|
Przesunięty przez: sIaj 2009-10-17, 10:31 |
PÓŁKA- wypadek |
Autor |
Wiadomość |
Nostradamus
Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 262 Skąd: Zaleszany
|
Wysłany: 2007-04-19, 22:34 PÓŁKA- wypadek
|
|
|
cześć.
W poniedziałek zaliczyłem FOCUSa MZ. Nie wyhamowałem i wniego pierdzielnąłem. Całe szczęście zdążyłem zarzucić dupę i wjechać w niego bokiem. Ale wywaliłem się i zagiąłem babie próg albo stopką albo amorkiem przednim, albo tym i tym. Teraz mam problem bo jak mam kierownice prosto to koło idzie troszkę w lewo. Amortyzatory są proste (na oko) i moim zdaniem jest walnięta półka ale pewien w 100% nie jestem. Może wy mi coś poradzicie co to może być.
Rama jest w 100% prosta. |
|
|
|
|
Loosiu
Motocykl: BMW K1100RS, ETZ 251
Pomógł: 12 razy Wiek: 43 Dołączył: 10 Maj 2005 Posty: 200 Skąd: Wrocław, Włocławek
|
Wysłany: 2007-04-19, 22:55
|
|
|
Witam !
Hmm ciężka sprawa, wydaje mi się, że półka jest z takiego materiału, że szybciej pęknie niż się wygnie. Lagi czy są proste możesz (i powinieneś) sprawdzić albo na tokarce i czujniku zegarowym, albo rozebrać zawieszenie i do rur przyłożyć coś absolutnie prostego - np. krawędź roboczą poziomnicy. Pomiaru musisz dokonać w kilku punktach na obwodzie.
W Junaku stosowałem taką metodę pomiaru, że luzowałem rurę prowadzącą w pułkach i obracałem ją dokoła osi obserwując koniec goleni. Jeśli w trakcie pełnego obrotu dało sie zauważyć ruch końca goleni (zakreśli okrąg lub elipsę) to znaczy że rury pogięte .
Możliwe też, że pogięła się sama rura kierownicy (ja kupiłem MZ z takim felerem ) - to by było najprzyjemniejsze .
Pozdrawiam i powodzenie w ważnym remoncie. |
_________________ Rafik vel DeLeTe aka Loosiu
To jest jak doznanie dotykające wszystkich zmysłów... jazda motocyklem.
BMW K75S - piękna, zielona, poszła w świat
BMW K1100RS - szybka, czerwona |
|
|
|
|
MZ Maxi Perwers
Zlotowicz MODERATOR - RETIRED
Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 1030 Skąd: Lubań-Zgorzelec
|
Wysłany: 2007-04-19, 23:00
|
|
|
Poluzuj trochę śruby półki dolnej (te dwie, które ściskają rury), stań naprzeciw moto, weź przednie koło pomiedzy kolana, kierę w łapy i ustaw tak jak być powinno, dociągnij śruby i powinno być git. Zdarza się, że tylko tak krzywo wygląda, a w rzeczywistości nic się nie stało i tylko trzeba ustawić od nowa. Pozdrawiam. |
_________________ Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli. |
|
|
|
|
Nostradamus
Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 262 Skąd: Zaleszany
|
Wysłany: 2007-04-19, 23:00
|
|
|
Hmmm właśnie sprawdzałem tak amorki. I wyszło ze są proste. A rura kierownicy to znaczy co?? Sama kierownica?? Nie bo ustawiam to wedłóg górnej części półki na wprost. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|
|