Zamknięty przez: motomaciey 2014-01-14, 20:07 |
Gaźnik - lewe powietrze - MZ ETZ 250 |
Autor |
Wiadomość |
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-04, 21:21 Gaźnik - lewe powietrze - MZ ETZ 250
|
|
|
Podajcie miejsca w których etka może łapac lewe powietrze ... motor sam wchodzi na wysokie obroty ... wolne są tylko na ssaniu - to nie jest nic z gaźnikiem w 100% , pzdr |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-01, 15:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-07-04, 21:36
|
|
|
odcinek cylinder kruciec kruciec gaznik ta guma od filtra powietrza.... hmmm no to chyba tyle |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-07-04, 21:42
|
|
|
nie musi być gumy do filtra powietrza, a moto bedzie dobrze chodziło, moze jeszcze łapać na simeringu od strony alternatora, lub na połówkach silnika (jesli pierwszy raz odpalasz po złożeniu) |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-07-04, 21:43
|
|
|
wojciech944 napisał/a: | nie musi być gumy do filtra powietrza, |
no wiesz w sumie nie musi ale lepiej zeby byla i byla szczelna.... |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-07-04, 21:52
|
|
|
niewiem jak w MZ bo jeszcze niepróbowałem bez, ale w WSK i CZ jak sięto gume ściągnie to jest duuużaróżnica.
Ja bym obstawiał na odcinek między gaźnikiem a cylindrem |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-04, 21:58
|
|
|
Możliwe że to simmeringi właśnie bo musiałem je wymontowywać jeszcze raz ... co do połowek to napewno nie bo są na uszczelce i silikonie ... |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-07-04, 22:59
|
|
|
moze byc jeszcze polaczenie cylinder-karter mialem tak w MZ. uszczelka z bloku i hulala dalej. mozesz miec pod glowica szczelne ale uszczelka pod cylindrem moze byc peknieta i wlasnie to sie dzieje...albo tak jak koledzy wyzej pisali |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-05, 20:34
|
|
|
Pod cylinder dałem uszczelke na tawocie ... może to dlatego ?
[ Dodano: 2006-07-05, 20:34 ]
A i śruby karterów mocniej dokręce bo silnik jest 10 km po kapitałce ... |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Wodzumz
Zlotowicz Dawca Ner
Motocykl: MZ ES 250/1.
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Sty 2006 Posty: 96 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2006-07-05, 23:23
|
|
|
A i śruby karterów mocniej dokręce bo silnik jest 10 km po kapitałce ...[/quote]
To nie dokręciłeś ich? |
_________________ Wodzumz |
|
|
|
|
ZXR_pl
ZXR
Motocykl: SUZUKI GSXR 750 K8
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 91 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2006-07-06, 10:30
|
|
|
1)miedzy gaznikiem a cylindrem (kruciec)
2)miedzy karterami a cylindrem
3) miedzy polówkami(komora korbowa)
4simering od strony zaplonu lub od strony sprzegla ale wtedy bedzie ci bral olej i dymil jak cholera
5pomiedzy glowica a cylindrem(uszczelka pod glowica)
6 kompresja moze uciekac jak masz slaby gwint w glowicy (na swiece zaplonowa) wtedy sie ,,poci,, i jest taka plama paliwa z olejem pozdrawiam:) |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-07-06, 11:13
|
|
|
Cytat: | nie musi być gumy do filtra powietrza, a moto bedzie dobrze chodziło |
Z tym to się nie zgodzę... Ja nie miałem filtra powietrza to mi tak chodziła jakby ciągnęła lewe powietrze. Bez ssania to praktycznie nie chciała jechać... |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
novy
stary wyga
Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 37 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2006-07-06, 17:51
|
|
|
simmering pod alternatorem Mialem to cholerstwo rozwalone i z etka tragedia byla Kazdy mowil ze pewnie zaplon popsuty albo gaznik a to tylko simmering. Koszt 4zl a ile sie czlowiek nawkurwial |
_________________
|
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-06, 18:37
|
|
|
Śruby kupiłem na imbusy a dopiero przedwczoraj dorwałem długi klucz , no to wymienie simmering bo swój nowy pocharatałem przy demontażu , podokręcam tu i tam i jeszcze gume filtra pasuje nabyć . pzdr i dzięki za odpowiedzi
[ Dodano: 2006-07-15, 22:47 ]
Problem rozwiązany - wymieniłem simmering , dokręciłem śruby i dałem papierową uszczelkę pod kruciec i tą grubszą uszczelke z gumy - etka śmiga super, dzięki za pomoc |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Tiger
Tiger
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 13 Lis 2005 Posty: 13 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: 2006-08-01, 11:11
|
|
|
to wlasnie mi ucieka spod swiecy, jak to zreperowac?? Motor trudno przez to zapalic i jak dam mu pelny gaz to sie dlawi i strzela z tlumika. |
|
|
|
|
KilleRart
Motórz ile wlezie
Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 103 Skąd: Chełmża
|
Wysłany: 2010-03-03, 18:24 [MZ ETZ 250] Silnik zdycha.
|
|
|
Moje uszanowanie.
Dzisiaj dostałem gaźnik BING84 z długiej gwarancji bo aż 5 miesięcy na niego czekałem. Zamontowałem odpaliłem maszynę i w drogę. Silnik wkręcał się na obroty bardzo ładnie, aż za ładnie co mnie zdziwiło bo fryce nic przy nim nie zrobiły, ale mniejsza o to.
Po 2km jazdy silnik zaczął spadać z obrotów i trzeba było gazować do powyżej 4 tyś inaczej gasł i nieszło go już odpalić. Z pomocą INTR'a zrobiłem wszystko co można było zrobić i problem nadal nie jest rozwiązany. Podmieniłem BING na BVF i jest dokładnie to samo. Po wyżej 4 tyś jedzie się normalnie, ale całe to zjawisko jest nie normalne. Macie jakieś pomysły? Chodzi mi jeszcze po głowie simmering od strony zapłonu, czy aby jego szlag nie trafił. Kiedy podpompuję go na ssaniu i odpalę to szybko wkręca się do około 4 tyś i zdycha.
Specjalnie nakręciłem krótki filmik: co się dzieje z silnikiem. http://www.youtube.com/watch?v=-58rLBJTbl4 |
_________________ Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2010-03-03, 18:32
|
|
|
Masz jaja z zapłonem i tyle. Jeśli masz przerywacz to padł kondensator jeśli elektronik to nie wiem. |
|
|
|
|
KilleRart
Motórz ile wlezie
Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 103 Skąd: Chełmża
|
|
|
|
|
Piotrek05
Renowacja TS-ki
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:10
|
|
|
mapewno to nie jest wina silnika bo zeby silnik działał musi byc prąd to tak jak podczas stosunku z dziewczyną nie bedzie stosunku bez dziewczyny i chłopaka tak samo z mz silnik nie bedzie jechał bez prądu i paliwka , sprawdz kranik bo to są objawy jak bys miał przytkany albo sprawdz nastarym gażniku się przejechac tylko nic nie kombinuj na zapłonie itp , poprostu zmien gażnik i sprawdz , trzeba pokolei sprawdzac co może byc przyczyną
np; umnie w teresce nie miałem ładowania i się głowiłem ze to cos w zapłonie wymnieniłem regulator i juz jest bez problem.MUsisz ''przeszukac'' mz co przed tobą ukryła |
_________________ Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin |
|
|
|
|
KilleRart
Motórz ile wlezie
Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 103 Skąd: Chełmża
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:32
|
|
|
Nie czytałeś co pisałem. Sprawdzałem na dwóch gaźnikach i jest to samo (oby dwa gaźniki sprawne). Paliwo z kranika leje się strumianiami - tutaj nie ma problemu. Zapłon ustawiłem sobie stroboskopem idealnie 2,75 przed GMP. Kiedy silnik zdycha lampa stroboskopu mruga a więc iskra w tym czasie jest. |
_________________ Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif |
|
|
|
|
DymekW15
Motocykl: SUZUKI RF 900R RIZLA
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 136 Skąd: Gozdnica/ Żagań
|
|
|
|
|
|