To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Napęd - Silnik - cieknie olej koło wałka kopnika - MZ 150

MaSSa - 2005-10-31, 12:13
Temat postu: Silnik - cieknie olej koło wałka kopnika - MZ 150
1. Co zrobić jak mi cieknie olej z otworu stopki startera ??
2. Czy słabo naciągnięta spręyna może być przyczyną słabego odbijania w/w stopki ?? :?

maeko - 2005-10-31, 14:08

Może być przyczyną. Wymienić będziesz musiał oring w obudowie (na wałku rozrusznika)
Michał529 - 2005-10-31, 15:51

maeko napisał/a:
Wymienić będziesz musiał oring w obudowie (na wałku rozrusznika)
dokładnie to musisz zrobić :mrgreen

2. to napewno sprezyna

maeko - 2005-10-31, 16:48

spręzyna naciągaj w dwie osoby... ta druga najlepiej niech będzie lekko przypakowana :) Ja to robiłęm z tatą... :twisted: hehe i teraz dobrze odbija :)
SAke - 2005-10-31, 18:14

Michał529 napisał/a:
Wymienić będziesz musiał oring w obudowie (na wałku rozrusznika)


Nie pomoze przy najmniej u mnie nie pomogło.

Michał529 - 2005-10-31, 18:21

Byc moze u ciebie nie pomogło ale moze u niego bedzie dobrze a jak nie to przynajmniej zmniejszy wyciek
piteretz150 - 2005-10-31, 18:26

1.wymień oring
2.tak

Budzik-WGR - 2005-10-31, 19:14

u mnie pomogla i nic od wymieny nie cieklo a w to z kopniakiem to jest sprezyna która zalozysz sam i naciągniesz tez sam!Maeko widziales wogole kiedys uklad i ta sprezyne z kopniaka w 150tce??
ady 150 - 2005-10-31, 21:46

a co to jest oring u mnie chyba tego nie ma :?:
Budzik-WGR - 2005-10-31, 22:06

Takie gumowe kułeczko :]
hubertbaran - 2005-10-31, 22:25

2 problemy :D Do których trzeba mieć specyficzne podejście i psychike:P

1. idziesz z wałkiem do sklepu z oringami(hurtowni łożysk) i dobierasz uszczelniacz:)
2. sprężyna lubi być nie posłuszna:) Do jej szybkiej wymiany trzeba miec wprawe:/
Nie będe sie rozpisywał jak to zrobić .... Nielubie konkurencji na rynku :P

maeko - 2005-10-31, 22:35

heheh to jest taki uszczelniacz gumowy( tak jak by gumka okrągła. Niestetyy nie widziałem rozsruszniak w 150 jedynie w 250...
Budzik-WGR - 2005-10-31, 23:00

250 a 150 to jest inna bajka wiec nie strasz Maeko hehe :D
hubertbaran - 2005-11-01, 07:46

w 250 da sie szybciej złożyć kopke :) Za pierwszym razem wymieniałem sprężyne jakieś 2 minuty:P W 150 jest sprężyna taka jaka w wskach :)
Michał529 - 2005-11-01, 09:13

Nie dziwie sie ze nie wiesz gdzie on jest bo jak ktos pierwszy raz rozbiera to mozna go niezauważyc.Jest on w deklu w ogragłej wypustce od oski kopniaka i biegów.Ale do jego zdjecia potrzebny bedzie mały płaski śrubokręt bo palcem raczej nie zejdzie(przynajmniej ja nie mogłem tego palcem zdjąć) A jeśli chodzi o naciągniecie sprężyny to trudnościa można to porównac do....odkęcenia śrubki od oleju :mrgreen: nic trudnego tylko ze trzeba sie bawić w zdejmowanie sprzęła i wałka... :?
MaSSa - 2005-11-01, 11:12

To będe musiał jeszcz raz rozkręcać silnik żeby wymieńić ten oring :( ale cóż zrobić
A co do tej nie odbijającej stopki to przyszedł mi pomysł że może dlatego tak sie dzieje bo po pomalowaniu dekielków, wałek rozrusznika może mieć za malo miejsca i ociera, bo przecież przyszła dodatkowa warstwa farby :?

Michał529 - 2005-11-01, 20:55

Eee tam od razu cały silnik...tylko dekiel ściagnąć.Trzeba rozgrzać dobrze olej do spuszczenia itd. Myśle ze farba po kilku kopnieciach kopniaka zaraz by sie wytarła.
Budzik-WGR - 2005-11-01, 20:59

Dobrze naciągnij i tyle!!! Nie wmawiaj sobie ze to farba!,


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group