» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2014-10-24, 07:24
wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce
Autor Wiadomość
Arek97 

Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 23
Skąd: Nowa Jastrząbka
Wysłany: 2014-10-23, 20:04   wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce

Witam mam silnik wsk 175 z dyfuzorem strojonym na 8700 z gaźnikiem bing 84, i na więcej niż pół gazu silnik robi buuuu i nie chce ciągnąć a do połowy ciągnie ładnie, w dyfuzorze mam paliwo, może to być wina za wielkiej dyszy głównej i ją zalewa ? dyszę główną mam 105, a powietrza 35, jaką dać dyszę główną ?
Z góry dzięki za pomoc :grin:



Pozdrawiam :grin:

[ Komentarz dodany przez: kosior30: 2014-10-24, 07:25 ]
Mamy osobny dział na motocykle inne
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2014-10-29, 14:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Azze 
Tylko WSK

Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 129
Skąd: Bychawa
Wysłany: 2014-10-25, 14:31   

Jaką masz tam dyszę od wysokich? Ew spróbuj na org pegazie
 
 
     
ETZPOWER94 
ETKOWICZ


Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 895
Skąd: Okolice Lubartowa
Wysłany: 2014-10-25, 14:34   

Azze napisał/a:
Jaką masz tam dyszę od wysokich

A co to takiego?
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ


MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
 
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2014-10-25, 14:40   

Azze napisał/a:
dyszę od wysokich

:DD
 
     
Arek97 

Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 23
Skąd: Nowa Jastrząbka
Wysłany: 2014-10-25, 19:14   wsk 175 wiatr

Dysze główna mam 105, a powietrza 35.
 
     
Azze 
Tylko WSK

Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 129
Skąd: Bychawa
Wysłany: 2014-10-25, 20:23   

kadetm-780 napisał/a:
Azze napisał/a:
dyszę od wysokich

:DD


Nie wiem z czego masz polewę, jakbyś chciał wiedzieć dysza główna jest nazywana dyszą od wysokich obrotów, bo ona właściwie ma "pełne działanie" przy wysokich obrotach.
 
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2014-10-25, 23:18   

Tylko ty tak ją nazywasz :wink:
 
     
Azze 
Tylko WSK

Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 129
Skąd: Bychawa
Wysłany: 2014-10-27, 13:40   

Nie tylko ja, pierw poczytaj, później się udzielaj.
 
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2014-10-27, 16:17   

Poczytałem i stwierdzam, że mam rację.
 
     
Azze 
Tylko WSK

Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 129
Skąd: Bychawa
Wysłany: 2014-10-27, 16:27   

Widzę że czepiasz się (za przeproszeniem) o byle gów*o
Tak trudno wpisać w google odpowiednie hasło?

Nawet na allegro dysze główne występują pod taką nazwą, tak więc nie szukaj miodu w d...
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-10-27, 21:06   

Akurat dysze główne odpowiadają faktycznie za zakres średnich i wysokich obrotów- ale Azze, z tym pytaniem al'a masło maślane nie zabłysnąłeś i jest polewka ,tyle tylko nie unoś sie ale przyjmij to na klatę.

Arek97, poczytaj najpierw nt. teorii a potem bierz sie za praktyke- najlepszym przykładem jest były współpracownik pana von Braun
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2014-10-29, 14:32   

Arek97 napisał/a:
silnik wsk 175 z dyfuzorem strojonym na 8700

Co oznacza to sformułowanie?
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Arek97 

Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 23
Skąd: Nowa Jastrząbka
Wysłany: 2014-10-29, 18:04   wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce

Oznacza że mam silnik w eski 175 z dyfuzorem liczonym pod ten silnik, strojony na 8700 obr/min. :grin:
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2014-10-29, 18:25   

Arek97, ło matko!
Robiłeś coś z układem korbowo-tłokowym?
Długo już tak jeździsz? Ile km?
W silniku Toffika korba dostała 0,5mm luzu na stopie i spotkała się z tuleją cylindra już przy 4000 obr./min.
Oczywiście wyłupując kawałeczek, który dopełnił dzieła zniszczenia...
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
Arek97 

Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 23
Skąd: Nowa Jastrząbka
Wysłany: 2014-10-29, 19:02   wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce

Mam podniesiony kanał wydechowy, zrobiony ten kanał co jest dziura w tłoku na przeciwko kanału ssącego to się chyba nazywa bo sport ?
zrobiłem nią może z 5km :grin:
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2014-10-29, 22:58   

Nie bo sport, tylko boost port-jest to kanał, który jest umieszczony na przeciwko kanału wydechowego i spełnia swoją rolę przy wyższych obrotach, z reguły robi się go jeżeli jest zrobiona membrana(przynajmniej ja nigdy nie widziałem silnika z boost portem i bez membrany).
 
     
Azze 
Tylko WSK

Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 129
Skąd: Bychawa
Wysłany: 2014-10-29, 23:47   

kadetm-780 napisał/a:
Nie bo sport, tylko boost port-jest to kanał, który jest umieszczony na przeciwko kanału wydechowego i spełnia swoją rolę przy wyższych obrotach, z reguły robi się go jeżeli jest zrobiona membrana(przynajmniej ja nigdy nie widziałem silnika z boost portem i bez membrany).


No raczej bo tłok nie wytworzył by podciśnienia, bo uciekało by właśnie przez boosty
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 10:00   

Co oznacza "strojony na 8700 obr/min"?
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Arek97 

Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 23
Skąd: Nowa Jastrząbka
Wysłany: 2014-12-09, 19:19   wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce

Witam, mam krosa z silnikiem wsk 175 wiatr i mam przerobiony zapłon beż akumulatora, weska zapala bez akumulatora, iskrę ma z cewek świetlnych. I tu moje pytanie, czy weska może działać bez akumulatora tak jak z akumulatorem ? , bo znalazłem na internecie tema w którym pisało że weska z przerobionym zapłonem z cewek świetlnych traci 40% mocy, i nie może się uciągnąć na czwórce, czy to prawda ?
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2014-12-09, 19:33   

A na moje pytanie odpowiesz?
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15