Napęd - Silnik - dozownik oleju - MZ ETZ
ETZ_PRORIDER - 2021-01-25, 16:22
Właśnie w mojej nie było nic poza wężykiem idącym do góry i skierowany w dół.
ballerek - 2021-03-22, 16:02
Możecie mi podpowiedzieć, czy przy wersji eksportowej (ETZ 250) - z pompa oleju, cylinder różni się od zwykłego?
Niestety, poprzedni właściciel trochę pogwałcił cylinder i muszę wymienić. Jeżeli jest inny - gdzie taki znajdę?
Dzieki
mczmok - 2021-03-22, 16:20
Cylindry się nie różnią, co to znaczy pogwałcili?
ballerek - 2021-03-22, 17:33
Cylinder jest pęknięty przy otworach szpilek, w dwóch miejscach. Szkoda, bo to oryginał z 84 roku. Widoczne są ślady śrubokręta - ktoś mając problem z rozebraniem po prostu podważał i porobił wgnieceń.
Tak samo na karterach. Porobię zdjęcia i podrzucę. Ogólnie, motor ma 39tkm przejechane i w tym momencie jest tłok 70.46 według oznaczenia.
Mieszkam w Finlandii, tutaj koszt szlifu jest wysoki - w granicach 200 euro. Pomyślałem, że lepiej będzie kupić nowy zestaw cyl+tłok.
Mozecie mi polecic, gdzie kupic? Szukam, ale znalesc nie moge.
mostasz - 2021-03-22, 22:12
Wyślij pocztą do polski albo dogadaj się z tirowcami co tam jeżdżą...
boaooooo - 2022-06-01, 01:42
Chopaki a podpowie mi ktos gdzie dostane albo jaka inna przypasuje linke do dozownika. Chce kupic na zas w razie w. A w tym saxie wychodzi mi jedna linka a pod zbiornikiem jest rozdzielacz walcowy na dwie . I taka potzebuje. WIdzialem podobne z wygladu. do skuterow ale czy podejda wymiarami nie wiem. A co ciekawe w drugim saxie z dozownikiem mam dwie osobne linki z manetki gazu.
Wolf - 2022-06-01, 07:22
Ja mam całą sekcje dorobioną z teflonem w środku, niebo lepiej działają niż zwykle na samej stali. Wyślij na przymiar do mnie to w wolnym czasie tobie dorobie.
boaooooo - 2022-06-01, 14:35
Wolf napisał/a: | Ja mam całą sekcje dorobioną z teflonem w środku, niebo lepiej działają niż zwykle na samej stali. Wyślij na przymiar do mnie to w wolnym czasie tobie dorobie. |
z gory dzieki ale z przymiarem to ciezko bedzie bo ta co ja mam to juz jest jakas kombinowana nieorginalna . Zeby pompe ustawic na znaki to musialem cala srube regulaci przy karterze wyjeψΓć i wlazi do kartera sam pancerz a i tak jeszcze z milimetr brakuje zeby znaki sie zeszly. No ale nie pluje mi w koncu z tlumika sraczka olejowa. Takze juz lepiej. natomiast linka ewidentnie za krotka albo pancerz za dlugi. do gaziora jest w miare ok. Na poczatku wogole to sie zacinala na tym laczniku jak pierwszy raz nim jechalem do manete odkrecilem , i tak zostalo poratowal mnie wylacznik zaplonu pod kciukiem . Jak bys mi na wzor swojej cos dorobil to mysle ze bedzie ok bo przeciez rama ta sama od 251. W kazdym razie z gory podziekowal.
TheMZman - 2022-09-26, 20:08
Odkopie suchara.
Pojedyncza linke dozownika kupisz na Jackmotors.
Saxon na standardzie mial linke dzielona, wynikalo to z uzycia manetki domino ktora ma gniazdo na jedna linke.
Te do Saxona tzreba kupic w Niemcowni albo dac dorobic.
Ci co gadaja ze slyszeli ze dozownik generuje problemy rownie dobrze moga powiedziec ze slyszeli ze ziemia jest plaska. Jakiekolwiek problemy z dozownikiem wynikaja strikte z zaniedban lub ignorancji wlasciciela.
Adax - 2022-09-27, 00:10
Ja kupuję wszystkie linki u Hartmana. Zamawiałem też u niego linki dla Duńczyków do wersji z dozownikiem i podawałem Hartmanowi wszystkie wymiary. Wystarczy zadzwonić i zamówić. Tel. 604672988 - to jest numer bezpośrednio do pracownika, który zajmuje się linkami.
TheMZman - 2022-09-27, 00:14
Nie wiem jak to cenowo wyglada u Hartmana, ja zawsze zamawialem w firmie Konsor z Krakowa. Jakosc i ceny byly OK
|
|
|