» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:41
Silnik - Stuka przy wysokich obrotach - ETZ 250
Autor Wiadomość
witek 

Motocykl: mz etz 250
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 5
Skąd: twardogóra
Wysłany: 2007-04-17, 20:17   Silnik - Stuka przy wysokich obrotach - ETZ 250

Cześć wszystkim
Mam mały problem z moją mz-tą. Zrobiłem generalny remont silnika z nadzieją ze będzie cichutko silnik pracował a okazało się że nie. Wymieniłem wszystkie łożyska w silniku, wał, tłok, cylinder po szlifie, sworzeń z łożyskiem tłokowym też nowe. No i problem pojawił się przy tłoku który okazał się minimalnie za wysoki i po założeniu głowicy chaczył o nią. Wiec zrobiłem grubszą podkładkę pod cylinder i głowice no i niby jest ok. Wał się obraca leciutko i nic nie chaczy ale jak odpale silnik to na wyższych obrotach coś stuka. Czy to mozliwe że ten tłok minimalnie stuka o tą głowice przy wyższych obrotach? No bo przecież po szlifie z nowym tłokiem i wałem to chyba nie ma prawa nic stukać?
Ostatnio zmieniony przez Huberto 2007-04-17, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-04-17, 20:46   

przez otwór od swiecy włóż drut z cyny i kopnij, jak wyjmiesz to bedziesz widzial ile miejsca jest miedzy tlokiem a głowicą
:piwo:
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
Motomaniak 


Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 155
Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
Wysłany: 2007-04-22, 23:30   

witek, tez tak miałem.... musiałem podłozyc bardzo gruba uszcelke pod cylinder mianowicie 1,5-2mm... i dopiero w tedy przestało... ah te zamieniki...
_________________
Motomaniak

Moja MZ:
http://www.polskajazda.pl...MZ/ETZ_301/8031
 
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1030
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2007-04-23, 09:34   

witek, Ponieważ masz za wysoki tłok, wystąpiło u Ciebie spalanie stukowe, które pojawia się m.in. przy zbyt wysokim stopniu sprężania. Z pewnością tak jest. Lekarstwem będzie rzeczywiście grubsza podkładka.
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
KNOPERS 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 14
Skąd: Bytów
Wysłany: 2007-04-24, 19:03   

mz maxii.. ma racje:) to spalanie stukowe. do mz w sklepie mozna dostac firmowe rozne grubosci podkladek pod glowice. jestem pewien ze jak zmienisz te podkladki albo prezstawisz troche moment zaplonu to bedzie wszystko oki
_________________
from hell we come.., we are ready
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15