» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: wojtek.mz
2014-05-04, 13:23
Silnik - cieknie olej koło wałka kopnika - MZ 150
Autor Wiadomość
MaSSa 


Motocykl: kiedyś etz150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2005
Posty: 70
Skąd: Polska
Wysłany: 2005-10-31, 12:13   Silnik - cieknie olej koło wałka kopnika - MZ 150

1. Co zrobić jak mi cieknie olej z otworu stopki startera ??
2. Czy słabo naciągnięta spręyna może być przyczyną słabego odbijania w/w stopki ?? :?
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-01-28, 01:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-31, 14:08   

Może być przyczyną. Wymienić będziesz musiał oring w obudowie (na wałku rozrusznika)
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-10-31, 15:51   

maeko napisał/a:
Wymienić będziesz musiał oring w obudowie (na wałku rozrusznika)
dokładnie to musisz zrobić :mrgreen

2. to napewno sprezyna
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-31, 16:48   

spręzyna naciągaj w dwie osoby... ta druga najlepiej niech będzie lekko przypakowana :) Ja to robiłęm z tatą... :twisted: hehe i teraz dobrze odbija :)
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-10-31, 18:14   

Michał529 napisał/a:
Wymienić będziesz musiał oring w obudowie (na wałku rozrusznika)


Nie pomoze przy najmniej u mnie nie pomogło.
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-10-31, 18:21   

Byc moze u ciebie nie pomogło ale moze u niego bedzie dobrze a jak nie to przynajmniej zmniejszy wyciek
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
piteretz150 


Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 74
Skąd: Mrowiny
Wysłany: 2005-10-31, 18:26   

1.wymień oring
2.tak
_________________

 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-10-31, 19:14   

u mnie pomogla i nic od wymieny nie cieklo a w to z kopniakiem to jest sprezyna która zalozysz sam i naciągniesz tez sam!Maeko widziales wogole kiedys uklad i ta sprezyne z kopniaka w 150tce??
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
ady 150 

Motocykl: mz etz 150
Wiek: 35
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 18
Skąd: Jasło
Wysłany: 2005-10-31, 21:46   

a co to jest oring u mnie chyba tego nie ma :?:
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-10-31, 22:06   

Takie gumowe kułeczko :]
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-10-31, 22:25   

2 problemy :D Do których trzeba mieć specyficzne podejście i psychike:P

1. idziesz z wałkiem do sklepu z oringami(hurtowni łożysk) i dobierasz uszczelniacz:)
2. sprężyna lubi być nie posłuszna:) Do jej szybkiej wymiany trzeba miec wprawe:/
Nie będe sie rozpisywał jak to zrobić .... Nielubie konkurencji na rynku :P
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-31, 22:35   

heheh to jest taki uszczelniacz gumowy( tak jak by gumka okrągła. Niestetyy nie widziałem rozsruszniak w 150 jedynie w 250...
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-10-31, 23:00   

250 a 150 to jest inna bajka wiec nie strasz Maeko hehe :D
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-11-01, 07:46   

w 250 da sie szybciej złożyć kopke :) Za pierwszym razem wymieniałem sprężyne jakieś 2 minuty:P W 150 jest sprężyna taka jaka w wskach :)
 
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-11-01, 09:13   

Nie dziwie sie ze nie wiesz gdzie on jest bo jak ktos pierwszy raz rozbiera to mozna go niezauważyc.Jest on w deklu w ogragłej wypustce od oski kopniaka i biegów.Ale do jego zdjecia potrzebny bedzie mały płaski śrubokręt bo palcem raczej nie zejdzie(przynajmniej ja nie mogłem tego palcem zdjąć) A jeśli chodzi o naciągniecie sprężyny to trudnościa można to porównac do....odkęcenia śrubki od oleju :mrgreen: nic trudnego tylko ze trzeba sie bawić w zdejmowanie sprzęła i wałka... :?
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
MaSSa 


Motocykl: kiedyś etz150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2005
Posty: 70
Skąd: Polska
Wysłany: 2005-11-01, 11:12   

To będe musiał jeszcz raz rozkręcać silnik żeby wymieńić ten oring :( ale cóż zrobić
A co do tej nie odbijającej stopki to przyszedł mi pomysł że może dlatego tak sie dzieje bo po pomalowaniu dekielków, wałek rozrusznika może mieć za malo miejsca i ociera, bo przecież przyszła dodatkowa warstwa farby :?
 
     
Michał529 
Zlotowicz


Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 223
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2005-11-01, 20:55   

Eee tam od razu cały silnik...tylko dekiel ściagnąć.Trzeba rozgrzać dobrze olej do spuszczenia itd. Myśle ze farba po kilku kopnieciach kopniaka zaraz by sie wytarła.
_________________
http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była

http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-11-01, 20:59   

Dobrze naciągnij i tyle!!! Nie wmawiaj sobie ze to farba!,
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16