» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:17
Gaźnik - problem z odpaleniem - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-07-17, 15:55   Gaźnik - problem z odpaleniem - MZ ETZ 250

siema mam problem z mz a mianowicie ile bym nie kopał świeca jest sucha etka jest po kapitalce a ja nie moge jej odpalic ustawiłem przerwe opisze w jaki sposób ustawiłem tłok w najwyrzszym położeniu włozymęl pręt przez głowice zaznaczyłem na pręcie wysokoś potem kręcąc wałem do memntu jak styki przerywacza zaczeły sie rozdzielac znów zaznaczyłem to miejsce na prencie i odległośc między tymi zaznaczeniami powinna wynosic 0,5cm i tak mi wyszło iskara jest paliwo leci z kranika dysze czyste bo odkręcałem juz dwa razy wymieniłem tez gumka ssania a ona nawet nie zagada wlewał troszke benzynki do środka cos tam próbowało zaskoczyć ale nie udało sie prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 00:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-07-17, 16:04   

Zdejmij gaźnik i wlej ok. 15ml benzyny w króciec. Jak odpali i będzie ok tzn. nie będzie strzelała itp. to masz problem z gaźnikiem, bo jak zacznie strzelać to simmeringi mogły paść lub jakieśinne nieszczelności.
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-07-17, 16:11   

nie musisz ściągać gaźnika, wystarczy że wlejesz strzykawką przez otwór w głowicy(odkręć świece i wstrzyknij troche paliwa) jak odpali choć na chwilke to szukaj usterki w gaźniku.
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-07-17, 16:13   

Ale jak wleje przez świecę to nie będzie "przepłukiwania przez wał" bo benzyna będzie już na tłoku i nie będzie wiedział czy ma sprawne simmeringi.
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-07-17, 16:17   

Hubert-Moto, jak będą padnięte simeringi to też nie odpali bo będzie za małe ciśnienie i nie wypchnie mieszanki do góry.
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-07-17, 16:21   

No właśnie! A jeżeli wlejesz przez świecę to benzyna będzie już na tłoku to wystarczy ciśnienie nad tłokiem i iskra i musi odpalić!!
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
novy 
stary wyga


Motocykl: byla MZ ETZ 150e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 37
Skąd: Chełm
Wysłany: 2006-07-17, 16:24   

nie wiem jak jest w 250 ale w 150 jest taka gumka tam w gazniku gdzie wchodzi linka od ssania. Ponoc ona jest czesto przyczyna braku ssania. Sprawdz to. Ewentualnie niech ktos sprostuje jak nie ma takiego czegos w 250
_________________

 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-07-17, 16:55   

novy, masz rację! Mi ostatnio ta gumka się przekręciła i za cholerę nie szło odpalić zimnego silnika!
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-17, 20:05   

nie pomojemu ustawiles ta przerwe ;-) wlej tego paliwa troche do cylindra ,jak nie odpali to wez jeszcze zmniejsz jej przerwe i zobacz/ale to gaznik jak swieca sucha
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-07-17, 23:03   

zrobiłem tak podniosłem pływak do gory jest teraz troszke wyzej i świeca sie zalewa tzn.połowa sukcesu dwa razy troszke załapała ale kichała z trłumika jesli sie nie myle musze wyprzedzic zapłon?
symerigi miałem wymianane na nowe i gumka od ssania tez
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-07-18, 09:06   

wlałeś paliwo do cylindra ? co się działo ?
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-18, 09:57   

nie wiem jaki jest plywak w 250 ale wydaje mi sie ze podobny jak w 150,to po co ty plywak do gory podniosles?na to by wychodzilo ze zmniejszyles poziom. powiedz nam co sie dzialo jak wlales paliwa do cylindra!!??
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
Tiger 
Tiger

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 13
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 2006-07-20, 23:55   

A co z maja Etka 150?? Juz miesiac mecze sie z gaznikiem ustawilem nawet tak ze zalewa i po chwili i tak nie chce zasysac paliwa i motor gasnie, czy mogly pasc simmeringi?? :evil: ?? Kompresja jest bardzo dobra bo przed awaria motor dobrze jezdzil dopuki nie kupilem nowego gazniki. Pozniej calkiem padl, tak ze nawet na starym nie chce chodzic. Jestem juz na granicy rozpaczy i nie wiem co mam robic. Jak sciaglem gaznik to przylozylem reke do otworu prowadzacego do cylindra i zasysa slabo, a nawet tez wypycha powietrze z cylindra :cry:
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-07-21, 10:00   

tak tego nie sprawdzisz.jak wlejesz troche pliwa do cylindra to zalapie? u mnie sie z prawdego simeringu leje .i chodzi.ale na wszelki wypadek zasmarowalem silikonem.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
marekkniaz 

Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 18
Skąd: sssswqx
Wysłany: 2006-07-21, 22:55   

przeciez to proste wlewasz troche wachy do cylindra jak odpalina chwilke to znaczy ze cos z gaznikeikim jak nie to prawdopodobnie zaplon jesli masz dobre simeringi najlepiej wyregulowac zaplon sa suwmiarke na fabryczne wymiary i zajac sie regualcja gaznika jesli jest kompresia to musi odpalic aha i oczywiscie sprawdz najpierwi iskre na swiecy moze tam jest rzyczyna
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16