Przesunięty przez: hubertbaran 2009-10-17, 19:22 |
potrzebne mi wymiary okien w cylku 251 |
Autor |
Wiadomość |
bully
enduro driver
Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: KD/ozimka
|
Wysłany: 2007-10-28, 23:52 potrzebne mi wymiary okien w cylku 251
|
|
|
potrzebne mi wymiary miedzy każdym oknem a górną krawędzią cylindra oraz jego całkowitą wysokość od uszczelki do uszczelki. z cylindra z etz 251.
w etz moc wynosi 21KM a w TS 19KM ta różnica jest spowodowana tylko chyba innymi kątami otwarcia okien? i w 251 jest wydech krótszy, a w mojej TS musze go skrócic.
licze na pomoc. |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2007-10-29, 00:26
|
|
|
Gdzieś mam zapisane w domu na kartce, bo mierzyłem w 251 i w cylindrze roztoczonym na 301. Ale najwcześniej to mogę podać za tydzień. Na upartego jak znajdziesz fazy rozrządu TS i ETZ w OWK to sobie przeliczysz na mm |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
bully
enduro driver
Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: KD/ozimka
|
Wysłany: 2007-10-29, 00:30
|
|
|
Qba napisał/a: | Gdzieś mam zapisane w domu na kartce, bo mierzyłem w 251 i w cylindrze roztoczonym na 301. Ale najwcześniej to mogę podać za tydzień. Na upartego jak znajdziesz fazy rozrządu TS i ETZ w OWK to sobie przeliczysz na mm |
byłbym wdzięczny jakbyś znalazł. no w OWK jakbym znalazł wiarygodne to może te by mi coś dało, ale wole w mm
może ktoś ma jeszcze cylka na wierzchu? czym one by sie jeszcze rózniły? |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2007-10-29, 00:52
|
|
|
Cylinder od TS ma 2 kanały płuczące a od ETZ ma 4 (chyba) no i juz masz różnicę. Co do kątów:
*ssanie : 155° kąta OWK ( 162° kąta OWK dla ETZ 251 )
*przelot : 123° kata OWK ( 115° kąta OWK dla ETZ 251 )
*wydech : 180° kąta OWK ( 175° kąta OWK dla ETZ 251 )
Dla TS nie mam. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
bully
enduro driver
Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: KD/ozimka
|
Wysłany: 2007-10-29, 10:26
|
|
|
Qba napisał/a: | Cylinder od TS ma 2 kanały płuczące a od ETZ ma 4 (chyba) no i juz masz różnicę. Co do kątów:
*ssanie : 155° kąta OWK ( 162° kąta OWK dla ETZ 251 )
*przelot : 123° kata OWK ( 115° kąta OWK dla ETZ 251 )
*wydech : 180° kąta OWK ( 175° kąta OWK dla ETZ 251 )
Dla TS nie mam. |
nie chce mi sie wierzyć że etz ma 4 kanały płuczace. to by miał ze 26 KM.
wartości nie w nawiastach to etz 250?
wartości te wskazują że można cały cylinder od dołu ztoczyć wtedy uzyska sie tą róznice bo górne kanały mają zmniejszony kat otwarcia dolny zwiekszony. heh dodatkowo uzyskam st sprzeżania wiekszy
jakby jeszcze ktoś miał dane w mm to tez byłbym wdzięczny.
a i moze ktoś ma foto cylka do etz bo nie uwierze że ma 4 płuki |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
|
|
|
|
bully
enduro driver
Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 312 Skąd: KD/ozimka
|
Wysłany: 2007-10-29, 10:57
|
|
|
ale te płuki wychodza pod tym samym katem? jak tak to to jeden dzielony. dałes mi do myślenia, moze jeszcze dzisiaj zdejme głowice z TSy. |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-10-29, 11:24
|
|
|
W ts sa 2 kanały płuczace w ETZ mozna to nazwac 4:P
Za to tylko 1 oknow wydechowe. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Petro
hardstyle
Motocykl: Honda FT 500
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Lut 2006 Posty: 113 Skąd: Opole/Komprachcice
|
Wysłany: 2007-10-29, 14:54
|
|
|
i jedno ssace podzielone do polowy na 2 |
_________________
|
|
|
|
|
|