» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Vectra C kombi 2005 r jakie tarcze i klocki kupić ?
Autor Wiadomość
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-02-13, 22:40   Vectra C kombi 2005 r jakie tarcze i klocki kupić ?

Panowie mam problem z wyborem tarcz i klocków do vectry. Mam do wymiany wszystkie tarcze i klocki. Znalazłem takie oto komplety:
1. http://allegro.pl/trw-tar...3935879003.html
2. http://allegro.pl/tarcze-...3916796012.html http://allegro.pl/tarcze-...3913983616.html


Co sądzicie które założyć ? Może ktoś miał doświadczenie z tymi textarami ?
Muszę się streszczać bo za chwilę zostaną mi same blachy. Z góry dzięki za pomoc. :piwo:
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-02-13, 23:41   

Trw i klocki textar.Albo ATT. U mnie przy hamowaniu klocki textara kopciły się na tarczy ale hamowałem z 210 do 60 ;)
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-02-13, 23:50   

toudi napisał/a:
U mnie przy hamowaniu klocki textara kopciły się na tarczy ale hamowałem z 210 do 60 ;)
Teraz to z 200 bał bym się dotknąć hamulec takie złomy już mam( tarcze mają 180 tyś przelotu i cienkie jak tektura). A tarcze jakie masz ?
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-02-13, 23:52   

Nie bierz trw- miałem w audi i to szmelc jak diabli wyciera sie w oczach - niewiem czy wytrzymały 15 tys i to z tyłu .
Jeśli chodzi o hamulce tylko ate
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-02-13, 23:55   

Jak zalozysz do dupy klocki to kazda tarcza się zetrze. Miałem ate power disk i zajechałem je na lipnych klockach
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-02-14, 00:06   

Dodek o tych mówisz - http://allegro.pl/tarcze-...3962532894.html

 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2014-02-14, 00:46   

Ile człowieków, tyle opinii.
TRW się zeszmaciło od czasu przeniesienia produkcji do czajna.
Jak chcesz mieć na prawdę ekstra zestaw, to Brembo. Swoje kosztują, ale coś za coś.
hamują jak trzeba, żywotność ok, oddawanie ciepła, nie robią się spieki, nie brudzą felg itp. itd...
Ew. Ferodo. Już nie pamiętam dokładnie, ale albo platinum, albo silver mnie tak pozytywnie zaskoczyły.
Jak masz Gordona u siebie, to się odezwij. Nagramy coś taniej ;) Na upartego IC.
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
toudi 

Motocykl: mz 251 eeeeee ;)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 141
Skąd: chruszczobrod
Wysłany: 2014-02-14, 07:33   

Brembo to tylko wyzsza polka.reszta z chin. Ja u siebie założyłem mikody.polskie dobre tercze. Są nawiercane i nacinane ale przy dobrych klockach staje praktycznie w miejscu.w kijanie zakładałem tanie tarcze i klocki textara.po 1000km zaczęły się bicia. Kup orginalne dedykowane tarcze do opla. Jeżeli nie jesteś fanem szybkiej jazdy i preferujesz normalny styl jazdy tarcze średniej klasy napewno cię zadowola:-P kup tarcze trw albo Delphi i do tego klocki textara a wiesz mi ze będziesz zadowolony.
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2014-02-14, 09:12   

Ja kupiłem tarcze ATE i klocki ATE Komplet wytrzymał 100000 po czym skończyły się klocki, teraz mam oryginalne klocki.
Klocki ATE na początku (jakieś 15 tys. km) piszczały przy hamowaniu, było to irytujące :oops: i mam wrażenie, że hamowały gorzej od oryginalnych.
Tarcze po 140 tys. jeszcze są, ale następna wymiana klocków też z tarczami tak więc wytrzymają może do 180 tys., chyba że zaczną bić.
Ogólnie jestem zadowolony z tarcz ATE, teraz zakładałbym tylko oryginalne klocki. Mój styl jazdy to raczej rodzinny niż "kawalerski" tak więc nie wiem jak ATE spisuje się przy gaz-hamulec. Jazda 50/50 miasto-trasa.
Tracze ATE są pomalowane jakimś syfem zanim tego nie zedrzesz to słychać jakby ci się kończyły :twisted:
http://www.allegromat.pl/aukcja153706
http://www.allegromat.pl/aukcja153705
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-14, 10:11   

Ja jeżdżę na ATE i nie narzekam, z TRW mam nie hamulce, tylko jakieś inne zabawki i też dają radę, chyba łączniki stabilizatora:)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-02-14, 10:51   

A co powiecie na taki zestaw http://allegro.pl/klocki-...3955070822.html
http://allegro.pl/tarcze-...3969616753.html
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-14, 13:02   

wojtek.mz, na pewno dobra marka, choć ja miałem pożar na klockach brembo:-)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
wołek 

Motocykl: MZ ES 250/2,TS 150
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 145
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-02-14, 13:34   

Ja polecam ATE mam taki zestaw w astrze kombi 2.0 DTI.Swoją drogą ciekawe jak pokonujecie 150-180 tyś na jednych tarczach :hmm:
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-02-14, 14:17   

wołek napisał/a:
Swoją drogą ciekawe jak pokonujecie 150-180 tyś na jednych tarczach :hmm:
Po prostu przed założeniem kolejnych klocków szlifujesz ranty, i oczywiście jeździsz wolniej bo z większych szybkości problem z hamowaniem. O biciu przy hamowaniu nie wspomnę :torba": Oryginalnie montowali ate. Kolega mechanik powiedział mi że mam założyć trw albo ate. Brembo nie poleca bo zakładał i klienci narzekali że hałasują. I bądź tu mądry i pisz wiersze. :grin:
Ostatnio zmieniony przez wojtek.mz 2014-04-17, 23:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-02-14, 16:19   

wadmed, ja jebe klocki 100tyś ??? respekt :cool:
Ja też planuje wymienić kpl hamulce bo jakoś hamuja ale mają wżery na tarczach i tarcze mają z po bokach jeszcze jakieś 1mm poniżej poziomu zużywalnosci.
najlepsze moje klocki to byly oryginały na przodzie - w sumie dalej są - wytrzymały jakieś min z 60tys już z czego jeszcze mają z 5mm okładziny ale komp piska ze niby już trzeba je wymienić
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7517
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-02-15, 01:34   

Jako zawodowy zdzieracz hamulców przy wożeniu pizzy powiem Ci co wiem i co przerobiłem w golfie/golfach.

Klocki Ferodo - hamują dobrze, ale nikną w oczach, 7tys i po nich. Na pewno nie są tak zajebiste, jakby sugerowało ich zdzieranie się.
Potem jeździłem na klockach BRECK - chujowizna, piszczą, a nie hamują. Zdarły się wszystkie chyba po 15 tys.
ABE - polska firma, Intercarsowa marka (coś jak olej do smażenia TESCO itp.). Taniocha, ale nawet całkiem całkiem. Na pewno porównywalna z Textarami. Jeździłem na nich z pizzą, z przyczepą załadowaną trasy po całej Polsce i hamowanie zawsze było ograniczone przyczepnością opon.

Na innych klockach nie jeździłem, odkąd zacząłem stosować ABE. Przebieg na nich przy naprawdę intensywnej jeździe, to 25tys. km jeśli zmieniasz komplet. Ja "oszczędzałem" i zmieniałem je pojedynczo, więc zewnętrzne wytrzymały prawie 50tys. ekstremalnej jazdy. Dodam tylko, że klocki do tarcz wentylowanych w golfach są takie same, jak do litych, ale 4mm cieńsze, gdyż zacisk jest taki sam do litych i do wentyli. Dlatego jak zmieniłem klocki, gdy jeszcze miałem tarcze lite, to jak się zdarły trochę i zmieniłem tarcze weszły jak ulał :)

Co do tarcz kupiłem ponad 2 lata temu nowe TRW wentylowane do golfa, przejechałem 60tys. km i zjadło ich milimetr, przy dopuszczalnym zużyciu 2mm. Żadnych problemów z nimi, nie krzywią się (a nie raz przejeżdżałem przez rzekę po uprzednim sprincie :) ), nie piszczą. Ogółem mogę polecić.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2014-02-15, 02:17   

kosior30, ABE takie niby dobre? Kurde, przecież to najtańsze, co jest w IC.. :shock:
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7517
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-02-17, 07:43   

Ano właśnie :) Na pewno porównywalne ze wszystkimi ze średniej półki. W tym przypadku nie płacisz za markę, a jeszcze możesz czuć się większym patriotą wspierając polski biznes :P
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2014-02-17, 14:32   

Jak zmieniałem w renacie clio tarcze swego czasu, to dostałem febi bilstein a klocki chyba bosch. Niczym się nie kierowałem przy zakupie, takie mi wujas mechanik zamontował i powiedzieć mogę tylko tyle, że hamowało dobrze i nie piszczało nigdy. ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7517
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-02-18, 22:36   

Febi ogólnie bardzo dobre graty robi, przynajmniej do VW ;)
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13