» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: motomaciey
2014-01-14, 20:07
Gaźnik - lewe powietrze - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-07-04, 21:21   Gaźnik - lewe powietrze - MZ ETZ 250

Podajcie miejsca w których etka może łapac lewe powietrze ... motor sam wchodzi na wysokie obroty ... wolne są tylko na ssaniu - to nie jest nic z gaźnikiem w 100% , pzdr
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-01, 15:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-07-04, 21:36   

odcinek cylinder kruciec kruciec gaznik ta guma od filtra powietrza.... hmmm no to chyba tyle
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-07-04, 21:42   

nie musi być gumy do filtra powietrza, a moto bedzie dobrze chodziło, moze jeszcze łapać na simeringu od strony alternatora, lub na połówkach silnika (jesli pierwszy raz odpalasz po złożeniu)
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-07-04, 21:43   

wojciech944 napisał/a:
nie musi być gumy do filtra powietrza,


no wiesz w sumie nie musi ale lepiej zeby byla i byla szczelna....
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-07-04, 21:52   

niewiem jak w MZ bo jeszcze niepróbowałem bez, ale w WSK i CZ jak sięto gume ściągnie to jest duuużaróżnica.
Ja bym obstawiał na odcinek między gaźnikiem a cylindrem
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-07-04, 21:58   

Możliwe że to simmeringi właśnie bo musiałem je wymontowywać jeszcze raz ... co do połowek to napewno nie bo są na uszczelce i silikonie ...
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-07-04, 22:59   

moze byc jeszcze polaczenie cylinder-karter mialem tak w MZ. uszczelka z bloku i hulala dalej. mozesz miec pod glowica szczelne ale uszczelka pod cylindrem moze byc peknieta i wlasnie to sie dzieje...albo tak jak koledzy wyzej pisali
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-07-05, 20:34   

Pod cylinder dałem uszczelke na tawocie ... może to dlatego ?

[ Dodano: 2006-07-05, 20:34 ]
A i śruby karterów mocniej dokręce bo silnik jest 10 km po kapitałce ...
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Wodzumz 
Zlotowicz
Dawca Ner


Motocykl: MZ ES 250/1.
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 96
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-07-05, 23:23   

A i śruby karterów mocniej dokręce bo silnik jest 10 km po kapitałce ...[/quote]


To nie dokręciłeś ich? :mrgreen:
_________________
Wodzumz
 
 
     
ZXR_pl 
ZXR

Motocykl: SUZUKI GSXR 750 K8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 91
Skąd: Otwock
Wysłany: 2006-07-06, 10:30   

1)miedzy gaznikiem a cylindrem (kruciec)
2)miedzy karterami a cylindrem
3) miedzy polówkami(komora korbowa)
4simering od strony zaplonu lub od strony sprzegla ale wtedy bedzie ci bral olej i dymil jak cholera
5pomiedzy glowica a cylindrem(uszczelka pod glowica)
6 kompresja moze uciekac jak masz slaby gwint w glowicy (na swiece zaplonowa) wtedy sie ,,poci,, i jest taka plama paliwa z olejem pozdrawiam:)
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-07-06, 11:13   

Cytat:
nie musi być gumy do filtra powietrza, a moto bedzie dobrze chodziło


Z tym to się nie zgodzę... Ja nie miałem filtra powietrza to mi tak chodziła jakby ciągnęła lewe powietrze. Bez ssania to praktycznie nie chciała jechać...
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
novy 
stary wyga


Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 37
Skąd: Chełm
Wysłany: 2006-07-06, 17:51   

simmering pod alternatorem Mialem to cholerstwo rozwalone i z etka tragedia byla Kazdy mowil ze pewnie zaplon popsuty albo gaznik a to tylko simmering. Koszt 4zl a ile sie czlowiek nawkurwial :evil:
_________________

 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-07-06, 18:37   

Śruby kupiłem na imbusy a dopiero przedwczoraj dorwałem długi klucz :P , no to wymienie simmering bo swój nowy pocharatałem przy demontażu , podokręcam tu i tam i jeszcze gume filtra pasuje nabyć . pzdr i dzięki za odpowiedzi :)

[ Dodano: 2006-07-15, 22:47 ]
Problem rozwiązany - wymieniłem simmering , dokręciłem śruby i dałem papierową uszczelkę pod kruciec i tą grubszą uszczelke z gumy - etka śmiga super, dzięki za pomoc 8-) 8-) 8-) 8-)
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Tiger 
Tiger

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 13
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 2006-08-01, 11:11   

to wlasnie mi ucieka spod swiecy, jak to zreperowac?? Motor trudno przez to zapalic i jak dam mu pelny gaz to sie dlawi i strzela z tlumika.
 
     
KilleRart 
Motórz ile wlezie


Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 103
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2010-03-03, 18:24   [MZ ETZ 250] Silnik zdycha.

Moje uszanowanie.

Dzisiaj dostałem gaźnik BING84 z długiej gwarancji bo aż 5 miesięcy na niego czekałem. Zamontowałem odpaliłem maszynę i w drogę. Silnik wkręcał się na obroty bardzo ładnie, aż za ładnie co mnie zdziwiło bo fryce nic przy nim nie zrobiły, ale mniejsza o to.

Po 2km jazdy silnik zaczął spadać z obrotów i trzeba było gazować do powyżej 4 tyś inaczej gasł i nieszło go już odpalić. Z pomocą INTR'a zrobiłem wszystko co można było zrobić i problem nadal nie jest rozwiązany. Podmieniłem BING na BVF i jest dokładnie to samo. Po wyżej 4 tyś jedzie się normalnie, ale całe to zjawisko jest nie normalne. Macie jakieś pomysły? Chodzi mi jeszcze po głowie simmering od strony zapłonu, czy aby jego szlag nie trafił. Kiedy podpompuję go na ssaniu i odpalę to szybko wkręca się do około 4 tyś i zdycha.

Specjalnie nakręciłem krótki filmik: co się dzieje z silnikiem. http://www.youtube.com/watch?v=-58rLBJTbl4
_________________
Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif
 
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2010-03-03, 18:32   

Masz jaja z zapłonem i tyle. Jeśli masz przerywacz to padł kondensator jeśli elektronik to nie wiem. :mrgreen:
 
     
KilleRart 
Motórz ile wlezie


Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 103
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2010-03-03, 18:35   

Mam elektronik, ale nie sądzę aby to było to. No, ale mogę się mylić. Nic nie strzela nic nie prycha. Sprawdziłem stroboskopem zapłon i dioda mruga przy najmniejszym ruchu kopki.
_________________
Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif
 
 
     
Piotrek05 
Renowacja TS-ki


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-03, 19:10   

mapewno to nie jest wina silnika bo zeby silnik działał musi byc prąd to tak jak podczas stosunku z dziewczyną nie bedzie stosunku bez dziewczyny i chłopaka tak samo z mz silnik nie bedzie jechał bez prądu i paliwka , sprawdz kranik bo to są objawy jak bys miał przytkany albo sprawdz nastarym gażniku się przejechac tylko nic nie kombinuj na zapłonie itp , poprostu zmien gażnik i sprawdz , trzeba pokolei sprawdzac co może byc przyczyną
np; umnie w teresce nie miałem ładowania i się głowiłem ze to cos w zapłonie wymnieniłem regulator i juz jest bez problem.MUsisz ''przeszukac'' mz co przed tobą ukryła
_________________
Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin
 
 
     
KilleRart 
Motórz ile wlezie


Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 103
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2010-03-03, 19:32   

Nie czytałeś co pisałem. :P Sprawdzałem na dwóch gaźnikach i jest to samo (oby dwa gaźniki sprawne). Paliwo z kranika leje się strumianiami - tutaj nie ma problemu. Zapłon ustawiłem sobie stroboskopem idealnie 2,75 przed GMP. Kiedy silnik zdycha lampa stroboskopu mruga a więc iskra w tym czasie jest.
_________________
Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif
 
 
     
DymekW15 


Motocykl: SUZUKI RF 900R RIZLA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 136
Skąd: Gozdnica/ Żagań
Wysłany: 2010-03-03, 20:23   

a moze stare paliwo miales i sie woda dostala :piwo:
_________________
MOTÓR JEST WIECZNY!!!!!!!!!!!!!

APRILIA TUAREG 350 WIND

Zapraszam do kupywania
http://www.allegro.pl/sho...item=1123521689
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16