» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:16
Gaźnik - regulacja gaźnika - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
pawel1392 

Motocykl: Etz 251
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 39
Skąd: da
Wysłany: 2006-07-06, 21:38   Gaźnik - regulacja gaźnika - MZ ETZ 250

Witam. POmóżcie mi bo już nie mogę, Mam etz 250 elektronik. NA początrku były problemy z iskra ale zrobiłęm ją. Potem odpalał na chwilę ale potem gasł.Teraz kupiłem nową cewkę motor nie chciał zapalić. Wykręciłem świecę była suchótka( też nowa NGK) Nalałem na nia benzynę oraz do przepustnicy., 2 kopy i motor odpalił ale olbrzymie obroty, pochoidził z 2 min i nagle zgasł.Simeringi wymieniałem z tydzien temu. Co mam zrobić?? czy coś jes nie tak z gaźnikiem ?? wcześniej chodził tylko jak miałem ssanie i nie miał wysokich obrotów. a jak póściłem wzrastały i nagle gasł. PROSZĘ POMOCY. AHA i dziś mi kosz sprzęgłowy zaczął ślizgać się chyba spadł
:( ((( Co z nim zrobić??
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-13, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-07-06, 23:23   

to raczej masz zatkany gaźnik kolego. Skoro świece jest sucha to znaczy że paliwo nie dochodzi.
Moją teorie potwierdza to żegdy podałeś jej benzyne bezpośrednio to zagadała i to że na ssaniu chodziła bo przecież włączone ssanie=większa dawka paliwa i dlatego chodziła.
A więc rozbierz gaźnik i wyczyść go dokładnie. Sczególną uwage zwróćna na dysze(w nich jest taka dziurka i pewnie któraś jest zatkana)
Mam nadzieje że w miare dobrze Ci to wyjaśniłem
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-07-06, 23:33   

Cytat:
AHA i dziś mi kosz sprzęgłowy zaczął ślizgać się chyba spadł

Musisz zdjąć pokrywę od strony sprzęgła i zobaczyć jak mocno sięwytarł stożek w środku, ale jak już zaczynał się śłizgać, a jak jeszcze kopałeś lub próbowałeś np. odpalać na pych to pewnie konieczna będzie wymiana, acz kolwiek nie konieczna. Muisz ocenić wyrobienie stożka ;-)
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
pawel1392 

Motocykl: Etz 251
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 39
Skąd: da
Wysłany: 2006-07-06, 23:47   

Stożek średnio wyrobiony jak wepchnę to się kręci z wałem ale chyba sie odkręcił ślinak od obrotomierza i dlatego spadło
a co do gaźnika to już czyściłem:/i dalej to samo
może dysze mam złe założone tzn w inne miejsca inne dysze??

[ Dodano: 2006-07-06, 23:48 ]
A może to być coś z filtrem wspóplnego??
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-07-07, 00:06   

a czy przetykałeś te dysze jakimś maleńkim drucikiem? Bo też tak kiedyś miałem że niby była czysta a przetkałem ją drucikiem i od razu było lepiej. TYLKO PAMIĘAJ ŻE DRUCIK MUSI BYĆ MALEŃKI (ja używałem takiego ze szczotki drucianej)
Co do zamienienia dysz to nie wiem jakjest w ETZ251 ale w mojej TS 150 nie da się zamienić bo mają gwint innego rozmiaru
Właściwie to filter też może mieć na to wpływ ale taki że np może jej brakować paliwa i może się mulić ale wątpie żeby całkiem odcinałpa dopływ paliwa. Chyba że masz zakręconą śrubę powietrza.

[ Dodano: 2006-07-07, 00:07 ]
powiedz mi jeszcze czy wcześniej było dobrze i czy kręciłeś coś przy gaźniku :?:
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
pawel1392 

Motocykl: Etz 251
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 39
Skąd: da
Wysłany: 2006-07-07, 17:37   

Nie wiem jak by7ło wcześniej bo kupiłem popsutą etzetę
:/

Ale śruby są na 2,5 obrotu a ta od wysokości przepustnicy nie ma nic do tego bo jest prawie wykręcona.
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-07-07, 18:07   

Lewe powietrze ...
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
pawel1392 

Motocykl: Etz 251
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 39
Skąd: da
Wysłany: 2006-07-07, 18:44   

NIee. Wymieniłem simeringi. A motor raz odpaliłem po wymianie simeringów i chodził normalni na niskich obrotach. Przejechałem z 500 m i zgasł
Ale mogłem jechać tylko na ssaniu. Jak się okazało wypiął mi się kabel od halla. Ale jak go podlączyłem to motor tylko strzelkał raz kiedyś i nieraz odpalał ale nie na długo.
 
     
mz250e 
etz 250

Motocykl: etz250e
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 1
Skąd: emzetów
Wysłany: 2006-07-08, 00:25   

allu lewe powitrze by mu pomogło.
wez srubokretem odsun gume łaczącą puszke filtra pow. z gaznikiem przy gazniku. jezeli to nic nie da towyczysc kanalik dolotowy powietrza. u mnie tak było przez filtr i jakodsunęłem gume to chodziło potem mi sie ssanie zawiesiło a wczoraj stozek sie zaczął slizgac. ładnie co??? :-) ;-)
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-07-08, 00:30   

pawel1392, jak obroty to lewe powietrze, nowa swiece jak traktowales ja ssaniem to moze juz byc do dupy,stozek jesli mowisz ze wcisniesz to zalapuje to wystarczy dobzre dokrecic i bedzie trzymal, odnosnie sposobu dokrecania go to poszukaj na forum bylo pisane chyba milion razy...

[ Dodano: 2006-07-08, 00:31 ]
aha,gaznik od 251 nie ma sruby oporowej przepustnicy wiec gaznik musisz miec od ETZ 250
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
pawel1392 

Motocykl: Etz 251
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 39
Skąd: da
Wysłany: 2006-07-08, 01:07   

tak rzeczywiście gaźnik i chyba cały silnik jest od 250
ale rama od 251:)
śmiesznie nie??
Jest jeszcze lepiej bo m i sie wał zatarł:((
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-07-08, 07:21   

i juz wiemy o co chodzi.... wał był chujówka miał duze drgania i najprawdopodobniej warga uszczelniacza nie dociskała sie dobrze do wału.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-07-08, 10:12   

Ja też 2 tygodnie temu wymieniałem uszczelniacze w Tropiku na nowe i... pochodził 10min i ch.j je strzelił!! :evil: Nie ma mowy o jakiś drganiach wału, bo wał był po regeneracji, cylinder po szlifie itp. Teraz to wszystko robią tak na odpieprz i sprzedają badziew. Muszę na nowo rozbierać silnik... :evil:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15