» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: hubertbaran
2009-10-16, 13:12
Zębatka - długość tulei - etz251
Autor Wiadomość
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2008-01-25, 19:03   Zębatka - długość tulei - etz251

jaki ma byc wymiar tej odleglosci w tej zebatce i wiem z eto jest wazne bo inaczej lancuch bedzie tarl o karter bardzo prosze o pomoc tych ktorzy wiedza jaki ma byc wymiar w dodatku moze sa tacy ktorzy maja zebatke orginalna etz 251 ta mala 21 zebow a maja akurat moto teraz w remoncie pomocy????? :? :lol:
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
Ostatnio zmieniony przez Qba 2008-02-20, 22:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-25, 19:39   

Wietrzanin napisał/a:
wiem z eto jest wazne bo inaczej lancuch bedzie tarl o karter bardzo prosze o pomoc tych ktorzy wiedza jaki ma byc wymiar


pierwsze slysze o tym,ja zawsze przykrecalem zebatke i tyle,jesli odpowiednio naciagniesz i rowno ustawisz koło to nic nie ma prawa trzec,piewsze slysze ze tam sie cos ustawia,i jak by miala wejsc glebiej to co zeszlifujesz ja?A jak za głeboko to co dystans dasz? bo nie rozumiem,tak sie skladam ze mam oryginalna zebatke DDR od 251 tyle ze 17 zebów,mam tez z produkcji wspolczesnej 21 zebów,a smigam obecnie na zebatce 20 zebów,z powodu wysokosci opony.Nigdy nie zauwazylem zadnej roznicy w tych Ze odległosciach miedzy oryginalem a zebatkami ktore sa w sklepach, a zawsze kazdą czesc kupiona w sklepie porownuje dokladnie z czescią oryginalna.

[ Dodano: 2008-01-25, 19:41 ]
ale jesli chcesz bardzo to dla spokojności kopsne sie do garazu i zmierze Ci dokladnie to.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
telkontar 

Motocykl: mz es 250/2
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 26
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-01-25, 19:57   

z tego co mi wiadomo to wszystkie "nowe" MZ mają taki sam wymiar.
na pewno różni się on w Tropikach i pochodnych. tam jest ta tuleja dłuższa o jakieś 3 mm.
wiem to bo kupiłem zębatkę o 21 zębach do 251 i musiałem dotaczać dystans.

Ps: ładna tapeta :razz: :mrgreen:
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2008-01-25, 20:19   

dzieki mi tez sie to zdjecie podoba z panna :oczy: :oczy:
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2008-01-25, 23:55   

Ja też nie rozumiem po co ci ten wymiar?
jeżeli nie miałeś w zębatce tej części szlifowanej, to zakręć tak jak jest i nic nie kombinuj
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-01-26, 10:58   

Problem który opisuje kolega wynika ze zbyt małej liczby zebów na zebatce, na 19 ocierał łńcuch mi o karter. Zreszta w motorlandzie dostaniesz jeszcze oryginalne zebatki przednie.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-26, 17:58   

hubertbaran napisał/a:
na 19 ocierał łńcuch mi o karter


no kurde hubert to chyba w teresie cos ocierało bo ja w 251 mialem oryginalna zebatke 17 i nic nie ocierało,na 21 tez nic nie ociera zadnej rysy na karterach,pierwsze slysze zeby cos tam sie dystansowało,przynajmniej w silniku EM-250
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-01-26, 18:15   

Soviet;) to zalezy tez czy silnik masz prosto w ramie czy nie :PP
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2008-01-26, 18:17   

wiec powiesz mi jaki to wymiar jest , u ciebie Sovietew czy mam blagac :> :?

[ Dodano: 2008-01-26, 18:35 ]
zeby nowego tematu niezaczynac zapytam tych co maja etz 251
jak dluga jest nakretka kolanka do cylindra jakie ma wymiary najlepiej bym prosil o zdjecie i pokazanie gdzie jaki wymiar jest dzieki z gory wszystkim
a tak na koniec czy da sie skrocic nakretke kolanka od etz 250 na 251 bo sie roznia
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-27, 23:03   

dziwne pytania zadajesz,nigdy nie zwrocilem uwagi by te nakretki sie ronily,ale jak chjcesz to mozesz zakupic na allegro kilka zł i bedziesz sie bawił w skracanie czy co ty tam chcesz.

[ Dodano: 2008-01-27, 23:06 ]
w 251 kolanko zalamuje sie odrazu po wyjscu z culindra ze prawie dotyka krawedzi zewnetrznej nakretki a w 250 wylazi bardziej prosto dlatego ze jast na to miejsce,nakretki wedlug mnie sa identyczne.

[ Dodano: 2008-01-27, 23:08 ]
jesli sie myle niech mnie ktos poprawi ale niesadze,gdyby były inne to raczej wiedzual bym o tym.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2008-01-27, 23:26   

Nakrętki 250 i 251 są inne.
251: http://www.allegro.pl/ite...ydechowego.html
250: http://www.allegro.pl/ite...ydechowego.html
Pozdrawiam! :piwo:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2008-01-28, 00:06   

Kasten, nie wiem czy warto sie sugerować tymi nakrętkami bo one są wogóle inne niż orginalne
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-01-28, 00:22   

niechce mi sie isc do tomka bo wiem ze ma oryginalne ale sie kiedys poświece i pójde zmierze nakretki.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2008-01-28, 17:19   

Heh ja mam teraz cały silnik w częsciach to moge wam pomierzyc co chcecie :razz: Tylko napiszcie jakie wymiary i czego chcecie to skocze do piwnicy i zmierze :grin:

Wietrzanin 12-13mm ale nie wiem moze w 250 jest inaczej zębatke mam 19 orginał
 
 
     
Wietrzanin 

Motocykl: ....
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 504
Skąd: Wietrzno
Wysłany: 2008-01-28, 21:52   

dzieki
barzdo za mwymiary :oczy: :wink:
_________________
?

Kiedyś,będą i zdjęcia:)
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-28, 22:15   

Kasten napisał/a:
Nakrętki 250 i 251 są inne.


ja mowie o oryginalnych nakretkach a nie bublach z allegro,z tego co mi sie pamieta to sa identyczne,a napewno da sie je spokojnie zamienic,chodz reki sobie uciąc nie dam,nigdy se w to nie zaglębiałem bo niemialem potrzeby.Wogule jakis dziwny temat,niedlugo ktos zada pytanie czy grubosc szprych jest ta sama w 250 i w 251.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-01-28, 23:41   

SOVIETVW, nawet oryginalne sie roznia. Jutro zrobie fotki i wrzuce bo mam od 250 i 251 :wink:
SOVIETVW napisał/a:
Wogule jakis dziwny temat,niedlugo ktos zada pytanie czy grubosc szprych jest ta sama w 250 i w 251.
nie jest :lol:
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-28, 23:54   

Michał_22 napisał/a:
nie jest


no w tylnych kolach moze i nie,ale przednie raczej te same,

Michał_22 napisał/a:
nawet oryginalne sie roznia. Jutro zrobie fotki i wrzuce bo mam od 250 i 251


no i dlatego nie wykluczalem tej mozliwisci,bo jednak uklad dolotowy był zmieniany w 251 ,ale ten wymiar zebatki to nonsens.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
telkontar 

Motocykl: mz es 250/2
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 26
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-01-29, 23:12   

Cytat:
ale ten wymiar zebatki to nonsens.



być może dla Ciebie jest nonsensem i dla innych użytkowników bardziej współczesnych MZet też taki będzie się wydawał. okazuje się jednak, że w starszych modelach (wiem to na przykładzie mojego tropika) ten wymiar jest większy o około 3 mm. i tu można się już nadziać kupując nową zębatkę do starego silnika bądź (o ile ktoś trafi) starą zębatkę do nowego silnika.
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-30, 22:12   

telkontar napisał/a:
być może dla Ciebie jest nonsensem i dla innych użytkowników bardziej współczesnych MZet też taki będzie się wydawał. okazuje się jednak, że w starszych modelach (wiem to na przykładzie mojego tropika) ten wymiar jest większy o około 3 mm.


dlatego we wczesniejszym moim poscie zaznaczylem ze wiem ze napewno nie ma to znaczenia jesli chodzi o silnik EM-250,nie wiem jak jest w tropie bo nie mialem.A w temacie rozchodzi sie o 251 wiec to co napisal jest jak najbardziej z sensem.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16