» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Opel astra 2 1.6 16v
Autor Wiadomość
azja25 


Motocykl: Mz 150 etz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 148
Skąd: Płock
Wysłany: 2014-10-12, 12:24   Opel astra 2 1.6 16v

Witam mam okazję zakupić takie auto ale nigdy nie miałem do czynienia z oplami a zwłaszcza z silnikami ecotec. Co myślicie o tym aucie ak wygląda eksploatacja chodzi mi o koszty utrzymania oraz sam silnik . Ma ktoś takie auto ?
_________________
Mz 150 etz 1990 r.
Motorynka M-2
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2014-10-12, 12:30   

azja25, Ople lubią gaz. Jeżeli kupisz dobry egzemplarz, to będzie się super sprawował. Ja jeżdżę oplami od prawie 14 lat i jestem zadowolony.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: MZ ETZ 291
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-12, 16:56   

Ja też jeżdżę oplami i nie narzekam a wręcz przeciwnie. Mam Viki B 2.0 16V i nie mam na co narzekać, jak miałem Astre f (1) 1.8 16V to tam nic nie robiłem a tylko lałem paliwko, asterki są bardzo dobre bo mają najprostsze zawieszenie, silniki lubiące gaz i ogólnie są trwałe. Nie patrz czy była bita itp. bo w tych czasach nie ma takich samochodów, patrz czy jej nie łapie rdza na nadkolach od środka,podłoga,pod maską na rantach drzwi. I jeżeli to auto nie od znajomego to bierz na stacje disgnostyczną, za 20zł przetrzepią Ci zawieszenie i hamulce i będziesz wiedział na czym stoisz. Do tego są tanie części dobrych firm.Rozrząd w tym sam wymienisz a części z najwyższej półki 300zł po zniżkach.