» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Co po CBR ?
Autor Wiadomość
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-10-04, 21:33   Co po CBR ?

Witam zastanawiam sie nad wymianą motocykla tj. cebeerki fireblade na inny i niewiem co kupić. Jak narazie jeżdżę hondą juz 2 lata i mimo, iż jest bardzo oszczędna i ma naprawdę świetne osiągi, jest co tu dużo mówić -dość niewygodna na długie trasy.
Chce więć coś wygodnego i oszczednego, i z owiewkami tak aby mieć dobrą ochrone przed deszczem , tyle nie ma to być jakiś kredens, czopery też odpadają.
Zastanawiam sie nad suzuki dl 650 i ew bmw gs1100 - ale nie znam sie zupełnie w wadach i zaletach tych motocykli - jesli ktos z was coś liznął wiedzy piszcie
Ew do innego brać pod uwagę ?
Z góry dzięki za pomoc.
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-04, 21:35   

Pod uwagę winieneś wziąć ..... Suzuki GS850!!! :mrgreen:
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
adizaba 

Motocykl: TS 250
Wiek: 31
Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2014-10-04, 23:10   

Jeśli szukasz lepszego motocykla od CBR to tylko MZ lepszych nie ma ! :piwo:
_________________
Romet Pony ,Romet Komar 2350 ,Romet Ogar 205 ,Romet 50T1 ,Simson S51 ,MZ TS 250 ,Jawa 350TS , K-750M
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-10-05, 00:07   

Kolego adizaba, jedną Mzte już mam.
GS coś dzisiaj jest na topie :grin:
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Veteran 

Motocykl: Była MZ TS 250/1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 64
Dołączył: 20 Gru 2012
Posty: 212
Skąd: IRL
Wysłany: 2014-10-05, 02:09   

Mam straszne zaległości w świecie motocykli, więc praktyczną radą nie posłużę.
Jednak kierując się opiniami, moją uwagę przykuły:

1. BMW K 1300 GT
2. Triumph Sprint
3. Yamaha FJR
4. Kawasaki ZZR 1200
5. pewnie jeszcze coś by się znalazło.


A jeszcze niedawno chodziła mi po głowie Yamaha XJR... :???:
Szkoda, że to naked...
_________________
Zostań dawcą szpiku kostnego, to nie boli!
http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html
 
     
spiekarz89 
deathrider89


Motocykl: DDR 83'! PRL 83'!
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 244
Skąd: LJA
Wysłany: 2014-10-05, 10:05   

Te DL'y i GS'y to straszne paskudy...np. taki TDM 850:

Śliczna maszyna, ceny przyzwoite. Tu kilka słów o tym motocyklu:
http://www.motocykle.dome...m850/tdm850.htm
_________________
I choćbym szedł ciemną doliną to zła się nie ulęknę... bo sam jestem największym sku*** w tej dolinie!!!
WSK M06 B3 83'
MZ ETZ 250 83'
MZ ETZ 150e 91'
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2014-10-05, 10:40   

dl-e są ładne ;) ten sam silnik co w sv, być może te nowe są oszczędne ale za model mniej więcej z rocznika mojej sv zapłacisz ponad 10tyś. one lubią łykać paliwo wiem coś o tym jeśli chodzi o dl 1000 :mrgreen:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
Ostatnio zmieniony przez czochu 2014-10-05, 12:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mostasz 
Zlotowicz

Motocykl: MZ Baghira 660 endur
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 292
Skąd: Warszawa /Siedlce
Wysłany: 2014-10-05, 10:49   

jeździłęm DL 650 - świetny motocykl szczególnie na dłuższe wypady ale i na miasto się nadaje idealnie. Zwinny wygodny poręczny, nie za ciężki i z przyzwoitym przyspieszeniem. TDM też fajna sprawa ale to kwestie gustu. TDM chyba trochę więcej pali... BMW to wygodne motocykle ale w razie serwisu dosyć kosztowne
 
     
Veteran 

Motocykl: Była MZ TS 250/1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 64
Dołączył: 20 Gru 2012
Posty: 212
Skąd: IRL
Wysłany: 2014-10-05, 16:00   

A z którego roku masz tę cebrę?


Z opisu o TDM'ie dowiedziałem się, że - "znaczek z literką F (jak Fuel, czyli pełny)" :lol3:

No, ale to były jeszcze czasy waluty Deutsche Mark... :wink:
_________________
Zostań dawcą szpiku kostnego, to nie boli!
http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html
Ostatnio zmieniony przez Veteran 2014-10-05, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-10-05, 17:08   

Veteran, 98r, https://lh6.googleusercontent.com/34mRzmcnk6Z9jq8wvnyqYOqUTYjOh4mpd2HysMh0-A0=w676-h507-no
Ps nie chce narazie zadnych autostradowych zapierdalaczy- typu fjr, zzr czy 2ixy

TDM - znajomy z którym jeździmy ma tdm 900 - jednak to moto całkowicie do mnie nie przemawia, ni to enduro, ni turystyk, ni naked - ogólnie nijaki sprzet.
Dziś byłem na zlocie w Tarnowie i widziałem z bliska r1100 gs i jakoś ciągnie mnie do tego sprzeta duże to , wysokie ale nie tak krowiaste jak np varadero 1000 ( które nomen omen chodzą taniej)

czochu,
Rozmawiałem też dziś z jednym posiadaczem dl1000 i mowi że te silniki lubią chlapnąc troche oleju i trzeba bardzo na to uważać - prawda to ?
W cebrze np, patrze może raz na jakies 2 miesiące albo i żadziej a, i tak potem sie to wszystko sprowadza do stwierdzenia- ok -stan jest taki jak był.
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2014-10-06, 19:54   

Dodek napisał/a:
dość niewygodna na długie trasy.

Też to przerabiałem w 1998r.
Z wszystkich typów motocykli właśnie enduro są wg mnie najlepsze !!!
Proponuję Ci duże enduro BMW 1200GS lub tańsze (i mniejsze) modele o jakich piszą powyżej.
Honda Transalp - jest świetna i tańsza niż GS - ale te 60 km może ci brakować na autostadzie.
Motocykl musi Ci pasować jak go dosiadasz, pozycja, prowadzenie itp.
_________________

 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2014-10-06, 20:04   

Jak mowa o enduro to moze cos z ktma. Po cebrze gs 1200 mi sie leniwy wydaje. Moze 990 adv np. Ktmy maja wsciekle silniki a duzy kat jest nawet bezawaryjny. Świetne zawieszenia i komfort jazdy. Z ciekawszych enduro moze tez husqvarna te 610 z nowych rocznikow. Mega wsciekle moto i singiel.

Na kretych drogach przez relatywnie cienkie opony objedziesz tymi sprzętami kazdego sporta.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1683
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2014-10-06, 21:44   

Dodek, trzeba było walić na Kaszuby to byś się bryknął moim GSem :piwo:
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-10-06, 21:47   

mczmok, gs 1200 jest jak dla mnie narazie poza zasięgiem- w miarę dobra sztuka to koszt 30k, devilka fajna , ale za porównywalne pieniądze do deuville , już wolałbym brać bmw RT - gdzie plastik rządzi na całego i wieje pewnie jeszcze mniej- jednak takie kredensy nie podobają mi się , może kiedyś na stare lata :razz:

intr, Ktm-y odpadają - znam byłego mechanika który pracował 2 lata w UK w serwisie robiącym głównie jako aso ktm, jedno tylko zapamiętałem z jego opowieści- "Musieliśmy szukac nowej pracy bo serwis poprostu nie przynosił zysków - zamiast zarabiać na serwisie i ew naprawach zwykłych motocykli z ulicy, musieliśmy ciągle naprawiać na gwarancji ktmy, urywające sie korbowody w 990 i singlach, jak to mówił ? - To był standard".
Jak narazie polubiłem pojęcie "bezawaryjność" wiec odpuszczam także wszelkie single - tudzież do wściekania się.

Odnośnie pozycji dziś przysiadłem sie do nowego trampka rok 2011 lub 2012 i powiem wam stara afrika twin na ktorej kiedyś , kiedyś tam siedziałem ma lepszą pozycję za kierownicą - o kolanach chowanych świetnie zaprojektowanych wnękach zbiornika nie wspomnę.
Tak wiec ciągnie mnie to enduraków- ew co jeszcze z tej grupy było by warte zainteresowania?
 
     
bery125 


Motocykl: Dowtown 300, WR 250
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 265
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-06, 22:44   

Myślałeś o dużym wiaderku? porównując do DL 1000 ponoć lepszy sprzęt (zresztą myśląc o DL wolałbym 650). Jeżeli chcesz w tym klimacie, a nie chcesz singla to dużego wyboru nie ma. Trampki fajne, ale dla Ciebie po prostu za małe, TDM choć fajnie jeździ, to nijakie i tandetne, afriki już lekko starawe. Wróć do MZ :wink:
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2014-10-07, 04:35   

Dl 650 troszke przy słaby po cebrze ;) tysiak da rade momentem . No lubią łyknąć oleju w 1000 :mrgreen: zdecydowanie lepsze są silniki 650 no ale wsio jest dla ludzi ja wole 1000 :wink:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2014-10-07, 08:30   

z tą bezawaryjnością raczej wszędzie jest podobnie. Aczkolwiek więcej jest chyba przypadków urwanych wałów kardana w bmw niż urwanych korb w ktm'ach. 690 bym nikomu nie polecił, bo to ten silnik jest beznadziejnie do doopy zrobiony a awarie są nieuniknione. Tylko kwestia czasu. Natomiast. 990 jest nawet nawet. Z bmw jeszcze gs 800 jest dosyć żwawy ale i na to ludzie narzekają. Na mój gust trwałe moto się skończyły w latach 90. Jakbym miał kupić nowy lub powyżej 2000, to bym brał co się podoba. Wszystko i tak na jedno kopyto robione.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2014-10-07, 17:35   

Pod uwagę musisz wziąc również fakt, ze nie które marki sa u nas egzotyczne np.KTM- ciężko sprzedać no i bardzo spada z ceny.
_________________

 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2014-10-08, 12:00   

Ja tam bym uderzał w DL-a tysiaka bez zawachania , jest tego sporo, cąły czas produkują , nie są aż takie drogie , a jak sie dba to i będzie jeździł i cieszył oko jak u mnie sv 1000 bo to jeden czort tylko w budzie enduro :wink:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Stasiu 
Mojżesz

Motocykl: VFR 800, WSK 125
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 68
Skąd: Kurkocin
Wysłany: 2014-10-08, 16:58   

GS 1200 poza zasięgiem, to może GS 1150. Znam paru użytkowników i nie narzekają.
_________________
Po co jeździć na przelocie?
Wolę ściągnąć tłumik na zlocie.
:D :D :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15