Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:16 |
Układ paliwowy - oryginalna uszczelka kranika - MZ ETZ 251 |
Autor |
Wiadomość |
Bartas
Turysta
Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 08 Lis 2004 Posty: 403 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2006-07-13, 00:51 Układ paliwowy - oryginalna uszczelka kranika - MZ ETZ 251
|
|
|
Zaraz pod dzwignia kranika jest taka gumowa uszczelka z 4 otowrami. Kapalo mi paliwo i postanowilem ja wymienic. Kupilem ladne 2 nowe sztuki, zalozylem, przejechalem 700 m i... ta guma sie rozkruszyla ( wlasciwie rozpuscila), zatkala mi kranik. Skutek - >> moto na pobocze, na prawy bok i wymiana ( akurat zabralem druga uszczelke ze soba). Zdazylem dojechac do domu i ta druga tez sie rozpier... Zalozylem stara, jeszcze pewnie oryginalna. Podaje paliwo prawidlowo, no ale po zdjeciu i ponownym zalozeniu paliwo poprostu sączy. Dorabiacie jakos te uszczelki, czy tez mozna u was dostac takie, ktore sa cos warte i sie nie rozpuszczaja od paliwa?? Wiem, ze sa tez wykonane z korka, ale to juz wogole sie rozkleja i zatyka kranik kawalkami... Jak sobie pomysle, ze mam znowu wydac 3,50 zl za jedna uszczelke i w dodatku jeszcze gowniania to mnie krew zalewa..... |
_________________ Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-12, 19:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-07-13, 09:17
|
|
|
musszwykonac uszczelke z czegos odpornego na bezyne... Guma(przynjmniej zwykła) nie jest odporna na działanie bezyny a nawet oleju. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-07-13, 10:08
|
|
|
kup sobie taki material na uszczelki.jakos sie to nazywalo ale nie pamietam.to wytrzymuje wszystko.musisz poprosic troche grubszy.ja tak zrobilem w swojej i jest ok |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
Wodzumz
Zlotowicz Dawca Ner
Motocykl: MZ ES 250/1.
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Sty 2006 Posty: 96 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2006-07-13, 17:11
|
|
|
Też miałem kłopoty z oryginalnym kranikiem w swojej ES. Kombinowałem z uszczelką z korka, z gumy, ale było to samo co u Ciebie. Kupiłem kranik nowy od innej MZ i do tej pory żadnych problemów. Było to 5 lat temu i kranik jest sprawny do tej pory. Ani razu się nie zapchał, ani nie cieknie. Zastanów się czy nie warto zainwestować max 30zł i mieć problem z głowy na kilka lat. Pozdrawiam. |
_________________ Wodzumz |
|
|
|
|
Bartas
Turysta
Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 08 Lis 2004 Posty: 403 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2006-07-13, 18:29
|
|
|
Udalo mi sie dzisiaj dostac te uszczelki z twardszej gumy, jest ok. Te, co sie rozklejaly, wytrzymywaly okolo 3 godzin |
_________________ Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego |
|
|
|
|
|