Otwarty przez: MZ Maxi Perwers 2007-02-26, 19:32 |
Zawirowywacz zasysanego powietrza do gaźnika |
Autor |
Wiadomość |
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
|
|
|
|
Motomaniak
Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 155 Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
|
Wysłany: 2008-02-27, 20:58
|
|
|
hmmm.... chyba ,ze lepiej wkreca sie na obroty ma wieksza wydajnosc i nie musi odkrecac manetki tak jak wczesniej... tylko np. mniej ja odkreca a ma ta sama moc... (to tylko przyklad nie mowie ze tak jest) wtedy spalanie moze sie zmniejszyc.... |
_________________ Motomaniak
Moja MZ:
http://www.polskajazda.pl...MZ/ETZ_301/8031 |
|
|
|
|
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
Wysłany: 2008-02-27, 21:11
|
|
|
ooo wlasnie jest tak na mniejszym zakresie manety motor ma wieksze rpm niz dawniej na wiekszym przekreceniu |
_________________ .
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.
zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942 |
|
|
|
|
Poszy150
Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy Wiek: 34 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 711 Skąd: Łodygowice
|
Wysłany: 2008-02-27, 22:12
|
|
|
Leyek, podaj kąty wygięcia łopatek albo jakąś fotkę zrób i podeślij na gg albo tu |
_________________ Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka |
|
|
|
|
Leyek
Łukasz EBE
Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 495 Skąd: Bełchatów / Drużbice
|
|
|
|
|
Gustlik
PKN 9796
Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 813 Skąd: Białaczów
|
|
|
|
|
bully
enduro driver
Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: KD/ozimka
|
Wysłany: 2008-02-28, 13:17
|
|
|
ale z tym spalaniem 3,5 litra na 100 to co niektórzy przesadzają
ja nie umie zejsc poniżej 15 litrów na 100, fakt faktem że żadko wrzucam 5ke
interesuje mnie to co wykonał maxi to ostatnie ale nie bardzo umie po focie wyczaić z jakich segmentów zostało to zrobione i jak poskładane do kupy. |
_________________ MZ TS 250/1 cross - plener1
MZ TS 250/1 cross - plener2
MZ TS 250/1 cross - plener3 |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2008-02-28, 15:21
|
|
|
bully, nie wszyscy przewracają ziemię w lesie do góry nogami za pomocą MZtek Maxi zszedł bardzo nisko ze spalaniem,opisane na którejś stronie tego tematu |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2008-02-28, 16:58
|
|
|
bully napisał/a: | ja nie umie zejsc poniżej 15 litrów na 100, fakt faktem że żadko wrzucam 5ke |
no to powiem Ci że masz przepał w tej swojej ts jak w żuku i tam też jest problem z wrzuceniem piątki
no ale jeśli chodzi o to spalanie to raczej jest tak że mieszanka jest lepiej wykorzystywana, proces spalanie przebiega lepiej i na takiej samej dawce paliwa osiąga lepsze wyniki.
ja tak miałem jak zalałem do autka lepszego paliwka to zanim się przestawił komputer do wyższej liczby oktanów to przy zmianie biegów po wysprzęgleniu silnik wchodził sobie na obroty, a wolne trzymał na 1500 dopiero po jakichś 5km przestawił się na lepsze paliwko i chodził w miarę normalnie tylko że mogłem go kręcić niżej bo na niższych miał obrotach miał większą moc.
niejako że etz nie ma lambdy ani wtrysku więc dlatego ma większe wolne obroty, lepiej oddaje moc bo efektywniej wykorzystuje mieszankę, ja założyłem zawirowywacz do jawy 50 co prawda spektakularnych różnic nie ma bo pojemność zbyt mała ale podwyższone obroty było widać |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
|
|
|
|
|
bully
enduro driver
Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: KD/ozimka
|
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
j3drus
Motocykl: YAMAHA FZR600 ETZ150
Wiek: 34 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 70 Skąd: Rzeszów-okolice
|
|
|
|
|
maniek_2008
maniek
Motocykl: mz etz 251
Wiek: 30 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 15 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 2009-05-24, 19:06
|
|
|
zastosowałem tą "turbinkę" do swojej 251 i moje zauważalne zmiany to: na wolnych obrotach moto ładniej pracuje i minimalnie zwiększył się moment, no i fajny szum przy przyśpieszaniu |
|
|
|
|
Kamek
Motocykl: Plastik
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 58 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2010-11-04, 09:40
|
|
|
Odświeżam, to jak to działa w końcu ? Skoro Maxi pisze że okej to jestem przekonany do zastosowania takiego patentu ale już większość fot wygasła i w ogóle, wypowie się ktoś? |
|
|
|
|
|