» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: hubertbaran
2009-10-17, 19:22
potrzebne mi wymiary okien w cylku 251
Autor Wiadomość
bully 
enduro driver


Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 312
Skąd: KD/ozimka
Wysłany: 2007-10-28, 23:52   potrzebne mi wymiary okien w cylku 251

potrzebne mi wymiary miedzy każdym oknem a górną krawędzią cylindra oraz jego całkowitą wysokość od uszczelki do uszczelki. z cylindra z etz 251.

w etz moc wynosi 21KM a w TS 19KM ta różnica jest spowodowana tylko chyba innymi kątami otwarcia okien? i w 251 jest wydech krótszy, a w mojej TS musze go skrócic.
licze na pomoc.
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2007-10-29, 00:26   

Gdzieś mam zapisane w domu na kartce, bo mierzyłem w 251 i w cylindrze roztoczonym na 301. Ale najwcześniej to mogę podać za tydzień. Na upartego jak znajdziesz fazy rozrządu TS i ETZ w OWK to sobie przeliczysz na mm :mrgreen:
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
bully 
enduro driver


Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 312
Skąd: KD/ozimka
Wysłany: 2007-10-29, 00:30   

Qba napisał/a:
Gdzieś mam zapisane w domu na kartce, bo mierzyłem w 251 i w cylindrze roztoczonym na 301. Ale najwcześniej to mogę podać za tydzień. Na upartego jak znajdziesz fazy rozrządu TS i ETZ w OWK to sobie przeliczysz na mm :mrgreen:

byłbym wdzięczny jakbyś znalazł. no w OWK jakbym znalazł wiarygodne to może te by mi coś dało, ale wole w mm :wink:
może ktoś ma jeszcze cylka na wierzchu? czym one by sie jeszcze rózniły?
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2007-10-29, 00:52   

Cylinder od TS ma 2 kanały płuczące a od ETZ ma 4 (chyba) no i juz masz różnicę. Co do kątów:
*ssanie : 155° kąta OWK ( 162° kąta OWK dla ETZ 251 )
*przelot : 123° kata OWK ( 115° kąta OWK dla ETZ 251 )
*wydech : 180° kąta OWK ( 175° kąta OWK dla ETZ 251 )

Dla TS nie mam.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
bully 
enduro driver


Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 312
Skąd: KD/ozimka
Wysłany: 2007-10-29, 10:26   

Qba napisał/a:
Cylinder od TS ma 2 kanały płuczące a od ETZ ma 4 (chyba) no i juz masz różnicę. Co do kątów:
*ssanie : 155° kąta OWK ( 162° kąta OWK dla ETZ 251 )
*przelot : 123° kata OWK ( 115° kąta OWK dla ETZ 251 )
*wydech : 180° kąta OWK ( 175° kąta OWK dla ETZ 251 )

Dla TS nie mam.


nie chce mi sie wierzyć że etz ma 4 kanały płuczace. to by miał ze 26 KM.

wartości nie w nawiastach to etz 250?

wartości te wskazują że można cały cylinder od dołu ztoczyć wtedy uzyska sie tą róznice bo górne kanały mają zmniejszony kat otwarcia dolny zwiekszony. heh dodatkowo uzyskam st sprzeżania wiekszy :mrgreen:

jakby jeszcze ktoś miał dane w mm to tez byłbym wdzięczny.
a i moze ktoś ma foto cylka do etz bo nie uwierze że ma 4 płuki :grin:
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2007-10-29, 10:38   

to normalnie napisane to 250, w nawiasach 251.

http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=7274 tutaj masz o ile mi się przesuneły okna w stosunku do 251 po rozszlifowaniu na 301. Silnik zaczął ciągnąć od niższych obrotów, tylko nie wiem czy to jest skutkiem większej pojemności czy przesunięcia okien.

A tu zdjęcia płuków etz http://forum.mz-klub.pl/v...r=asc&start=100
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
bully 
enduro driver


Motocykl: ts 250/1 cross
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 312
Skąd: KD/ozimka
Wysłany: 2007-10-29, 10:57   

Qba napisał/a:
to normalnie napisane to 250, w nawiasach 251.

http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=7274 tutaj masz o ile mi się przesuneły okna w stosunku do 251 po rozszlifowaniu na 301. Silnik zaczął ciągnąć od niższych obrotów, tylko nie wiem czy to jest skutkiem większej pojemności czy przesunięcia okien.

A tu zdjęcia płuków etz http://forum.mz-klub.pl/v...r=asc&start=100

ale te płuki wychodza pod tym samym katem? jak tak to to jeden dzielony. dałes mi do myślenia, moze jeszcze dzisiaj zdejme głowice z TSy.
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2007-10-29, 11:20   

ETZ ma 4 płuki a że schodzą się do jednego to nie ma znaczenia. Z tego co wiem to TS ma 2 płuki, gdzieś miałem fajną stronkę i wyjaśnione różnice między cylindrami ETZ 250 i 251 oraz ETZ a TS i za diabła znaleźć nie mogę.

http://forum.mz-klub.pl/v...hlight=cylinder
http://forum.mz-klub.pl/v...hlight=cylinder
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-10-29, 11:24   

W ts sa 2 kanały płuczace w ETZ mozna to nazwac 4:P

Za to tylko 1 oknow wydechowe.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Petro 
hardstyle


Motocykl: Honda FT 500
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 113
Skąd: Opole/Komprachcice
Wysłany: 2007-10-29, 14:54   

i jedno ssace podzielone do polowy na 2 :razz: :razz:
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15