» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
tuning mz 250 policyjnej ?
Autor Wiadomość
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-08-15, 22:03   tuning mz 250 policyjnej ?

To na tym polegalo to całe podrasowanie na mz policyjną ? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=119837734
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-08-15, 22:10   

eeeeeeeeeee niby jaki zmniejszony opor?? dla mnie jescze wiekszy bo to olej zaczyna wtedy mieszac jak mikser... ladnie sie musi pienic hipol hiehie, wg mnie nie ma roznicy czy taka czy inna etz policyjna wg mnie miala inny gaznik, zebatke zdawcza,
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-08-15, 22:11   

hmmm a moze sobie zalicytuje

[ Dodano: 2006-08-15, 22:12 ]
ale wiesz zawsze moga miec wiecej zebow a zebatka zdawcza to juz swoja droga....
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 363
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-08-15, 22:26   

Hm... slyszalem ze policyjne byly troche zdlawione, zeby spelniac normy ochrony srodowiska. Osobiscie szczerze watpie, zeby ta zebatka sie roznila od oryginalnej. Zmian w silniku by nie robili za duzo zachodu...
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
Ciowiec 


Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 275
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2006-08-15, 22:57   

popieram przedmówcę - silniki w policyjnych były słabsze z powodu konieczności wydłużenia kolektora dolotowego oraz spełnienie norm czystości spalin. W silniku nie było żadnych zmian - zębatki te same.
Jedynie w modelu ETS policyjnym była skrzynia 5-biegowa (powszechnie w ETS oraz ES ówcześnie 4 biegi).
osobiście uważam, że taka zębatka więcej zaszkodzi silnikowi, gdyż oryginalne wycięcia w tej zębatce miały powodować rozchlapywanie oleju na wałki skrzyni biegow - natomiast przerobiona zębatka na pewno zmienia intensywność smarowania skrzyni - czy na lepszą - nie wiem. Ale konstruktorzy w seryjnych MZ zrobili dobrą robotę, więc nie ma tu nic do przerabiania.........
pozdr
 
 
     
Stojo 
MZ ES 250/2 TBU 40JM

Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 394
Skąd: Nowy Folwark k.Buska
Wysłany: 2006-08-15, 23:32   

ok ale to były dławione MZ na zachód i bodajże NRD, a do polski 250/251 milicyjne/policyjne trafiały takie jak dla zwykłych "śmiertelników"
_________________
IFA mobile DDR
 
 
     
Ciowiec 


Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 275
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2006-08-15, 23:55   

Stojo napisał/a:
do polski 250/251 milicyjne/policyjne trafiały takie jak dla zwykłych "śmiertelników"

wydaje się to bardzo prawdopodobne, jednak, nie mam 100% pewności............
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-08-16, 10:01   

ETZ miały inny kruciec dolotowy.
TS policyjne miały inne przełozenie 4 biegu(mocniejsze kosztem predkosci).
ETS miały 5 biegów.
TS/1 miały inny wydech i zastosowanno "podrasowana" prądnice która miała 75W.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Ciowiec 


Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 275
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2006-08-16, 10:18   

hubertbaran napisał/a:
ETZ miały inny kruciec dolotowy

hubertbaran napisał/a:
ETS miały 5 biegów


o tym była już mowa. o róznicach między milicyjną a "zwykłą" ETZ było już sporo dyskutowane na tym forum..........
 
 
     
hapnik 
Maniak MZ


Motocykl: brak
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 15
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 2006-08-16, 19:22   

Najlepsza jest oryginalna zębatka i nie ma co kombinować :-P
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-08-16, 21:24   

panowie moja jest wyrwana z Bydgoskiej policji i te MZ przynajmniej ETZ policyjne w polsce nieroznily sie niczym od cywilnej,w silniku zadnych zmian,te wszytskie bajki o innych kruccach,przelozeniach w skrzyni,albo tak jak z ta zembatka albo ze policyjna ma 25 koni, to poprostu bajki,rozbieralem dwa silniki w moim zyciu policyjnych MZ moj i mojego kolesia nie roznia sie niczym.A juz wiekszej bzdury jak z ta zembatka to ja w zyciu nieslyszalem.Slabsze wersje owszem były ale nigdy w polsce,a stłamszone były wlasnie ze wzgledu na te normy ekologioczne,i zaraz wam zacytuje tutak fragment z oryginalnej instrukcji do motocykla MZ z 89r "IFA mobile-DDR"ktora wlasnie dostalem na urodzinki, chyba wystarczajaco wiarygodne zródlo danych,sa to dane z tabelki osiagow silnikow od 125 po 251. a wiec maksymalna moc "15.4 kW przy 5.500obr/min (12,5 kW przy 5.000 w wykonianiu dla RFN) " a teraz maksymalny moment obrotowy "27,4 Nm przy 5.200 obr/min (24.5 Nm przy 4.500 obr/min w wykonianiu dla RFN)"

[ Dodano: 2006-08-16, 21:33 ]
wiec wychodzily stłamszone ale na europe zachodnią czyli RFN i te inne,bo tam obowiazywaly juz normy emisji spalin,i to nie tylko dla policji były stlamszone tylko wsztskie bo co za sens było by zamulac policyjne MZ skoro ich sa tylko sladowe ilosci w porownaniu z cywilnymi wiec jaka by to byla ochrona srodowiska ja tylko maly procent MZ spelnialo by te normy.Za to w krajach jeszcze wtedy bloku wschodniego czyli Polska,DDR,Czecho-słowacja czy ZSRR nieprzywiazywano do tego zbytnio uwagi i dlatego mozemy cieszyc sie niestlamszonymi MZ-tkami,a jedyna prawda co do policyjnych MZ to jest taka ze były wyposazone w zebatki 18z,ale tez niewiem po co bo w cale to lepiej niejedzie niz na 21,a max predkosc to 100 km/h
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-08-18, 12:22   

Cytat:
ale wiesz zawsze moga miec wiecej zebow a zebatka zdawcza to juz swoja droga....
_________________

zebw maja na bank tyle samo co cywilna MZ
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-08-24, 00:47   

gdyby ta zebatka mial wiecej zebow to by sie niemiescila a jak mniej to niesiegala by do zebow na zabieraki to chyba ze oczywiste ze wplywa to bezwzglednie nasrednice zebatki wiec takiech zmien niemoglo byc bo pocuagalo by to za soba ingerecje w konstrukcje silnika a to bzdura niczemu niesluzaca.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14