» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:16
Układ paliwowy - oryginalna uszczelka kranika - MZ ETZ 251
Autor Wiadomość
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-07-13, 00:51   Układ paliwowy - oryginalna uszczelka kranika - MZ ETZ 251

Zaraz pod dzwignia kranika jest taka gumowa uszczelka z 4 otowrami. Kapalo mi paliwo i postanowilem ja wymienic. Kupilem ladne 2 nowe sztuki, zalozylem, przejechalem 700 m i... ta guma sie rozkruszyla ( wlasciwie rozpuscila), zatkala mi kranik. Skutek - >> moto na pobocze, na prawy bok i wymiana ( akurat zabralem druga uszczelke ze soba). Zdazylem dojechac do domu i ta druga tez sie rozpier... Zalozylem stara, jeszcze pewnie oryginalna. Podaje paliwo prawidlowo, no ale po zdjeciu i ponownym zalozeniu paliwo poprostu sączy. Dorabiacie jakos te uszczelki, czy tez mozna u was dostac takie, ktore sa cos warte i sie nie rozpuszczaja od paliwa?? :roll: Wiem, ze sa tez wykonane z korka, ale to juz wogole sie rozkleja i zatyka kranik kawalkami... Jak sobie pomysle, ze mam znowu wydac 3,50 zl za jedna uszczelke i w dodatku jeszcze gowniania to mnie krew zalewa..... :evil:
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-12, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-07-13, 09:17   

musszwykonac uszczelke z czegos odpornego na bezyne... Guma(przynjmniej zwykła) nie jest odporna na działanie bezyny a nawet oleju.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-13, 10:08   

kup sobie taki material na uszczelki.jakos sie to nazywalo ale nie pamietam.to wytrzymuje wszystko.musisz poprosic troche grubszy.ja tak zrobilem w swojej i jest ok
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
Wodzumz 
Zlotowicz
Dawca Ner


Motocykl: MZ ES 250/1.
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 96
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-07-13, 17:11   

Też miałem kłopoty z oryginalnym kranikiem w swojej ES. Kombinowałem z uszczelką z korka, z gumy, ale było to samo co u Ciebie. Kupiłem kranik nowy od innej MZ i do tej pory żadnych problemów. Było to 5 lat temu i kranik jest sprawny do tej pory. Ani razu się nie zapchał, ani nie cieknie. Zastanów się czy nie warto zainwestować max 30zł i mieć problem z głowy na kilka lat. Pozdrawiam.
_________________
Wodzumz
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-07-13, 18:29   

Udalo mi sie dzisiaj dostac te uszczelki z twardszej gumy, jest ok. Te, co sie rozklejaly, wytrzymywaly okolo 3 godzin :shock:
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15