» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
świeca żarowa w MZ
Autor Wiadomość
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-03-29, 16:01   świeca żarowa w MZ

dzisiaj widzialem patent® :idea: jakich malo... gosciowi etka nie palila jak byla zimna to rozwiercil glowice i wkrecil...uwaga...SWIECE ZAROWA... :mrgreen: mowil ze daje rade i ni przepuszcza sprezania... niezle co?? :twisted:
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
Ostatnio zmieniony przez Qba 2006-08-29, 00:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
dawid482 


Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 265
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-03-29, 17:20   

:shock: hehe ciekawe,chciałbym to widzieć
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-03-29, 17:56   

Ja tez...
Biedny AQ i ciekawi mnie to bardzo jakon to tam zmiescił komora spalania nie jest az tak duza...
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
damian24 

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-03-29, 20:55   

Jestem tylko ciekaw pod co ją podłączył. A zresztą szkoda słów. Imbecyli sie nie sieje sami sie rodzą.
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-03-29, 21:14   

hehe masakra tez sie dziwie zamiast wyregulowac gaznik zaplon lepiej bylo zniszczyc glowice. ten"{pomocnik" byl wkrecony od gory i nie wiem jak tyo bylo w srodku szkoda ze nie mialem aparatu...
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-03-29, 21:30   

widać debili w NASZYM kraju nie brakuje poprostu <no coment>
 
     
Peterek 
NNI A851


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 469
Skąd: Nidzica/Wwa
Wysłany: 2006-03-29, 21:39   

akumulator etz radzi taka swiece? pewnie po jednym 'grzaniu' nie mozna wlaczyc swiatel :lol:
_________________
"...obsraj sie a nie daj sie..."

To moja maszyna!
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-03-29, 23:03   

no pewnie dobrze mowisz... :P
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-29, 23:24   

zalezy jaka swieca,przyznam sie ze sam kiedys o tym myslalem,ale nie dlatego ze zle mi odpalała,bo z tym niebyło problemu,ale dla samego bajeru,i napewno ulatwila by bardzo rozruch nie tyle kiedy silnik zimny,bo jesli jest wszystko ok to musi palic bez problemu,ale napewno ulatwlo by to rozruch w przypadku zalania,swieca pozwoliła by na szybkie odparowanie nadmiaru paliwa,taka swieca szybko grzejka niebierze wiele pradu,i momentalnie rozgdzewa sie nie ma do białosci,przez co jest w stanie podniesc temperature powietrza w cylindrze od 800 do 2400 stopni w silniku diesla,zmiescic tego nie ma problemu bo sam tzrepien swiecy ma ma srednice ok 6 mm i wystarczy ze bedzie wchodził w komore spalania ok 6-8 mm a komora w MZ jest duza...ale ostatetcznie zrezygnowałem z pomysłu :D ,uznajac to za zbedne,i szkoda zachodu dla samego bajeru... :wink:

[ Dodano: 2006-03-29, 23:26 ]
tak wyglada taka swieca http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94734018 mozna sobie kupic roznej długosci bo jest tego cała masa... :wink: ,a naprawde przydatny patent z wykozystaniem swiecy zarowej to uzycie jej do wypalania dziur na sruby kiedy wycinamy sami jakas uszczelke,naprawde nadaja sie idealnie :D :D:D
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-03-31, 22:01   

Takk?? Nie może być żarowa, bo byś zapłonu nie ustawił. Bo już przy napełnianiu cylindra mieszanka by się zapalała. Nie wierzę, że to wogóle odpaliło. Pomyślcie trochę :wink:
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-03-31, 22:20   

ludzie świeca zarowa działą tylko jakieś 20-30 sek przy odpaleniu potem silnik jej niepotrzebuje...:/
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2006-03-31, 22:53   

moze to i pomaga taki kopeć w benzynowym silniku hehehe racja świece żarowe działają tylko rpzy odpalaniu silnika potem się wyłaczają gdyz diesel ma zapłon samoczynny.. jak sobie przypominam to w auto swiecie czytałem kiedyś o motorze z takim własnie silnikiem seryjnie!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-04-01, 19:06   

to zalzezy w jaki to silnik,najpierw jest grzanie wstepne,czas grzania zalzy od temperatury silnika,pozniej po odpaleniu zimnego silnika swiece moga grzac jeszcze od 3 do 4 min,zeby dogrzac komory spalania,zapobiega to duzym wibracjom zimnego silnika,redukuje dym efektywniejsze spalanie wtrysnietego paliwa...


[ Dodano: 2006-04-01, 19:46 ]
matisl, jako przyklad tego ze mieszanka nie zaplalila by sie odrazu po napelnieniu cylindra moge podac silniki modelarskie z zapłonem zarowym,gdzie paliwo w nich stosowane jesj owiele bardziej podatne na samozaplony niz benzyna,sa zasilane metanolem lub eterem,ale te z zaplonem zarowym czesciej metanolem,w malenkiej głowicy miesci sie maleńka swieca zarowa,silniczki sa oczywiscie w wiekszosci 2T,sam posiadam tak owy silniczek produkcji ZSRR "Raduga" o pojemnosci 7ccm i mocy 0,5 km przy 12000 obr.mała rzecz a cieszy,najmniejszy silniczek jaki widzialem miał tłok o srednicy cos ok 5 mm,niepamietam jaka pojemnisc ale fajna zabaweczka,ale nieodchodzac od tematu,to taki silnik wlasnie ma zaplon od swiecy zarowej,i jak sie rozgrzeje to odlacza sie jej prad i swieca żaży sie samoczynie i nie ma przedwczesnych zaplonow...a stopien sprezania te silniczki maja dosc spory,mimo ze zadko sie zdarza by posiadały pierscienie... :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-04-01, 20:51   

Jeszcze nie spotkałem sie zeby benzyna sie zapaliła od samej temperatury.
Z tego co mi wiadomo benzyna musi miec iskre. :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-04-01, 21:15   

hehe tez mi sie tak wydaje :)
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-04-01, 21:47   

po pierwse nie pali sie benzyna, tylko jej opary
i nie musi miec iskry,
wystarczy wysoka temperatura
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-04-01, 22:05   

Cytat:
po pierwse nie pali sie benzyna, tylko jej opary

TAk sie mowi.
Jeli ci sie ktos pyta ile wyjeździłes benzyny. To nie pyta ci sie ile spaliłes oparow benzyny... :|
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2006-04-01, 22:53   

A nie słyszeliście o samozapłonie?? Było ostatni na forum, a jak chcecie prezentacji to zapraszam do siebie, w każdej chwili moge pokazać jak moto chodzi, kiedy ja mam kluczyk w kieszeni. I póki co nieprędko to naprawie bo nie znam nawet przyczyny... :cry:
 
     
dawid482 


Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 265
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-04-02, 10:25   

Silniki ZS (z zapłonem samoczynnym) nie potrzebują żadnej iskry.Poprzez wtryskiwacze paliwo jest podawane w postaci mgiełki do cylindrów,gdzie miesza sie z powietrzem i pod wpływem ciśnienia sprężania jakie wykonuja tłoki mieszanka paliwowo-powietrzna zapala się samoczynnie.Świece żarowe służą tylko do ogrzania komory spalania.
 
 
     
Valentino1986 

Motocykl: Brak
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-04-02, 11:00   

Sake mylisz się, benzyna się nie pali tylko jej opary.A co do silników ZS (z zapłonem samoczynnym) to sparawa wygląda następująco:przy uruchamianiu silnika włączają się świece żarowe które nagrzewają komorę spalania po to aby możliwe było zapalenie się mieszaniki paliwowo powietrznej od panującej temperatury.W cyklu pracy silnika ZS to w suwie ssania i sprężania bierze udział tylko powietrze a olej napędowy jest wtryskiwany do komory spalania tuż przy GMP (górnym martwym położeniu) i właśnie od tego rozgrzanego powietrza i ogromnego ciśnienia następuje zapłon.Tak więc w dwóch pierwszych suwach (ssanie i sprężanie) bierze udział tylko powietrze sam wtrysk powoduje zapłon i cały cykl się powtarza (ominołem suw wyloty z tego powodu że jest identyczny co w silnikach ZI)Pozdro.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14