» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-09-08, 10:17
Zmiany w silniku WFM 150
Autor Wiadomość
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-12-11, 17:13   Zmiany w silniku WFM 150

a Wiec mam okazje kupić silnik od wfm za grosze, jest to 125 przeszlifowany na 150ccm, anwet jeszcze nie dotary, ale 2 lata juz nie używany. i Mam takie pytanie czy mozna jakos dopasowac alternator od etz do tego silnika bo jego cewka iskrowa, kolo zamachowe i styki troche wkurzaja, bo ciagle tam cos sie sypie, a z alternatorem od etz tego by bie bylo, Jeszzce chce wstawic gaznik od etz 150 ale to juz tylko kwestia średnicy kolektora
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
nirvana 

Motocykl: mz250,shl175,wsk175
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 17
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2006-12-11, 17:41   

nie ma sensu wkładać alternatora od edki.a koło magnesowe i cewki są wystarczające do tego silnika.jest to tak proste i prymitywne że nie ma się tam co psuć i działa bez zarzutu.
 
     
Pawlos 
Ready to race!

Motocykl: Kawasaki ZX-9r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 110
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-12-11, 18:14   

Klima napisał/a:
ale 2 lata juz nie używany
Czsami sie nie zrabala gladz cylindra po takim postoju? Bo to jest w nie zabezpieczonym odpowiednio silniku podczas takiego postoju calkiem mozliwe
_________________
www.wheelieholix.pl
 
 
     
KrzaK 


Motocykl: Mz Etz 250
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 208
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-12-11, 18:56   

tym bardziej jezli nie był zalany olejem lub cos.
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-12-11, 19:13   

możliwe ale to juz nie problem. tylko ze jak wyrzuce kolo zamachowe to silnik bedzie szybko wchodzil na obroty i tez szybko z nich spadał :evil:
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-12-11, 20:56   

źle troche nazwaleś . bo to dotyczy silnika S01 a nie Z-150 , ani M-52 bynajmniej ...

Altek odpada.. Nie wim oc TY chces kombinowac z tym silnikiem ,,,,, Marnie widze rozwiercenie oryginalniej 125-tki do 150 , ponadto wywalasz zamach ? Chcesz robić z tego karta?? Sprcyzuj.... Ja to bym zostawilo oryginalnie jesli ma to jeździć bez przerobek ..
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-12-11, 21:03   

mundy napisał/a:
Marnie widze rozwiercenie oryginalniej 125-tki do 150
te cylindy przeciez sa rozwiercane do 175ccm a silnik chce wstawic 3-kołowca ale juz wiez ze alternator to lipa
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-12-11, 21:13   

Kod:
te cylindy przeciez sa rozwiercane do 175ccm


Kto CI takich bajek naopowiadał ze cylindry oryginalnej 125-tki (S01) są rozwiercane do 175>>>????? Moze nie wiesz o jakim silniku mowisz... mOze masz S-34 ???
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
grzes 

Motocykl: gsx600f
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 109
Skąd: Telatyn
Wysłany: 2006-12-11, 21:14   

Klima napisał/a:
mundy napisał/a:
Marnie widze rozwiercenie oryginalniej 125-tki do 150
te cylindy przeciez sa rozwiercane do 175ccm a silnik chce wstawic 3-kołowca ale juz wiez ze alternator to lipa
klima jestes w błędzie cylider 175 to całkiem inny cylinder zrobiony fabrycznie a nie rozwiercany ze 125
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-12-11, 21:45   

nie wiem co to za silnik ale tuleja ma grubo ponad 1cm
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-12-11, 21:51   

to zapodaj foty czy co>??/ , albo przeczytaj jakieś specyfikacje silnika i podaj dla pewności :P ..... Ja stawim ,ze to S-34 :twisted:
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-12-12, 09:03   

zapłon od simka elektronika by był w sam raz. Moim zdaniem katorga wstawiać jaki kolwiek silnik do trójkołowca... jkak juz niemasz silników to wstaw silnik od malucha!
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15