» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:07
Silnik - stuki po remoncie - MZ 250
Autor Wiadomość
Adamuh 
P P 3 5 9 8


Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 62
Skąd: Piła
Wysłany: 2005-09-26, 18:51   Silnik - stuki po remoncie - MZ 250

Niedawno slozylem etz 250..>Po pierwszym odpalenmiu wydawalo sie byc wszystko w w portzadku-jednakze po dodaniu gazu moze o 1 tys obrotow cos zaczyna stukac- mam wrazenie jakby to byl kosz sprzeglowy-bo po wrzuceniu biegu i ruszeniu i rozpedzaniu stuki wydawaly by ustawac..po wcisnieciu sprzegla aby wrzucic na wyzszy bieg stuki znow sie odzywaja---moze to byc pierscien??? wał raczej nie bo mam nowy-tzn korba i lozyska-tlok rowniez chyyba ze pekl pierscionek... sam nie wiem----moze kots spotkal sie z podobnym przypadfkiem???? prosze o pomoc
Pozdrawiam!!!!
_________________
Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!!
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-01-28, 01:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-09-26, 20:44   

ja stawiam na niewyważony kosz, a jak z łożyskami?? i jak z łozyskiem na sworzniu?
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Rogero 

Motocykl: Transalp XL600V PD10
Wiek: 44
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 9
Skąd: Będzin
Wysłany: 2005-09-26, 22:10   

Nnnnnapewno nie pierścionki, tyle mogę tylko poradzić i pocieszyć

Silnik "stuka"
1. za wczesny zapłon
2. zbyt uboga mieszanka
3. komora spalania zanieczyszczona osadem węglowym
ad 1. ustawić właściwie zapłon
ad 2. wyregulować gaźnik
ad 3. ununąć osad

Junak M10, Wydawnictwa Kominikacji i Łączności, Warszawa 1997
Ostatnio zmieniony przez Rogero 2005-09-26, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
misio 
misio


Motocykl: MZ 250ETZ; WSK M06B1
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 25
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 2005-09-26, 22:20   

ja mam takie stuki cały czas, ostatnio wymieniałem pierścienie i łożysko w główce ramy i nic nie ustało. mój kolega w ts zrobił całkowity remont i nadal ma te stuki. powiem że- może sie nawet pochwale że w tym sezonie zrobiłem już ponad 6,5tys. i stuki w niczym mi nie przeszkadzają. ale jak ktoś bedzie wiedział co to jest to nierch da znać. pozdro:)
_________________
born to ride, ride to be free...
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-09-26, 22:21   

może wał?
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-09-26, 23:04   

Przeciez pisal ze ma nowy :|
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-09-27, 12:56   

Ja też mam podobne stuki, wydaje mi sie że to zabierak sprzęgła ma luz osiowy, trudno dostać komplet podkładek tych oporowych i spręzystą, jedna z oporowych ma rózne grubości i nią sie luz reguluje, ja założyłem taką jaką dostałęm i stuka ale tak już musi widać być...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
Adamuh 
P P 3 5 9 8


Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 62
Skąd: Piła
Wysłany: 2005-09-27, 14:53   

hhmmm no łozyska tez nie bo po remoncie wszystkie nowe
w takim razie moze byc ze gaznik---- nie regulowalem go jeszce po remoncie--myslalem ze dobrze dziala , wyregulowalem tylko wolne---fakt, ze troche wolno zchodzil z wysokich obrotow.....wyreguluje go wedlug serwisowki i napiszsze czy pomoglo
_________________
Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!!
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2005-09-27, 15:35   

Wiecie co tak stuka ? Przepustnica !! :lol: Po jakimś czasie wyciera się , tworzą się luzy i przez to na obrotach zaczyna stukać , zauważyłem że w większości Mz tak jest . U mnie po wymianie przepustnicy to ustało , ale teraz coś znów zaczyna :|
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-09-27, 16:41   

a powiexcie co jest problemem że moja etka jwolno zchodzi z obrotó??

[ Dodano: 2005-09-27, 16:42 ]
a powiexcie co jest problemem że moja etka jwolno zchodzi z obrotó?? a nawet się zatrzymuje na 2,5 tysiąca ale wolne mam bo jak odpale i gazu nie dodaje to stoi ładnie na leciutko ponad 1 tys, a jak dodam gazu to już czasem zejdzie ale bardzo żadko czesto własnie nie zchodzi
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Adamuh 
P P 3 5 9 8


Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 62
Skąd: Piła
Wysłany: 2005-09-27, 19:22   

nmiestety reguilacj agaznika nic nie dala

mam podobny problem jak maeko z tym ze oprocz tego jeszcze stuka....droga rtaka przepustnica???
_________________
Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!!
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-09-27, 19:32   

czylic o mamy zrobić?? ale u mnie przed remontem normalnie wracało na obroty,a do gaźnika nie lazłem,, więc czego może być wina?
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2005-09-27, 20:30   

Przepustnica - ok 30 zł , ale przed kupnem sprawdz stan starej ( szkoda 3 paczki na darmo wydać ) . A przyczyna wolnego schodzenia z obrotów to za uboga mieszanka lub lewe powietrze
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-09-27, 20:50   

za uboga mieszanka?? czyli co za mało powietrza??
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
misio 
misio


Motocykl: MZ 250ETZ; WSK M06B1
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 25
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 2005-09-27, 22:18   

powiem szczeże, że myślałem kiedyś o tym, że może to być przepustniuca- teraz na bank ją wymieniue i od razu iglice:]
_________________
born to ride, ride to be free...
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2005-09-28, 16:29   

jeśli mieszanka jest za uboga to znaczy że jest za dużo powietrza
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-09-28, 21:34   

Uboga, bogata w odniesieniu do paliwa zawsze, odpowiedni stosunek to jak dobrze pamiętam 14 części powietrza na 1 czesc benzyny, jak jest za uboga to za uboga w paliwo, za bogata czyli za bogata w paliwo...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-09-28, 22:30   

eMZetkowicz zawsze wszytsko pożądnie wytłumaczy :) Pozdro
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Adamuh 
P P 3 5 9 8


Motocykl: MZ ETZ300, JAWA+kosz
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 62
Skąd: Piła
Wysłany: 2005-10-01, 22:15   

nio i niestety

przepustnica nie stukała :( wymieniłem na nową i nic,,,stuka jak stukało..jak przysłuchałem się tym odgłosom to najbardziej mi sie wydaje ze w cylindrze tak stuka,,, chyba go zdejme i zobacze co sie tam dzieje
_________________
Zschopau==> i tu 23 lata temu się wszystko zaczęło. Panowie konstruktorzy- dziekujemy!!!
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-02, 00:33   

łożysko i sworzeń wymień
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15