Rower sachs |
Autor |
Wiadomość |
Binladen
ETZ'ciarz
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 788 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-05, 23:23 Rower sachs
|
|
|
Witam panów po mega długim nie wchodzeniu na forum .
Mam pytanko do forumowiczów , ma ktoś albo zna się ktoś na rowerach Spartamet z silnikiem SACHS ? Mam kilka pytań odnośnie sanego silnika i gaźnika. |
_________________
|
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2016-03-05, 23:28
|
|
|
Binladen, Napisz o co chodzi, bo na pewno ktoś się zna. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Binladen
ETZ'ciarz
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 788 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-05, 23:37
|
|
|
Walczę z tym ch#ujostwem już dobry miesiąc i mam problem z obrotami jałowymi , nie da się zejść na niskie obroty bo gaśnie , na wyższych jest w miarę spoko , dodam że gaźnik wyczyszczony . |
_________________
|
|
|
|
|
Mario-150
Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy Wiek: 27 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 329 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2016-03-06, 09:11
|
|
|
Może słaba kompresja już ? Albo układ zapłonowy nie wydaje przy niskich obrotach. |
_________________ Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-03-06, 10:03
|
|
|
wymień simmeringi i wzbogać mieszankę paliwo -powietrze |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-06, 10:53
|
|
|
Filtr powietrza jest założony? |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Binladen
ETZ'ciarz
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 788 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-06, 15:18
|
|
|
Simeringi zmienione , wzbogacić mieszankę ? Nie ma w nim regulacji mieszanki , jest tylko rozpylacz który podaje paliwo zależnie od otwarcia przepustnicy .
Motomaciey- wstyd mi przyznać ale NIE , nie ma filtra powietrza , z dwóch powodów , po pierwsze nie ma go od kupna , po drugie 40-50 zł za filtr to jak dla mnie porażka .
Próbowałem sam kombinować z "filtrem" i poprawa była tylko nie taka żeby normalnie śmigać , wolne obroty głupiały itd . ogólnie praca silnika niezadowalająca .
Co do iskry , na początku były właśnie problemy z iskrą na wolnych obrotach , potem jej brak , po wyczyszczeniu wszystkiego wyregulowaniu odstępu cewki od koła magnesowego wszystko powróciło do normy i jakość iskry jest naprawdę bardzo dobra .
Zmierzę jeszcze kompresję , bo to jest chyba jedyna rzecz której nie robiłem . |
_________________
|
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-06, 16:31
|
|
|
Wrzuć zdjęcia tego, wtedy może coś wymyślimy |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-03-06, 16:43
|
|
|
Binladen, jak bedziesz miał japana - czasami zdarza sie ze zamiennik z hilfo(najtanszy) kosztuje 150zeta. Odnośnie składu mieszanki - nie masz tam regulacji na iglicy ?
Filtr powietrza musisz kupić tak czy inaczej - bez tego ani rusz. Dla przykładu powiem ci - ost zmieniałem filtr pow. w mojej hondzie i z głupia spróbowałem odpalic - i beka mimo ze to na wtrysku i choćbys krecil rozrusznikiem 2 min nic. Z głupia zalożylem stary filtr- opalił od strzała. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
Binladen
ETZ'ciarz
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 788 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-06, 18:09
|
|
|
Gaźnik to BING do SACHS 301A , na necie pełno zdjęć tego , jest jeden typ gaźnika BING do tego pierdzikółka .
Gaźnik nie ma iglicy ani żadnej regulacji mieszanki , gaźnik działa tak jak gaźniki w kosiarkach .
Zauważyłem teraz nie dawno , że w mojej przepustnicy brakuje sprężynki i tej plastikowej płytki .
|
_________________
|
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
|
|
|
|
|