Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:11 |
Wał korbowy - wytarty w miejscu łożyska - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
piotr2707
piotr2707
Motocykl: mz etz 150
Wiek: 34 Dołączył: 19 Cze 2006 Posty: 26 Skąd: Zahutyń
|
Wysłany: 2006-06-22, 22:13 Wał korbowy - wytarty w miejscu łożyska - MZ ETZ 150
|
|
|
Rozebrałem silnik bo myslałem ze wał lata na łożysku lub że jest wyrobiona połówka ale to nie to okazało sie że to wał jet trochę podtarty pod łożyskiem.Doradźcie co zrobic czy nowy wał kupić czy na kleju osadzić łożysko.Ile kosztuje nowy wał orginalny do Mz etz 150. |
_________________ Piotrek |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-16, 09:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-06-22, 22:24
|
|
|
Kup nowy wał bo jakieś przeróbki napewno nie wytrzymają. Orginalnego wału nie dostaniesz a nowy kosztuje 239zł na allegro, a 210 na Ag-mocie. |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
Radzio89
WilkuWDZ
Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 162 Skąd: Łódź-Widzew
|
Wysłany: 2006-06-22, 23:15
|
|
|
Idź do zakladu gdzie regenerują wały i szlifuja cylindy. Gosciu Ci "napawa długopisem elektrycznym" i od razu osadzi łózyska, za calosc zaplacisz okolo 20 zł. Miałem ten sam przypadek, koles suwmiarką pomierzył, oglądnął i od razu stwierdzil ze łozyska sie slizgaja i za grosze to naprawił. Pozdro!
[ Dodano: 2006-06-22, 23:16 ]
Mozesz ew. samemu spróbować 'namonetowac' wał |
_________________ Moja Etullka
http://www.tagworld.com/Mitas/World/MyWeb.aspx
lub
http://zb.net.lodz.pl/~miziala/mz/index.html
|
|
|
|
|
marko
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 28 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2006-06-23, 09:51
|
|
|
ja mam taką rade.... jak masz paste do lutowania rur miedzianych taką srebrną to posmaruj nią gróbo czop wału tam gdzie sie slizgaja lozyska i przygrzej jakims palnikiem, po tym zabiegu zostanie cienka warstwa cyny na wale, pozniej tylko nabij lozyska. (nie wiem ile taki patent wytrzyna w etz ale koles w simsonie dosc dlugo jezdzil) |
|
|
|
|
X-Man
Zlotowicz
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 40 Dołączył: 26 Cze 2005 Posty: 36 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2006-06-23, 10:46
|
|
|
Są na rynku całkiem dobre kleje do takich rzeczy Loctite itp. ale kosztują trochę niestety... |
_________________ MZ ETZ 251 RIDER in Scotland
Glasgow 2007
[@@@ KUPIĘ @@@]
Ładny tłumik i lewy bagażnik/stelaż pod Pneumata do ETZ 251 |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-06-24, 10:30
|
|
|
ja na twoim miejscu naspawał bym tam gdzie jest wyrobiony i zagadałbym z kimś kto ma tokarnie żeby mi to obtoczyłi wyrównał i powinno być git Przynajmnej na jakiś czas |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2006-06-24, 11:23
|
|
|
Jakby to powiedział mój wójo "dupa zbita" :-/ Choćbyś pęłkł to nie wkleisz łożyska, żeby ci nie biło, co będzie prowadziło do wyrabiania łożyska (które jest przyklejone także wymiana to dupa troszkę) istrasznych drgan silnika... Wał niestety trzeba kupić :-? Ale szczerze radze inwestować w nóweczke, jedna wymiana i z głowy na dłuższy czas |
|
|
|
|
|