» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 12:18
kontrolka ładowania nie gaśnie :|, MZ ETZ 150
Autor Wiadomość
mennefer 


Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-29, 13:45   kontrolka ładowania nie gaśnie :|, MZ ETZ 150

Witam

mam taki głupi problem :| kontrolka w mojej eci od ładowanie nie gaśnie :/ przygasa tylko w tedy kiedy wkręcam ją bardziej na obroty, Czy to jest taka wada fabryczna ??? dlaczego się pali ta głupia kontrolka? Nic nie grzebałem przy elektryce..

Pozdrawiam
 
 
     
janekrow 
Janekroł


Motocykl: mz trophy, pannonia
Pomógł: 12 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 274
Skąd: Kąty Wroclawskie
Wysłany: 2007-08-29, 14:20   

A przy ilu Ci ta kontrolka gaśnie, gdzieś przy 2 tys obr/min?, czy gdzieś np przy 4 tys obr/min. Jeżeli to pierwsze to ok, natomiast jeżeli to drugie to oznacza padnięte ładowanie.
_________________
ale przecie.. to jeeeest Pannonia, z tego Mz'tki nieeee zrobisz
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/103092
 
 
     
Motomaniak 


Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 155
Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
Wysłany: 2007-08-29, 14:42   

ozi159, a jak odłaczysz akumlator powyzeuj 2 tys moto gasnie ? jesli tak to nie ma ładowania a jesli nie to sprawdz przewody od kontrolki i mase przy regulatorze
a jesli nie bedzie Ladowanie to tez sprawdz przewody szczotki bespieczniki
_________________
Motomaniak

Moja MZ:
http://www.polskajazda.pl...MZ/ETZ_301/8031
 
 
     
mennefer 


Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-29, 20:35   

heh jak ją na 7 - 8 tyś wkręcam to dopiero zaczyna przygasać :/ co może być źle ? czy coś muszę wyczyścić ?
 
 
     
Motomaniak 


Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 155
Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
Wysłany: 2007-08-29, 20:45   

ozi159, sprawdz czy moto działa bez akumlatora to bedzie wszystko jasne tak jak pisałem pozdro :wink:
_________________
Motomaniak

Moja MZ:
http://www.polskajazda.pl...MZ/ETZ_301/8031
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2007-08-29, 23:39   

albo coś nie łączy, albo to wina regulatora, ale raczej to drugie
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
mennefer 


Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-30, 09:49   

a powiedzcie mi, regulator znajdyje się pod siedzeniem koło baku ???? czy gdzieś indziej ?
 
 
     
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2007-08-30, 09:54   

Tak regulator jest pod siedzeniem jeśli masz mechaniczny to bedzie taka metalowa "puszka" a jesli elektronik to bedzie takie czarne plastikowe pudełko. Ale skoro mówisz ze wogóle ci nie gaśnie kontrolka to radzę ci najpierw posprawdzać wszystkie połączenia zwłaszcza te koło alternatora dopiero potem zabierać sie za regulator :!:
 
 
     
siro13 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 232
Skąd: Turkowice
Wysłany: 2007-08-30, 09:55   

tak, regulator masz pod siedzeniem, najblizej baku. jak masz jeszcze mechaniczny (nie czytalem calego tematu) to jest to "puszka zapieta od gory takim pałąkiem)
_________________
Link do strony ze zdjęciami mojej MZ:
Moja MZ ETZ 250
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2007-08-30, 15:10   

orginalnie regulator jest obok baku, pod siedzeniem, ale nalezy pamiętać że nasze MZ przeszły już przez wiele rąk, więc tak na prawde regulatora można też szukać w innych miejscach. Np ja w jednej MZ regulator miałem przykręcony obok AQ
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
mennefer 


Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-30, 15:29   

a powiedzcie mi :D bo ja to się tak bardzo nie znam na tym, gdzie jest alternator ?
 
 
     
siro13 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 232
Skąd: Turkowice
Wysłany: 2007-08-30, 15:34   

alternator masz pod prawa pokrywa silnia. wirnik+stojan=alternator
_________________
Link do strony ze zdjęciami mojej MZ:
Moja MZ ETZ 250
 
 
     
mennefer 


Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-31, 10:34   

aha czyli mam zdjąć zapłon i jak zdejmę zapłon to będzie alternator? czy dobrze zrozumiałem ? :D
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2007-08-31, 10:48   

ozi159, zdejmujesz prawą pokrywe silnika i ta całość z tymi wszystkimi kabelkami co widzisz to jest alternator :D
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
siro13 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 232
Skąd: Turkowice
Wysłany: 2007-08-31, 10:51   

zdjemij prawa pokrywe silnika, wywal plytke przerywacza, przerywacz, krzywke i kondensator i masz goly alternator
_________________
Link do strony ze zdjęciami mojej MZ:
Moja MZ ETZ 250
 
 
     
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2007-08-31, 13:35   

Po co mu ku...... mac piszecie żeby od razu zapłon wywalał :klnie: niech odkręci dekiel i zobaczy jak wygląda sytuacja z kablami połączenie, załamania, moze ma kable przycięte deklem. Niech najpierw posprawdza kable od alternatora do regulatora, bo wszystko rozebrac to jest najmniejszy problem gorzej to potem złożyć :!: żeby działało :!: Brak ładowania jest co najwyżej w 15% uszkodzeń winą alternatora, najczęściej to brak połączenia i padnięty regulator (mechaniczny może też być źle ustawiony i nie ładuje tak jak trzeba!) :!:
 
 
     
siro13 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 232
Skąd: Turkowice
Wysłany: 2007-08-31, 13:54   

ej kolego, nie bulwersuj sie tak. jakbys czytal kilka postow wyzej to zobaczylbys ze kolega pyta sie ktoro to jest alternator. wiec nie wiem jak to jest u ciebie, ale w mojej MZ po zdjeciu zaplonu zostaje sam alternator i to wlasnie o niego pytal ozi159
_________________
Link do strony ze zdjęciami mojej MZ:
Moja MZ ETZ 250
 
 
     
mennefer 


Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-31, 15:17   

heh u mnie nie ma zapłonu mechanicznego tylko elektryczny :cool: , a więc zdejmuję zapłon i już jest alternator. czy tak? :)
 
 
     
siro13 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 232
Skąd: Turkowice
Wysłany: 2007-08-31, 15:49   

tak
_________________
Link do strony ze zdjęciami mojej MZ:
Moja MZ ETZ 250
 
 
     
Adam Cygan 
adaś


Motocykl: MZ: etz250,es250/2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Żelazówka
Wysłany: 2007-08-31, 16:18   

tak wygłada altelnator do etz-tki jkby ktoś nie wiedziasł
_________________
Moje MZ-tki
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12404
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/12405
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14