Przesunięty przez: motomaciey 2015-05-21, 10:43 |
JAKI ODPOWIEDNI MOTOCYKL DLA KOBIETY |
Autor |
Wiadomość |
to-mecz-q
Motocykl: MZ ETZ 251 1989r
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 474 Skąd: Łolesno
|
Wysłany: 2015-07-10, 10:02
|
|
|
Jest ich kilka. A tak zapytam w takim motocyklu łatwo przebieg "poprawić"? Bo dużo jest motocykli o niewielkim przebiegu. Wręcz na dotarciu.... |
_________________ "Nieważne gdzie, nieważne jak... ważne z kim."
Samemu jedzie się szybciej, ale we dwoje dociera dalej |
|
|
|
|
Reich
Jawer's back
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 1683 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2015-07-10, 15:42
|
|
|
Wątpię, ale postaram się dowiedzieć czy jest jeszcze gdzieś taka sztuka. |
_________________ Wino, konserwy, muzyka bez przerwy
Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.
Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2015-07-10, 16:50
|
|
|
to-mecz-q, tych zipow raczej nikt nie kreci, takie motory kupują nadgorliwcy którzy potem nie jeźdzą, bo po paru pokonanych setkach km okazuje sie ze mocy jest za mało aby wyprzedzić tira , a jazda po osiedlu czy wsi sie z czasem nudzi - ile można tak jeździć. Dlatego jeden z drugim zrobi max 2-3 tys km a nast pluje sobie w brode ze nie kupil starej cbr 600 czy innego starego rozwalonego x razy japana który w porównaniu z tym ma kosmiczne osiągi.
Fajne to jest ale zeby miało tak z 30km a nie 17. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
Makaron
Zlotowicz
Motocykl: ETZ 251 VFR 800 FI
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 225 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-07-10, 21:38
|
|
|
Tomku odnosnie PW.
A propos japonii, poważnie zastanówcie się nad zadbanym egzemplarzem Hondy CB 500 lub Yamahy Xj 600. Jesli chodzi o Chiny to Romet Soft Chopper 125, jeździ się na tym jak na cywilizowanym motocyklu, od pierwszej jazdy ten motorek po prostu ,,Ci leży"" oraz te modele są mało awaryjne. Należy jednak pamiętac, że to moje zdanie. |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2015-07-10, 22:03
|
|
|
apropos user ze innego forum sprzedaje fajną xj za 3k bez negocjacji - jc chyba w Będzinie
http://www.podkarpackie2o...11b1dde#p262692 |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
to-mecz-q
Motocykl: MZ ETZ 251 1989r
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 474 Skąd: Łolesno
|
Wysłany: 2015-07-12, 13:17
|
|
|
ta xj to faktycznie ciekawa oferta.
Argument niewielkich osiągów raczej tu nie ma sensu bo i tak ich nie wykorzysta nawet w 50 %.
Wydaje mi się że istotniejsza będzie masa i wysokość motocykla, żeby po prostu czerpała z jazdy przyjemność a nie mocowała się z 200 kilogramami żelastwa, a na nierównościach zastanawiała się czy lepiej wyłożyć się na lewą czy prawą stronę jak straci grunt pod nogami
Ona jest raczej z tych typów co ją prędkość nie rajcuje.
Prace już napisała (zostaje obrona) więc na bezrobotnym będzie miała więcej czasu na przeglądanie ogłoszeń o pracę i z motocyklami
A zapytam jeszcze jak wygląda sytuacja z częściami dla chinoli? |
_________________ "Nieważne gdzie, nieważne jak... ważne z kim."
Samemu jedzie się szybciej, ale we dwoje dociera dalej |
|
|
|
|
Matfiej
Prawdziwy Żółtodziób
Motocykl: Miał być i jest!
Pomógł: 16 razy Wiek: 27 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 451 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2015-07-12, 19:05
|
|
|
XJotą trochę jeżdżę i muszę "ostrzec" Cię o jej wadach - ma niemiłosierne drgania i powyżej pewnej prędkości w lusterkach prawie nic nie widać - tak mocno drgają. Po puszczeniu kierownicy motocykl ma tendencję do łapania shimmy - ale uwaga, występują tylko po całkowitym puszczeniu. Nawet minimalny dotyk powoduje, że przednie koło nie wpada w drgania.
Ale i tak całkowicie polecam ten model, przy prawidłowym serwisowaniu jest wdzięcznym motocyklem, całkowicie bezawaryjnym i trwałym. Fajnie się prowadzi, jest poręczna i można obuć ją w kufry. Mi się nią dobrze jeździ - ale drobnej postury nie jestem, ważę 100kg. |
_________________ Za długa sygnaturka? Osz Wy ! |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7504 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-07-13, 07:35
|
|
|
Matfiej, z tego co pamiętam masz kufer centralny, tak? Od tego pojawia się shimmy. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Matfiej
Prawdziwy Żółtodziób
Motocykl: Miał być i jest!
Pomógł: 16 razy Wiek: 27 Dołączył: 05 Wrz 2011 Posty: 451 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 2015-07-13, 11:48
|
|
|
Nie mam (ostał się jedynie stelaż po nim). Przyczyn może być wiele, od opon, przez łożyska w główce ramy po kufer centralny. Shimmy nie jest tak też łatwe do wyeliminowania, bo wiele czynników w XJocie na nie się składa. Odkąd ją mam przeglądam yamahaxj.pl i śmiało stwierdzam, że to częsta przypadłość.
Motór może być 100% prosty i bezwypadkowy, ale i tak będzie łapał shimmy PO PUSZCZENIU kierownicy. Jak pisałem wyżej z Kosiorem - nawet kufer centralny ma na to wpływ. Trzeba po kolei wymieniać i sprawdzać, czy drgania ustały. Ten typ tak ma. |
_________________ Za długa sygnaturka? Osz Wy ! |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7504 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-07-13, 11:53
|
|
|
Sam stelaż też trochę waży i zmienia zachowanie. Wiem po swojej etz. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
to-mecz-q
Motocykl: MZ ETZ 251 1989r
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 474 Skąd: Łolesno
|
Wysłany: 2015-07-23, 11:28
|
|
|
Siemka
Co sądzicie o motocyklach z szkół nauki jazdy. Często maja atrakcyjna cenę.
Zapewne maja sporo otarć ale 99% z nich ma sporo gmoli więc nie powinno być z tym tak źle.
Gumy nimi nikt nie pali i nie katuje. Tylko jaki wpływ na motocykl ma niedoświadczony kierowca.
Wydaje mi się że najszybciej się tam (w stosunku do motocykli używanych prywatnie) Sprzęgło, hamulce i gaźniki?
Tylko czy w takiej szkole jazdy ktoś dba o prawidłowy serwis moto?
Może ma ktoś doświadczenie z takimi motocyklami? |
_________________ "Nieważne gdzie, nieważne jak... ważne z kim."
Samemu jedzie się szybciej, ale we dwoje dociera dalej |
|
|
|
|
Reich
Jawer's back
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 1683 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2015-07-23, 11:45
|
|
|
to-mecz-q, pogadaj z Berym, on ci powinien pomóc w tej kwestii. |
_________________ Wino, konserwy, muzyka bez przerwy
Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.
Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. |
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-07-23, 11:51
|
|
|
to-mecz-q, mój przyjaciel ma naukę jazdy. Samochody w rok kulają po 100 000 km i są zwykle sprzedawane po roku:-)
Motocykle podobnie, nie są stare, ale sprzęgła mocno zatłuczone, przebiegi olbrzymie no i niestety nieumiejętne obchodzenie się z nimi przy ruszaniu/zmianie biegów to standard.
Ja tam bym brał jak od zaufanego człowieka. Ale po pierwszej lepszej szkole jazdy to lepiej się zastanów. |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
marian6666
Motocykl: ETZ 250 '83
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 21 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2015-07-23, 14:34
|
|
|
Heh motocykl po szkole nauki jazdy nie jest w ogóle trudno kupić. Po zakończeniu życia w OSK motocykl idzie na przegląd, wykreślają mu z ewidencji ze jest to pojazd służący do nauki jazdy i już:-) Całkowicie legalnie otrzymujemy motocykl z niskim przebiegiem za który właściciel nie chce ogromnych pieniędzy. |
_________________ Zamiast tego, znaleźliśmy porozumienie w szklankach
On JD, ja co tam było najtańszego |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2015-07-23, 14:38
|
|
|
Z tą nauką jazdy to bez przesady motocykle wcale nie kręcą tam kosmicznych przebiegów 2 sprawa to ogarnięty instruktor który czuwa nad nie katowaniem sprzętu.
Apropos znajomy z którym jeźdze pozycza od tescia xj6 z nauki jazdy i on ją przez weekend bardziej katuje, niż 20 kursantow jeźdzacych w tygodniu.
Co do samochodow to potwierdzam zdanie Hvil'a, sa rozjebane w 3 dupy po roku, dwóch pomimo że młode wiekiem. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-07-23, 15:20
|
|
|
Dodek, mój znajomy karze montować zestawy pedałów tak by bez śladu je usunąć i potem próbuje je sprzedawać na normalnym rynku bo tak po nauce to w ogóle nie chcą iść.
Co do motocykli, ja mam podobne zdanie jak o samochodach, samo szkoleniowcy np. na pytanie jak ruszyć motocyklem pod górkę:
"nie twój, więcej gazu i bardzo powoli sprzęgło puszczaj".
I osobiście uważam, że są również mocno wyeksploatowane. Mój kolega teraz mówi, że jest duży boom na motocykle i, że jego sprzęty cały czas mają obłożenie kursantów. |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2015-07-23, 16:54
|
|
|
Nie zastanawiałeś się czy nie byłoby lepiej kupić moto z ośrodka egzaminującego, tam nie powinny być jakoś specjalnie katowane. Np. w Białymstoku WORD co roku ma nowe XJ-tki a stare są sprzedawane. |
|
|
|
|
bery125
Motocykl: Dowtown 300, WR 250
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 265 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-07-23, 23:50
|
|
|
Motocykle w MORDach katowane nie są, ale raz na czas przydarzy im się solidna gleba. W ośrodkach szkolenia też nie jest lepiej. Bardzo ostrożnie podchodziłbym do takich sprzętów. |
|
|
|
|
|