» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Większe dysze w Etz 150
Autor Wiadomość
Honduś 


Motocykl: Mzecia etzecia 150:D
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 42
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 2006-09-07, 11:41   Większe dysze w Etz 150

Szukałem,ale nie znalazłem.Zastanawiam się jak by chodził sprzęt jak by wsadzić większe dysze-takie jak są w wersji x.dałoby to jakieś lepsze osiągi i przyspieszenie?
_________________
http://www.bikepics.com/members/hondus/91etz150/
 
 
     
Michau 

Motocykl: Suzuki GS 500
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 258
Skąd: Skarszew
Wysłany: 2006-09-07, 15:03   

też Szukałem ;-) znalazłem 8-) :mrgreen:
http://www.mz-club.pl/vie...48fb4791c#48525
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-09-07, 23:02   

podnies iglice, to zauważysz róźnice...
 
     
Honduś 


Motocykl: Mzecia etzecia 150:D
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 42
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 2006-09-08, 01:17   

wojciech944 napisał/a:
podnies iglice, to zauważysz róźnice...


Ja mam teraz na 2 ząbku góry.Na który najlepiej przesunąć ? Zobaczymy :-D
_________________
http://www.bikepics.com/members/hondus/91etz150/
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-09-08, 08:25   

Dla próby daj o jeden w góre .
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-09-08, 14:55   

tak iglica podniesiona o jeden ząbek w góre:/ Alesz to podejscie;] Wieksze dysze w gaźniku byly potrzebne bo tamta MZ miała wieksze spręzenie.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-08, 17:27   

tak zwiekszajcie dysze i podnoscie iglice a wzrosnie wam ale spalanie
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2006-09-08, 18:34   

SOVIETVW, moc też wzrośnie ale minimalnie napewno nie tak jak by się spodziewać. MZ będzie miała ssanie (z baku)
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-09-08, 19:03   

oj dupa za przeproszeniem wzrasta a nie moc:P Jedyne co sie zmienia to reacja na gaz.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-09, 14:44   

ten wzrost bedzie taki jak by go wogule niebyło,w kazdym razie sama wymiana dyzsz zwiekszy bardziej spalanie niz moc, bez wiekszych modyfikacji nie ma co liczyc na jakis przyplyw koni czy niutkow.Najlepiej inny gaznik od jakiejs japoni.

[ Dodano: 2006-09-09, 14:46 ]
hubertbaran, reakcja na gaz jak by nie patrzal jest wlasnie moment obrotowy,dlatego jak ktos sie pyta jak zwiekszyc moc to odrazu pytam czy napewno moc czy moment bo to sa dwie rozne zeczy,przywiekszej mocy mozna osiagnac wiekszy V max ale sciagac z moto to niebedzie, na kolo to tez lepiej stawac niebedzie,ale lepiej bedzie se radzilo z gorkami czy 2 pasazerem.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Eda 

Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 81
Skąd: Łęgi zach-pom.
Wysłany: 2006-09-13, 21:59   

Samo zwiększenie ilości podawanego paliwa nic nie daje. Istotna jest mieszanka paliwa z powietrzem i jej proporcje. Więcej paliwa i powietrza - mogłoby coś dać. Pod warunkiem jednak, że potrafilibyśmy je upchać do cylindra, którego pojemność pozostaje taka sama. Po to stosuje się sprężarki doładowujące.
Założenie gaźnika z większym przelotem też nic nie da, bo podciśnienie będzie za niskie.
Pozostaje więc dobrze etkę wyregulować i śmigać ostro.
Załóż zapłon elektroniczny, jeśli nie masz, prędzej można spodziewać się efektów w poprawie osiągów i kulturze pracy silnika.
_________________
Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność :)
O. Wilde

Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-13, 22:28   

modyfikacje dolotu cos tam zapewno zmienią ale to nie ma sensu,pozatym takie eksperymenty w zwiekszanie ocy zawsze maja efekty uboczne, w przyrodzie nic nieginie,nawet jesli uda sie wyciagnoc kilka koni i poprawic elastycznosc to bedzie to kosztem wiekszego spalania i zmniejszenia zywotnosci.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Eda 

Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 81
Skąd: Łęgi zach-pom.
Wysłany: 2006-09-15, 10:16   

SOVIETVW, zwiększenie mocy, to na pewno. Ale zwiększenie elastyczności niekoniecznie musi być zabójcze dla silnika. Poprawa stopnia napełnienia cylindra, czy jakości emulsji mieszanki paliwowo-powietrznej, skuteczniejszy zapłon - te czynniki mogą podnieść elastyczność a nie są szkodliwe.
_________________
Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność :)
O. Wilde

Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-15, 13:17   

Eda, poprawa elastycznosci to wiecej niutonometrow przed lub po osiagnieci max momentu przez silnik, wiec jesli bedzie ciagnoł lepiej z dolu to bedzie pokonywal wieksze obciazenia,dalej niemusze chyba mowic,dlaczego silniki turbo doladowane maja wszytsko wzmacniane od panewek przez korby tłoki głowce??bo maja dobra elastycznosc ale dobra elastycznosc to jest takze pokonywanie i znoszenie duzych obciazen.Pozatym zawsze jak gdzies cos uda ci sie dodac to gdzies ujmiesz, nie ma tak ze dodasz se kilka Km czy Nm za nic, z reguły idzie to kosztem spalania i zywotnosci.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-09-16, 00:23   

nie nie ;P ja mówie o "surowej reakcji" to jest stoisz sobie motocyklem na biegu jałowym i sobie gazujesz :P :P:P wiem trzeba miec downa :D :D
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14