» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-01-04, 14:54
Zdewastowane zabytki Wiejski Tuning - Zdjęcia, Linki, Aukcje
Autor Wiadomość
karol94 


Motocykl: 7xMZ+inne
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 186
Skąd: Augustów
Wysłany: 2015-02-12, 10:18   

wojtek.mz napisał/a:
Kolego fora pomyliłeś :arrow: http://www.jawacz.pl/

I to się właśnie nazywa wewnętrzne rozdarcie - tu wypad, bo masz sentyment do jawy, tam wypad, bo masz 5 emzetek. :lol:
_________________
Wbija się gwoździe, nie biegi.
Mój skład złomu
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2015-02-12, 11:07   

karol94, nikt Cię z tego forum nie ruguje przecież ;)
Jedynie masz zakaz prawienia herezji przeciwko MZ :twisted:

Sam kiedyś sporo miałem do czynienia z Jawą CZ350, a później TS.
Silnik kilkukrotnie zdarzyło mi się rozbierać, zapłon regulować setki razy i w końcu uruchamiać z kolegą własnej produkcji elektronika.
Jawa ma swój urok, ale z racji kilku rozwiązań, zupełnie nie przystaje do realiów napraw przez domorosłych mechaników, nie posiadających dostępu do internetu :D

Mam z nimi raczej słabe wspomnienia, ale teraz przynajmniej wiem, dlaczego.

A tak w ogóle, to straszny OFFtop zrobiłem :D Proszę przykładnego warna od szanownego grona winogron :piwo:
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
Stefa_no1 
Regulator


Motocykl: MZ 251, Jawasaki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 791
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2015-02-12, 11:12   

Tak ten świat już jest urządzony :razz:

Na pocieszenie, powiem, że Jawę można przyrównać do pryzmy słomiastego obornika- z wierzchu może wyglądać nieźle, lecz to jednak gowno, ale jak na niej usiądziesz, to jest całkiem wygodnie :mrgreen:
_________________
-Stefan zajeździł Jawę!
-Znowu?!
http://picasaweb.google.pl/Stefanojeden
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2015-02-12, 12:01   

karol94 napisał/a:
tu wypad, bo masz sentyment do jawy
Nikt Ciebie nie wygania, tylko nie mów brzydko na temat mz.
Stefa_no1 napisał/a:
Jawę można przyrównać do pryzmy słomiastego obornika- z wierzchu może wyglądać nieźle, lecz to jednak gowno,
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
TomekP 


Motocykl: CZ 350
Wiek: 28
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 20
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2015-02-12, 21:35   

A czym się różni Knedel (zwłaszcza 6V) od Niemca? Jak straci łogień na tłoku to jedzie dalej :torba":
Nie rozumiem tych spin co lepsze. To i to się *** co parę km jak było składane z dziesięciu :razz:

Mamy tłusty czwartek, więc rzucę obwarzankiem. Smacznego.

Miszcz!
Za jedyne 700zł
http://img29.olx.pl/image...bialobrzegi.jpg
Cytat:
Witam mam do zaoferowania niepowtarzalnego crossa mojej konstrukcji jest to składanka z trzech popularnych motocykli MZ 250, JAWY 350, WSK 125 oraz APRILLI. Rama została lekko zmieniona oraz wzmocniona zawieszenie tylne oraz przednie pochodzi od aprilli, motocykl został wyposażony w regulowany centralny tylny amortyzator. Silnik został poddany remontowi w zakładzie motocyklowym specjalizującym się między innymi w mz wymieniono co powinno być zrobione między innymi simeringi i łożyska.
Motocykl został w tym roku pomalowany na klimatyczne moro. Napęd został zmodyfikowany zębatka z przodu nieco większa i z tyłu sporo większa niż w originale co daje bardzo dużą siłę jednak nieco zmniejszyło V-max ok 100km/h jednak raczej w crosie nie oto chodzi... Posiada duże koła od Jawy 350 z niezłą kostka dzięki czemu jest praktycznie nie do zatrzymania.

INWESTYCJE w ostatnim czasie
Łańcuch did 520 złoty wzmocniony 300 zł
remont sinika 06.2014r 600 zł
malowanie 100 zł

wady

niestety brak funduszy zmusił mnie żebym swój twór sprzedał więc trzeba parę rzeczy wymienić

- brak ładowania instalacja własnej roboty niestety nie udało mi się dobrze podłączyć kabli
- słaby akumulator na nowym bez ładowania można przejechać ok 60km
- Gaźnik do wymiany z 2 złożyłem jeden i nie udało się motocykl nie odpapa :( na starym gaźniku odpalał ale iglica się zawieszała i jazda była ryzykowna...

Jeżeli chciałbyś mieć coś oryginalnego, taniego w utrzymaniu z łatwo dostępnymi częściami za niedużą kasę to jest to sprzęt dla ciebie polecam frajda niesamowita... :>

MOŻLIWOŚĆ WYMIANY NA WSK 125 W DOBRYM STANIE...

http://olx.pl/oferta/mz-c...html#15739d5b30
Bałbym się powierzyć mu swoją WSK. Wolałbym zapłacić.
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2015-02-12, 23:04   

Ahhh i ten tłumik z ursusa c-330 dodaje smaczku dla całej konstrukcji :lol:
 
     
u95 

Motocykl: etz250
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 17
Skąd: lublin
Wysłany: 2015-02-13, 12:04   



 
     
karol94 


Motocykl: 7xMZ+inne
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 186
Skąd: Augustów
Wysłany: 2015-02-13, 12:20   

Jak na wiejskiego soft choppera to składnie i estetycznie to wygląda. ;)
_________________
Wbija się gwoździe, nie biegi.
Mój skład złomu
 
     
Ariel 


Motocykl: MZ TS 250/1
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 304
Skąd: LPU
Wysłany: 2015-02-13, 20:26   

Widzę że ktoś założył tej wydumce zbiornik od Junaka M10 jeśli się nie mylę.
_________________
Pozdrawiam Ariel
Renowacja MZ TS
250/1

 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1683
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2015-02-13, 20:35   

Wygląda całkiem nieźle, jednak problem był z wydechem więc raczej kiepsko jeździ.
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
karol94 


Motocykl: 7xMZ+inne
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 186
Skąd: Augustów
Wysłany: 2015-02-13, 21:14   

Ariel, i zdążył zlikwidować mocowania kratki, fabrycznie były 4 "palce" ustalające położenie kratki, w które wkręcało się śrubki. Szkoda.
_________________
Wbija się gwoździe, nie biegi.
Mój skład złomu
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2015-02-13, 21:24   

Wygląda tragicznie a obok choppera nigdy nie stało.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Ariel 


Motocykl: MZ TS 250/1
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 304
Skąd: LPU
Wysłany: 2015-02-13, 21:26   

karol94 dokładnie jak piszesz. Szkoda Jaśkowego zbiornika :cry:
_________________
Pozdrawiam Ariel
Renowacja MZ TS
250/1

 
     
u95 

Motocykl: etz250
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 17
Skąd: lublin
Wysłany: 2015-02-15, 11:03   

 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2015-04-05, 12:07   

http://olx.pl/oferta/sprz...html#4d35f4d964
Komuś krosa z silnikiem Jaskółki? Moje okolice, mogę obczaić :mrgreen:
 
     
Jakubowy 


Motocykl: MZ TS 250 '74
Wiek: 32
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 73
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2015-04-06, 10:53   

Rura wydechowa - mistrzostwo świata... :lol:
 
 
     
cx500 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 09 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Lututowo
Wysłany: 2015-05-22, 12:25   

http://allegro.pl/mz-250-...5354549166.html
 
     
cx500 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 09 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Lututowo
Wysłany: 2015-06-24, 09:20   

Ścigacz!
 
     
Siumny 

Motocykl: MZ ES 250/1
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 39
Skąd: Gronków
Wysłany: 2015-06-25, 15:23   

Brak słów...
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1251
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2015-06-25, 15:29   

Eeee no, fajne to nawet!
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15