Przesunięty przez: MZ Maxi Perwers 2006-10-07, 23:46 |
Zapłon mikroprocesorowy V1.0 |
Autor |
Wiadomość |
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-11-25, 19:39
|
|
|
DAAD w tej chwili też jeżdżę znacznie mocniejszym sprzętem. W nim trudno już coś poprawić i jest to bardzo kosztowne. Dlatego zajmuję się tym tematem w MZ . To taka moja ambicja a nie pomysł na biznes |
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1053 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2014-11-25, 19:42
|
|
|
Mocy się nie ogranicza, tylko pojemność silników kosztem momentu, a moc winduje turbosprężarkami...
Tego nigdy nie zaakceptuję
Ale schodzimy z tematu.
Ciekaw jestem, czy taka mapa zapłonowa może w wymierny sposób poprawić coś w pracy i sprawności silnika.
Jakby coś, to piszę się na testy drogowe |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
DAAD
Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy Wiek: 70 Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-25, 19:47
|
|
|
Qbol50 napisał/a: | To taka moja ambicja a nie pomysł na biznes |
To coś jak u mnie, ale Twoją zabawkę bym sobie kupił. |
|
|
|
|
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-11-26, 10:49
|
|
|
dex tak jak piszesz rzeczywiście się dzieje ale dotyczy to na razie tylko samochodów. Myślę, że można taką zmianę odczuć. Musi to być jednak bardzo dobrze zestrojona mapa. Przydałaby się hamowania. Myślę, że i to jest do ogarnięcia . |
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-12-19, 20:08
|
|
|
Fotka gotowej płytki. Teraz tylko polutować
|
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
DAAD
Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy Wiek: 70 Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-19, 20:49
|
|
|
Lutowanie to najprzyjemniejszy etap konstruowania. |
|
|
|
|
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-12-20, 10:53
|
|
|
DAAD napisał/a: | Lutowanie to najprzyjemniejszy etap konstruowania. |
W 100% się zgadzam |
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2014-12-20, 12:00
|
|
|
DAAD napisał/a: | Lutowanie to najprzyjemniejszy etap konstruowania. |
Dla każdego kto umie lutować, dla mnie jest to dość kłopotliwa czynność. |
|
|
|
|
DAAD
Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy Wiek: 70 Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-20, 12:08
|
|
|
kadetm-780 napisał/a: |
Dla każdego kto umie lutować, dla mnie jest to dość kłopotliwa czynność. |
To albo się nauczyć, albo płacić tym którym nauczyć się chciało. Tak wygląda życie. |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2014-12-20, 12:14
|
|
|
No niestety.
Próbuję coś tam lutować, ale jakoś nie zauważyłem jakiegoś większego postępu w tym kierunku. |
|
|
|
|
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-12-20, 13:20
|
|
|
kadetm-780 napisał/a: | No niestety.
Próbuję coś tam lutować, ale jakoś nie zauważyłem jakiegoś większego postępu w tym kierunku. |
Poczytaj trochę na ten temat. Wbrew pozorom warto poznać metodologię postępowania. |
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
DAAD
Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy Wiek: 70 Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2014-12-20, 13:46
|
|
|
kadetm-780, Jeżeli masz dobrą lutownicę, która nie przegrzewa cyny w trakcie lutowania to to żaden problem ważny jest również grot przy lutownicy, jeżeli jest za gruby to elektronikę ciężko lutować, a z kolei gruby grot jest dobry do spajania grubszych przewodów elektrycznych na początek polecałbym Ci lutownicę 40W-60W do nauki http://allegro.pl/lutowni...4878108173.html jak już ogarniesz mniej więcej temat to polecam starą dobrą lutolę http://allegro.pl/lutowni...4850053121.html |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-12-20, 13:50
|
|
|
Nalegam jednak żebyśmy pozostali przy temacie. Po porady odnośnie lutowania polecam zgłosić się na forum elektroniczne. Nie polecam lutownic bez termostatu jakie podał ETZ_PRORIDER do elektroniki. |
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
Pavel
Motocykl: 5x etz 250
Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Dania-wielkopolska
|
Wysłany: 2014-12-20, 14:06
|
|
|
Ile PLN-ow trza naszykowac na to ustrojstwo?
Jestem zainteresowany zakupem,moze byc w wersji kit do samodzielnego montazu. |
_________________ Istnieje realne zagrozenie ze zobacze Wasze profile na NK. |
|
|
|
|
DAAD
Motocykl: ETZ Volusia Honda
Pomógł: 4 razy Wiek: 70 Dołączył: 16 Sie 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-20, 21:58
|
|
|
Qbol50 napisał/a: | Nalegam jednak żebyśmy pozostali przy temacie. |
Jestem tego samego zdania. Kiedy wersja beta w sprzedaży? |
|
|
|
|
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-12-21, 17:42
|
|
|
Ile PLN -ów? Oczywiście zależy to od liczby zamówionych urządzeń jednak pierwsze sztuki pójdą pewnie po kosztach wytworzenia. Istotnym faktem jest, że zestaw zawierać będzie również impulsator mojego wykonania i pomysłu. Prototyp na fotce .
Zestawów typu DIY - Do it yourself nie biorę na razie pod uwagę. Na wersję beta nie trzeba będzie czekać długo. Jednak nie sprzedam Wam urządzenia nie przeprowadzając wcześniej testów na drodze. |
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2023 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2014-12-21, 18:06
|
|
|
Czyli szykuje się konkurencja
Pomiar z czujnika halla na podstawie wirującego pojedynczego magnesiku robisz?
Czujnik będzie "wyzwalany" dużo wcześniej przed gmp?
Zastanawiam się sam jaką drogą iść, bo jest kilka możliwości ale w każdej jest jakiś problem. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-12-21, 18:34
|
|
|
Panowie, ścigacie się w zapłonach a tu lud prundu potrzebuje!!!! Uczyńcie pospólstwu zamiennik plug and play prądnicy z zapłonem od razu. |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
Qbol50
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 137 Skąd: Poznań/Luboń
|
Wysłany: 2014-12-21, 18:41
|
|
|
Jaka tam konkurencja . W dziedzinie modułów ze stałym punktem zapłonu masz sIaj-u na forum monopol . Nie mam zamiaru tego zmieniać. Na pewno nie będę korzystał z małego magnesika a raczej z kilku - tak miałem to wykonane na mgr i tego będę się trzymał. Czujnik jest wyzwalany stosunkowo późno przed GMP. |
_________________ MZ ETZ 250 84'
KTM LC4 660 SMC 04'
ROMET Ogar 205 86' |
|
|
|
|
|