Przesunięty przez: kosior30 2014-10-24, 07:24 |
wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce |
Autor |
Wiadomość |
Arek97
Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 23 Skąd: Nowa Jastrząbka
|
Wysłany: 2014-10-23, 20:04 wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce
|
|
|
Witam mam silnik wsk 175 z dyfuzorem strojonym na 8700 z gaźnikiem bing 84, i na więcej niż pół gazu silnik robi buuuu i nie chce ciągnąć a do połowy ciągnie ładnie, w dyfuzorze mam paliwo, może to być wina za wielkiej dyszy głównej i ją zalewa ? dyszę główną mam 105, a powietrza 35, jaką dać dyszę główną ?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: kosior30: 2014-10-24, 07:25 ]
Mamy osobny dział na motocykle inne |
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2014-10-29, 14:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Azze
Tylko WSK
Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 129 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 2014-10-25, 14:31
|
|
|
Jaką masz tam dyszę od wysokich? Ew spróbuj na org pegazie |
|
|
|
|
ETZPOWER94
ETKOWICZ
Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy Wiek: 29 Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 895 Skąd: Okolice Lubartowa
|
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2014-10-25, 14:40
|
|
|
Azze napisał/a: | dyszę od wysokich |
|
|
|
|
|
Arek97
Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 23 Skąd: Nowa Jastrząbka
|
Wysłany: 2014-10-25, 19:14 wsk 175 wiatr
|
|
|
Dysze główna mam 105, a powietrza 35. |
|
|
|
|
Azze
Tylko WSK
Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 129 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 2014-10-25, 20:23
|
|
|
kadetm-780 napisał/a: | Azze napisał/a: | dyszę od wysokich |
|
Nie wiem z czego masz polewę, jakbyś chciał wiedzieć dysza główna jest nazywana dyszą od wysokich obrotów, bo ona właściwie ma "pełne działanie" przy wysokich obrotach. |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2014-10-25, 23:18
|
|
|
Tylko ty tak ją nazywasz |
|
|
|
|
Azze
Tylko WSK
Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 129 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 2014-10-27, 13:40
|
|
|
Nie tylko ja, pierw poczytaj, później się udzielaj. |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2014-10-27, 16:17
|
|
|
Poczytałem i stwierdzam, że mam rację. |
|
|
|
|
Azze
Tylko WSK
Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 129 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 2014-10-27, 16:27
|
|
|
Widzę że czepiasz się (za przeproszeniem) o byle gów*o
Tak trudno wpisać w google odpowiednie hasło?
Nawet na allegro dysze główne występują pod taką nazwą, tak więc nie szukaj miodu w d... |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2014-10-27, 21:06
|
|
|
Akurat dysze główne odpowiadają faktycznie za zakres średnich i wysokich obrotów- ale Azze, z tym pytaniem al'a masło maślane nie zabłysnąłeś i jest polewka ,tyle tylko nie unoś sie ale przyjmij to na klatę.
Arek97, poczytaj najpierw nt. teorii a potem bierz sie za praktyke- najlepszym przykładem jest były współpracownik pana von Braun |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-29, 14:32
|
|
|
Arek97 napisał/a: | silnik wsk 175 z dyfuzorem strojonym na 8700 |
Co oznacza to sformułowanie? |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Arek97
Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 23 Skąd: Nowa Jastrząbka
|
Wysłany: 2014-10-29, 18:04 wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce
|
|
|
Oznacza że mam silnik w eski 175 z dyfuzorem liczonym pod ten silnik, strojony na 8700 obr/min. |
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1053 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2014-10-29, 18:25
|
|
|
Arek97, ło matko!
Robiłeś coś z układem korbowo-tłokowym?
Długo już tak jeździsz? Ile km?
W silniku Toffika korba dostała 0,5mm luzu na stopie i spotkała się z tuleją cylindra już przy 4000 obr./min.
Oczywiście wyłupując kawałeczek, który dopełnił dzieła zniszczenia... |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
Arek97
Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 23 Skąd: Nowa Jastrząbka
|
Wysłany: 2014-10-29, 19:02 wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce
|
|
|
Mam podniesiony kanał wydechowy, zrobiony ten kanał co jest dziura w tłoku na przeciwko kanału ssącego to się chyba nazywa bo sport ?
zrobiłem nią może z 5km |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2014-10-29, 22:58
|
|
|
Nie bo sport, tylko boost port-jest to kanał, który jest umieszczony na przeciwko kanału wydechowego i spełnia swoją rolę przy wyższych obrotach, z reguły robi się go jeżeli jest zrobiona membrana(przynajmniej ja nigdy nie widziałem silnika z boost portem i bez membrany). |
|
|
|
|
Azze
Tylko WSK
Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 129 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 2014-10-29, 23:47
|
|
|
kadetm-780 napisał/a: | Nie bo sport, tylko boost port-jest to kanał, który jest umieszczony na przeciwko kanału wydechowego i spełnia swoją rolę przy wyższych obrotach, z reguły robi się go jeżeli jest zrobiona membrana(przynajmniej ja nigdy nie widziałem silnika z boost portem i bez membrany). |
No raczej bo tłok nie wytworzył by podciśnienia, bo uciekało by właśnie przez boosty |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-30, 10:00
|
|
|
Co oznacza "strojony na 8700 obr/min"? |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Arek97
Motocykl: Etz 150 90r, wsk 175
Wiek: 26 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 23 Skąd: Nowa Jastrząbka
|
Wysłany: 2014-12-09, 19:19 wsk 175 wiatr - problem z obrotami po przeróbce
|
|
|
Witam, mam krosa z silnikiem wsk 175 wiatr i mam przerobiony zapłon beż akumulatora, weska zapala bez akumulatora, iskrę ma z cewek świetlnych. I tu moje pytanie, czy weska może działać bez akumulatora tak jak z akumulatorem ? , bo znalazłem na internecie tema w którym pisało że weska z przerobionym zapłonem z cewek świetlnych traci 40% mocy, i nie może się uciągnąć na czwórce, czy to prawda ? |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-09, 19:33
|
|
|
A na moje pytanie odpowiesz? |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
|