Przeszczep stacyjki. |
Autor |
Wiadomość |
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2006-04-28, 17:44 Przeszczep stacyjki.
|
|
|
ZAkładam ten temat poniewaz wynikło duze zainteresowanie tym pomysłem w innym temacie.
CHodzi tutaj o załozenie prawdziwej stacyjki od jakiegos innego moto lub samochodu macie jakies pomysły?? Propozycjie wszystko mile widziane. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
Bartas
Turysta
Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 08 Lis 2004 Posty: 403 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2006-04-28, 17:58
|
|
|
Tez sie nad tym zastanawialem |
_________________ Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-04-28, 18:00
|
|
|
ewentualnie jawa....
nic innego raczej nie...wystarczy popatrzec na stacyjki samochodowe i bedzie wszystko jasne;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Zenek
I love MZ
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 61 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 7 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-04-28, 18:03
|
|
|
SAke przeszczep sobie mózg (jeśli go masz) a nie będziesz charakterystyczna rzecz mz przerabiał. Mi te stacyjki pasują a jak tobie nie to kup jawe i będziesz miał za**bistą stacyjke |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-04-28, 18:17
|
|
|
Zenek - co tak ostro?? Jak ci się pomysł nie podoba to poprostu to olej, a nie ty wszystkich po kolei obrazasz. Jak dla mnie takie coś to już pod warna podchodzi...
A jak dla mnie stacyjka w Jawie to jeden wielki szrot, bo wystarczy wziąć kluczyk z ursusa lub po prostu zwykły gwóźdź!! Jak patrzeć na stacyjke to ew. wziąć taka od malczaka i wstawić szeregowo pod przewód zasilania, a standardową używać jako przełącznik świateł. Planuje taka wstawić w CZ i myślę że to najlepsze rozwiązanie... |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-04-28, 18:21
|
|
|
Zenek, ale tu jest potrzeba wyższa czyli woltomierz itd.
Ja sie zastanawiłem nie nad zrobieniem stacyjki na kluczyk (tylko jako zabezpieczenie), obniżyć stacyjke i zamiast standarodwego kluczyka to dać zamek od np. skrzynki na listy albo inny schodkowy i w tedy by działała standardowo ale nie na "gwożdzia" tylko na kluczyk |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-04-28, 19:29
|
|
|
no jawa ma genialne stacyjki (wystarczy wiertlo 6 ) ..... a co do tej samochodowej hmmm no nie wiem czy dasz rade podlaczyc ale czemu nie ?? |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2006-04-28, 19:31
|
|
|
Zenek napisał/a: | SAke przeszczep sobie mózg (jeśli go masz) a nie będziesz charakterystyczna rzecz mz przerabiał. Mi te stacyjki pasują a jak tobie nie to kup jawe i będziesz miał za**bistą stacyjke |
zagiołes mnie tym tekstem ty to chyba po studiach jestes.
W mz nie ma stacyjki to jest tylko "przełacznik" do ktorego "kluczyk" mozesz dostac wszędzie. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Zenek
I love MZ
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 61 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 7 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-04-28, 19:56
|
|
|
Sorry Sake za ostry tekst! Potocznie mówi sie na to stacyjka. a dla Twojej wiadomości z wykształcenia jestem rolnikiem a mechaniki uczyłem sie od małego od mego Taty z książek i własnego doświadczenia. Ja w wieku 13 lat wymieniałem skrzynie w mej pierwszej ukochanej WFM.
[ Dodano: 2006-04-28, 19:59 ]
jeszcze raz sorry troche mnie poniosło nie gniewaj sie!!! |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Zenek
I love MZ
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 61 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 7 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-04-28, 20:31
|
|
|
powiedzcie mi tylko na co wam zmieniać standardowy "przełącznik" na "normalną" stacyjke na co wam to. JAKA JEST TAKA FEST! |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-04-28, 20:35
|
|
|
oryginalna zostawić, tylko dorobić jeszcze jakąś, co odcina zasilanie
moze byc np, na puszce od filtra powietrza, tak jak w simsonie |
|
|
|
|
Zenek
I love MZ
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 61 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 7 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-04-28, 20:42
|
|
|
ja bym proponował gdzieś skitrać jakiś przycisk co odcina zasilanie i po kłopocie |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2006-04-28, 20:44
|
|
|
Zenek, ja np. śmigam po mieście i mógłbym smigac etz na uczelnie, ale oryginalną stacyjkę da się przełączyc zwykłym śrubokęrtem, więc lipa.
wojciech944, ja jednak bym widział u siebie coś co wyglada ładnie, dlatego chyba lepszym wyjściem jest założenie stacyjki samochodowej, a ta naszą jakoś sprytnie zamaskować np. w postaci przełącznika suwakowego , albo czegoś innego. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
|
|
|
|
|
Zenek
I love MZ
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 61 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 7 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-04-28, 20:46
|
|
|
A na co masz blokade w kierownicy?? |
|
|
|
|
OlseN
born to ride ....
Motocykl: CBR 900 RR
Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 282 Skąd: Nisko/Lublin
|
Wysłany: 2006-04-28, 20:50
|
|
|
No to tak samo można by obwiesić motor jakimiś łańcuchami i blokadami ale po co. Chodzi właśnie o unieruchomienie sprzętu technicznie, żeby nie było mozliwości odpalenia moto. Aby rozwalić blokade potrzeba siły (teoretycznie każdy może sposobem ją rozwalić) a do rozpracowania stacyjki potrzeba już myslenia a nie każdy złodziej potrzafi mysleć bo nie zawsze działa głową. |
_________________ http://bikepics.com/members/mictry/
|
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Zenek
I love MZ
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 61 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 7 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-04-28, 20:54
|
|
|
w takim razie zróbcie przełącznik pod deklem AQ odcinający całkowicie zasilanie i nikt świateł nie właczy ani nie odpali nie wiedząc o tym przełączniku
[ Dodano: 2006-04-28, 20:55 ]
prosto i łatwo |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-04-28, 21:21
|
|
|
No właśnie o tym mówimy . Tylko jak ktoś ma młodszego brata (tak jak ja) to przełącznik nie jest wyzwaniem. Nawet jeśli przełącznika nie znajdzie to moto zawsze można na pych wziąć i bez AQ jeździć... Dlatego jestem za przełącznikiem na kluczyk (czyli stacyjką ) pod którą będzie podpięty stycznik odcinający naraz ładowanie i biegun dodatni AQ. A dlaczego dodatni to się łatwo domyślić |
|
|
|
|
|