Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:54 |
Skrzynia, wyrzuca olej, regulator napięcia - MZ TS 250 |
Autor |
Wiadomość |
ZXR_pl
ZXR
Motocykl: SUZUKI GSXR 750 K8
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 91 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2006-06-22, 15:15 Skrzynia, wyrzuca olej, regulator napięcia - MZ TS 250
|
|
|
witam mam pewien problem z mz ts 250 z 74 r i mam pare pytan
1) dlaczego podczas jazdy wylewa sie olej z pod korka wlewu oleju( z dziury odpowietrzenia) w skrzyni jest olej hipol 750ml zgodnie z instrukcja
2) jak wymienic simering pod sprzglem czy trzeba caly sinik rozbierac ( lozyska smarowane olejem przekladniowym)
3 jak ustawiacie zaplon ( gwint jest pod skosem zabardzo niema jak wsadzic czujnika)
4) moze jaki olej lejecie do skrzyni biegów (lepkosc itp)
5) podlaczenie regulatora napiecia elektronicznego ( ma 3 wyjscia )
CZEKAM NA POMOC O I NAJLEPIEJ PROSZE JESZCZE O SCHEMAT SILNIKA DO MZ TS 250 4 skrzynia biegów z gory dzieki za odp i pomoc |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-17, 11:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-06-22, 16:05
|
|
|
1. Jeżeli masz walnięty simmering to może to być przyczyną wyciekania oleju przez korek bo ciśnienie wydostające sięz pod tłoka przez simmering robi ciśnienie w skrzyni biegów i olej poprostu wylatuje.
2. Żeby wymienić simering musisz rozpoławiać silnik bo siedzi on od środka w skrzyni korbowej.
3. Jeżeli chcesz dobrze ustawićzapłon to proponuje zdjąć głowicę i odmierzyć od GMP(3,0mm+-0,5mm) lub przy pomocy kątomierza ( 20...22 stopnie i 15')
4. Ja leję olej 60W, taki jest zalegany.
5. http://www.mz-club.pl/vie...light=regulator |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 2006-06-22, 19:48
|
|
|
na regulatorze masz cyfry i podlaczasz tak samo jak w starym. zostana ci 2 przewody. Musisz je złaczyc razem
[ Dodano: 2006-06-22, 19:50 ]
przez te korki wlewu oleju czesto cieknie olej. Jak kupilem swoją mz to byla tam podłozona jakas folia ale nic nie cieknie |
_________________ Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
|
|
|
|
|
tomw88
Motocykl: MZ 250TS WSK Kos
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 59 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2007-02-26, 19:05
|
|
|
witam mam podobny problem tez mi wywala olej ale nie wiem dlaczego motor nie kopci oleju jest ok a jak kompresja ucieka to powinno tez ciagnac moze mi ktos to wytlumaczyc? |
|
|
|
|
MZ Maxi Perwers
Zlotowicz MODERATOR - RETIRED
Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy Wiek: 54 Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 1034 Skąd: Lubań-Zgorzelec
|
Wysłany: 2007-02-26, 19:44
|
|
|
Możliwe, że macie zbyt dużo oleju. Czy zlewając stary olej ze skrzyni dolaliscie taką ilosc jaka wypłynęła, czy zalecaną przez producenta? Jeśli wlaliście tyle, ile mówi instrukcja, to macie go za duzo w skrzynce. Poprosru nigdy nie spłynie cały olej i zawsze jakaś 1/5 pojemnosci zostaje starego. Dlatego właśnie trzeba po spuszczeniu oleju dolać znów, przejechać się parę kilometrów, znów spuścić i dolać, ale tyle ile zleciało. Inaczej bedzie wywalało. |
_________________ Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli. |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2007-02-26, 20:43
|
|
|
Najlepiej sprawdzić poziom śrubką kontrolną w pokrywie lewej i wie się ile jest, jak cieknie to za dużo, powinno sie pojawić w otworze po minimalnym przechyleniu na lewo. Co do procedury wymiany to MZ Maxi Perwers, opisał jak należy. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
tomw88
Motocykl: MZ 250TS WSK Kos
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 59 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2007-02-26, 20:44
|
|
|
ja mam 0,5 litra zalane to i tak malo ale wiem ze to simering tylko dlaczego ona mi pali od kopa? mialem cz 350 i mialem rozwalony simering od sprzegla to chodzila tylko na jeden gar dlaczego moja mz nie stracila mocy przez ten simering? |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2007-02-26, 20:47
|
|
|
tomw88, źle Ci?? Bo jawa jest czuła na wszystko co możliwe i jak chodzą 2 gary na dobrze to albo właściciel przech.. albo szczęście. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
|
|
|
|
tomw88
Motocykl: MZ 250TS WSK Kos
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 59 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2007-02-26, 20:51
|
|
|
wiem ze czeski sprzet jest do d... wole niemieckie ale kumpla cz palila jak zloto a jezdzila miodzio moja mz sie chowa ale nadal nie wiem dlaczego nie stracila mocy?
[ Dodano: 2007-02-26, 20:52 ]
wlasnie ze nie sam sie dziwie
[ Dodano: 2007-02-26, 20:53 ]
wlasnie ze nie kopci nie wiem co jest
[ Dodano: 2007-02-26, 20:55 ]
|
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2007-02-26, 21:39
|
|
|
Qba napisał/a: | Najlepiej sprawdzić poziom śrubką kontrolną w pokrywie lewej i wie się ile jest, | ja osatnio zauważyłem że jak wlewałem olej do pustego silnika aż do momentu kiedy olej zacznie się wylewać tą śrubką kontrolną, to gdy sprawdziłem na drugi dzień to było za dużo. Widocznie olej nie nadąża przelewać się z karterów do pokrywy. Teraz nigdy za pierwszym razem nie leje tyle ile powinno być, tylko po jakimś czasie dolewam |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
MZ Maxi Perwers
Zlotowicz MODERATOR - RETIRED
Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy Wiek: 54 Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 1034 Skąd: Lubań-Zgorzelec
|
Wysłany: 2007-02-26, 22:06
|
|
|
Nie ma sensu dłużej ciągnąć tego tematu tym bardziej, że już takie na forum są. Więcej przyczyn nie ma oprócz tych, jakie masz tutaj opisane. Albo za dużo oleju, albo przedmuchy. To wszycho. Tam nie ma żadnej filozofii. Silnik prosty jak konstrukcja cepa, to i przyczyny proste. |
_________________ Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli. |
|
|
|
|
led1
Motocykl: CBR 900 RR
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Wrz 2006 Posty: 138 Skąd: Szczałb\Piaseczno
|
Wysłany: 2007-04-12, 09:30
|
|
|
Ja mam tak samo w mojej. Moc ma, pali z kopa, nie kopci a olej wywala. Za duża ilość odpada bo nawet jak mam 500 ml to wywala. Ale niedługo remoncik i wszystkie niedomagania znikną . Jestem pełen nadziei . |
_________________ Moja XJ-tka : http://polskajazda.pl/Mot.../XJ%20750/13275 |
|
|
|
|
tomw88
Motocykl: MZ 250TS WSK Kos
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 59 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2007-05-13, 12:08
|
|
|
u mnie przyczyna byly uszczelniacze ale nie wymienialem ich milem je zalozone sprezynkami od walu po prostu je odwrocilem i nie wyrzuca oleju i ma lepszego buta |
|
|
|
|
|