokładnie to samo, na szczęście nie mam obitego baku ale musze włąśnie przyspadwać tam coś :neutral:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-05-29, 15:57   

dokłądnie tak jak mowi marko, popatrz dokłądnie w okolicach dolnej półki :) widocznie amsz to ułąmane stad bicie o bak !! albo poprostu ci sie ukrzywiło sprawdz
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
Michau 

Motocykl: Suzuki GS 500
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 258
Skąd: Skarszew
Wysłany: 2006-05-31, 22:46   

Ja też miałem ten problem, ale to było przez kombinacje z kierownicą, "tuning". Ale blokade mam, więc tak jak już powiedzieli inni, pewnie wam się ta blokada zbiła.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14