» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MZ Maxi Perwers
2007-02-26, 19:32
Zawirowywacz zasysanego powietrza do gaźnika
Autor Wiadomość
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2008-02-27, 20:46   

no i o to chodzi...
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
Motomaniak 


Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 155
Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
Wysłany: 2008-02-27, 20:58   

hmmm.... chyba ,ze lepiej wkreca sie na obroty ma wieksza wydajnosc i nie musi odkrecac manetki tak jak wczesniej... tylko np. mniej ja odkreca a ma ta sama moc... (to tylko przyklad nie mowie ze tak jest) :wink: wtedy spalanie moze sie zmniejszyc....
_________________
Motomaniak

Moja MZ:
http://www.polskajazda.pl...MZ/ETZ_301/8031
 
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2008-02-27, 21:11   

ooo wlasnie jest tak na mniejszym zakresie manety motor ma wieksze rpm niz dawniej na wiekszym przekreceniu
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2008-02-27, 22:12   

Leyek, podaj kąty wygięcia łopatek albo jakąś fotkę zrób i podeślij na gg albo tu
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
Leyek 
Łukasz EBE


Motocykl: FireBlade 99'
Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 495
Skąd: Bełchatów / Drużbice
Wysłany: 2008-02-27, 22:16   

zagadam na gg:)
_________________
.

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko rzeczy nieopłacalne w wykonaniu.


zawsze w pamięci..!-->
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/15942
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-02-27, 22:53   

Leyek Ja tez bym prosił o foty na gg! :)
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
bully 
enduro driver


Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 312
Skąd: KD/ozimka
Wysłany: 2008-02-28, 13:17   

ale z tym spalaniem 3,5 litra na 100 to co niektórzy przesadzają :mrgreen:
ja nie umie zejsc poniżej 15 litrów na 100, fakt faktem że żadko wrzucam 5ke :wink:

interesuje mnie to co wykonał maxi to ostatnie ale nie bardzo umie po focie wyczaić z jakich segmentów zostało to zrobione i jak poskładane do kupy.
_________________
MZ TS 250/1 cross - plener1
MZ TS 250/1 cross - plener2
MZ TS 250/1 cross - plener3
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2008-02-28, 15:21   

bully, nie wszyscy przewracają ziemię w lesie do góry nogami za pomocą MZtek :mrgreen: Maxi zszedł bardzo nisko ze spalaniem,opisane na którejś stronie tego tematu :razz:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-02-28, 16:58   

bully napisał/a:
ja nie umie zejsc poniżej 15 litrów na 100, fakt faktem że żadko wrzucam 5ke :wink:


no to powiem Ci że masz przepał w tej swojej ts jak w żuku i tam też jest problem z wrzuceniem piątki :mrgreen:

no ale jeśli chodzi o to spalanie to raczej jest tak że mieszanka jest lepiej wykorzystywana, proces spalanie przebiega lepiej i na takiej samej dawce paliwa osiąga lepsze wyniki.

ja tak miałem jak zalałem do autka lepszego paliwka to zanim się przestawił komputer do wyższej liczby oktanów to przy zmianie biegów po wysprzęgleniu silnik wchodził sobie na obroty, a wolne trzymał na 1500 dopiero po jakichś 5km przestawił się na lepsze paliwko i chodził w miarę normalnie tylko że mogłem go kręcić niżej bo na niższych miał obrotach miał większą moc.

niejako że etz nie ma lambdy ani wtrysku więc dlatego ma większe wolne obroty, lepiej oddaje moc bo efektywniej wykorzystuje mieszankę, ja założyłem zawirowywacz do jawy 50 co prawda spektakularnych różnic nie ma bo pojemność zbyt mała ale podwyższone obroty było widać
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
bully 
enduro driver


Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 312
Skąd: KD/ozimka
Wysłany: 2008-02-28, 19:01   

to dziwne masz to auto :mrgreen: umnie silnik na bieżąco reguluje zapłon poprzez czujnik spalanie stukowego także zaleje taka benzyną to nic sie nie dzieje dla 98 od razu ciszej pracuje :mrgreen:
_________________
MZ TS 250/1 cross - plener1
MZ TS 250/1 cross - plener2
MZ TS 250/1 cross - plener3
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-02-28, 20:32   

no też byłem zaskoczony taką reakcją ale możliwe ze któryś z czujników już jest do wymiany, najprawdopodobniej sonda lambda (poprzedni właściciel jeździł na rozwalonych uszczelniaczach) chyba to jest przyczyna, to był shell v-power racing 100okt - sorki za off topa :wink:
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
j3drus 


Motocykl: YAMAHA FZR600 ETZ150
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 70
Skąd: Rzeszów-okolice
Wysłany: 2009-05-19, 11:04   

Zastosował ktoś ten patent w ETZ 150?
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/31965
 
     
maniek_2008 
maniek

Motocykl: mz etz 251
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 15
Skąd: suwałki
Wysłany: 2009-05-24, 19:06   

zastosowałem tą "turbinkę" :lol2: do swojej 251 i moje zauważalne zmiany to: na wolnych obrotach moto ładniej pracuje i minimalnie zwiększył się moment, no i fajny szum przy przyśpieszaniu :smile:
 
 
     
Kamek 

Motocykl: Plastik
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 58
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-11-04, 09:40   

Odświeżam, to jak to działa w końcu ? Skoro Maxi pisze że okej to jestem przekonany do zastosowania takiego patentu ale już większość fot wygasła i w ogóle, wypowie się ktoś?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15