» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-12-28, 17:14
Lotem błyskawicy czyli 160km/h prędkość przelotowa
Autor Wiadomość
Adam_H 
$Adam$

Motocykl: MZ TS 250
Wiek: 37
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 41
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Wysłany: 2012-01-30, 20:03   

to chyba kaszlak z bagażnikiem na dachu :smile:
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać...
 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-01-30, 20:10   

intr napisał/a:
Rękawice rzuciłem tym, którym seryjne ety 250 jeżdżą po 150 (czyli twierdzą, że 250 jest szybsze od 500, które jedzie 145



Intro, nie miałęm nigdy 500 pod ręką ale porównujesz silniki o innej charakterystyce nie chodzi tu o tą małą różnicę mocy;) wieksza jest już przełożeń, a po za tym zależy jak silnik oddaje moc po przekroczeniu mocy strojenia;) jeżeli moment jakim dysponuje po przekroczeniu tej wartości jest w stanie pokonać wszystkie opory to motor się dalej rozpędzi aż do chwili gdzie tych oporom nie da rady;) z 4T wiadomo że nie są strojone wydechem tylko rozrządem i jego obroty mocy maksymalne zależą tylko od wydolności układu ssącego który zapewnia optymalne napełnienie cylindra dla konkretnych obrotów. czyli tam gdzie maksymalny moment obrotowy tam też maksymalne napełnienie, im dalej to to napełnienie występuje od mocy maksymalnej tym silnik elastyczniejszy. natomiast gdy maksymalne napełnienie jest bliżej mocy maksymalnej silnik nie elastyczny ale za to o tyle samo dalej jest w stanie zakręcić silnik generując przy tym moment taki który przy ilorazie obrotów nie da większej mocy na wyższych obrotach ale jest w stanie wyżej wciągać ten sam bieg, Silniki sportowe 4T są charakterystyką do silników 2T ;) wszystko ma wady i zalety bo z drógiej strony elastyczniejszemu można dać cieższe przełożenie i sobie z nim poradzi tak samo jak ten mniej elastyczny z niższym przełożeniem o tej samej mocy;) Więc tu zależy szystko od dobrania przełożenia ostatecznego dla silnika, a jak wiadomo 251 ma dość lekką 5-tke;d zresztą nie ebde dyskutował moja szła 146km/h i to nie licznikowe tylko obliczeniowe wiec dyskusja że to nie możliwe mija sie z sensem, a jeżeli rozmawiają ze sobą 2osoby znające się na rzeczy to rozmowa nie ma sensu bo każdy wieży swoim doświadczeniu;) ja też tak mam jestem optymistą ale w cuda nie wieże ;d bo jak ktoś by mi powiedział, że ma seryjną mz i mu idzie 160 to bym mu nie uwieżył bo w cuda nie wieże;d ale jak książka pisze 135km/h a komuś mz 250 jeździ 110 to na pewno jest zje***a;d ale wiadomo odchył może się zdarzyć o te 10 na + jak i 10 na minus miedzy najlepszym a najgorszym egzemplarzem ;) i na tym zakończę to bo zaczynam się powtarzać co oznacza, że nie mam nic więcej do dodania;)
_________________
MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
Ostatnio zmieniony przez amper 2012-01-31, 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
snikers1991 
wiluś dla znaj;)


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 96
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-01-30, 20:17   

dobrze mówi ! tylko małe sprostowanie chyba 146 ? :wink:
Cytat:
246km/h
 
 
     
norbertmz 
mz zawodostwo


Motocykl: mz etz 250 x2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 358
Skąd: Kacprówek
Wysłany: 2012-01-30, 21:36   

Amper nie liczy się czas przyśpieszania czy tam jakieś elastyczności nawet nie wiem po co się tak o tym rozpisywałeś. tylko sprawdzenie komu mocniej oszukuje licznik
_________________
"To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich :piwo: "
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2012-01-30, 21:55   

amper napisał/a:
z 4T wiadomo że nie są strojone wydechem


błądzisz synu....
4t są tak samo strojone wydechem jak 2t ;)
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-01-31, 08:36   

saska251 napisał/a:
amper napisał/a:
z 4T wiadomo że nie są strojone wydechem


błądzisz synu....
4t są tak samo strojone wydechem jak 2t ;)



mówię o normalnych 4t stosowanych w samochodach , masz tam dyfuzor??? Nieeeee to gdze masz strojony;d nie można nazwać strojeniem dobrania średnicy rury wydechowej do konkretnej pojemności i jej przepustowości dla silnika o danej pojemności i prędkości kątowej wału. nie ma fali powrotniej nie ma znaczenia, wszystko przez to, że każdy cykl ma swój sów, może minimalnie si na siebie na noszą ale nie w takim stopniu, że wymagało by to jakiś ingerencji;) 4t po odjeciu wydechu tak samo chodzi jak przed jego odjeciem a może nawet lepiej bo łatwiej ma usunąć spaliny;) jestem mechanikiem nie od wczoraj i nie pierwszy silnik przerabiałem a robię to od dawna w 4t jak i w 2t;)

[ Dodano: 2012-01-31, 08:45 ]
norbertmz napisał/a:
tylko sprawdzenie komu mocniej oszukuje licznik


Pisałem, że nie sugeruje się licznikiem bo raz, że mam coś z linką i tak się waha o 5km, po za tym mam większy obwód opony 189cm niż w oryginale;) i pisałem wcześniej, że jest to prędkość liczona;) Obrotomierzem też się nie sugerowałem bo mi zawyża, obroty miernikiem elektronicznym określałem mierząc częstotliwość w układzie pierwotnym układu zapłonowego
_________________
MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-01-31, 08:56   

amper napisał/a:
mówię o normalnych 4t stosowanych w samochodach , masz tam dyfuzor???
mylisz sie i to grubo w 4t wazne jest ciśnienie spalin a nie fala odbita.
Jak uwolnisz wydech moc sie pojawi ale na bardzo wysokich obrotach , a na niskich spadnie i bedzie mułowato sie wkrecał.
Wydech w 4t wolnossących tez trzeba umnieć wyliczyć
moj kolega gadał z tym gosciem (domel) który startuje wyscigowym kaszlem - i mówił ze po załozeniu przedłuzki wydechu do bredy (strumienicy) pojawiło sie troche wiecej mocy w zakresie srednich obrotów. http://www.youtube.com/watch?v=DAFVf_c0mg4

amper, nikt nie watpi w twoje zdolnosci mechaniczne ale wpisz ze w google pusty wydech a moc i zobacz co pisze wiekszośc ludzi o autach i motocyklach 4t :wink:
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-01-31, 10:13   

amper, przeanalizuj może krzywki wałka rozrządu jakiego singla i zastanów się dlaczego w pewnym momencie oba zawory są otwarte jednocześnie. Inny rodzaj tłumika wynika z innego rodzaju fali generowanej przez silnik 4T. Zasada działania tłumika jest zupełnie podobna.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2012-01-31, 13:38   

amper napisał/a:
4t po odjeciu wydechu tak samo chodzi jak przed jego odjeciem a może nawet lepiej bo łatwiej ma usunąć spaliny;)


:DD
bueheheheheheheheheeeeee

Dawno się tak nie uśmiałem.
Zdejmij wydech z jakiegokolwiek silnika 4t i zobaczysz, jakmu będzie łatwiej usunąć spalin..

heheheeee. A toś mi humr poprawił :D

[ Dodano: 2012-01-31, 13:42 ]
dodek10 napisał/a:
Jak uwolnisz wydech moc sie pojawi ale na bardzo wysokich obrotach:


Nieee, nie pojawi się. Chyba że resztę (zapłon, zasilanie w paliwo) podstroisz do pustego wydechu..
Niektóre dobrze wysilone silniki trudniej odpalić bez wydechu..
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Smuggler 
SmG


Motocykl: MZ 150 ETZ
Wiek: 32
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 55
Skąd: W-Wa
Wysłany: 2012-01-31, 13:45   

Teoretycznie dla 4t doładowanego jak najkrótszy (ale o odpowiedniej średnicy) wydech jest najlepszy, ale takie coś jest niedopuszczalne w jakimkolwiek ruchu ulicznym :P

Dla wolnossącego musi być już odpowiednio dobrany bo jeśli będzie zbyt długi/krótki i za wąski/szeroki to nam zdławi silnik chyba nie?

saska251 napisał/a:
Zdejmij wydech z jakiegokolwiek silnika 4t i zobaczysz, jakmu będzie łatwiej usunąć spalin..

Zauważyć to można bardzo często na ulicach miast jaką "pizdę" mają samochody, którym się wydech zesrał gdzieś w połowie lub zaraz za kolektorem :lol:


Jak nie to mnie nakierujcie na dobrą drogę browarek
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/134489
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7507
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-01-31, 16:30   

Taa, fachura pełną gębą :cool: Kiedyś postanowiliśmy wpaść na boisko szkolne w zimie i ręcznym się pobawić. Jak mi stary, rozgrzany wydech w golfie rozerwało po nagłym kontakcie z zimną zaspą, to silnik zgasł i ni kuta nie chciał odpalić. Po zdjęciu wydechu udało się odpalić na lince, ale więcej jak na 2 tys. obrotów się nie chciał wkręcić i pracował jakby na 2 garach. Po założeniu nowego tłumika, co tu dużo się rozwodzić - power is back :]
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-01-31, 18:27   

intr napisał/a:
amper, przeanalizuj może krzywki wałka rozrządu



Intro znów próbujesz mnie uczyć żeczy oczywistych, pisałem wcześniej ^ że jest moment w 4T gdzie są lekko otwarte oba zawory i nazywa się to fachowo ,, czasami naniesienia,, Fazy naniesienia i mo to na celu wykorzystać ciąg spalin do początkowego zassania mieszanki, co może minimalnie pomaga na górnych partiach obrotów;) co do tego, że silnik 4T nie ma strojenia i lepiej chodzi bez wydechu niż z nim to miałem na myśli górne partie i jego moc bo o tym głównie mowa w temacie, wiadomo, że na niskich spadnie bo to jest nawet oczywiste cylinder jest słabo napełniony na niskich bo przepustnica mu ogranicza dawke powietrza której nie da się zwiększyć bo jesli sie ją zwiększy to trzeba by dać wieksza dawke paliwa czyli większą dawke mieszaniki co zwiększy z kolei obroty a że mowa o niskich ta mają być małe i skoro ni można regulować powietrzem bez regulacji dawki paliwa to można zwiększyć napełnienie cylindra w sposób napełnienia go cześciowo spalinami co spowoduje zwiekszenice ciśnienia w cylindrze ale mieszanki nie bedzie w nim na tyle dużo żeby go rozpędzić i wyższe partie obrotów, ale koniec tłumaczenia chciałem tylko pokazać, że akurat dla mnie niskie obroty w tym kontekście nie maja znaczenia one minimalnei spadną ale wysokie sie podniosą, co do wolniejszego wkręcania się silnika bez wydechu to jest to mocno wypaczone bo raz, że tego nie zauważyłem a dwa proszę spojrzeć na silniki sportowe i skieruje was tu na motocykle sportowe potocznie zwane ścigaczami wszystkie mają wydechy przelotowe i panowie czy to się wkręca wolno na obroty? lekko bujniesz gazem a obrotomierz skacze szybciej niż widać;d zresztą znowu zaczynamy odbiegać od wcześniej zmienionego tematu;)

[ Dodano: 2012-01-31, 18:59 ]
saska251 napisał/a:
Zdejmij wydech z jakiegokolwiek silnika 4t i zobaczysz


Panie ja to robiłem nie raz nie dwa mogę Ci nagrać filmik jak będzie cieplej jakim kolwiek kumpla sciągiem bez tłumika na hamowni i zobaczysz jaka jest różnica z i bez;d żadna ;d powiedz jakie masz osiągnięcia w mechanice bo ja przerabiam tygodniowo co najmniej 3 silniki i nikt nie bedzie mi tłumaczył jak silnik chodzi a tymbardziej ktoś kogo zdaniem 4T zdechnie i nei bedzie miał siły jezdzić bez tłumika;d czasy naniesienia są od 5-7*owk sportowe 12*owk na wysokich zawsze daje na pulsie dlatego w sportowych smochdach są czyste przeloty. Nie mam się za jakiegoś wielkiego człowieka ale rzeczy które robie na codzień znajac ich fizykę i słysząc takie zdanie które uginają mi kolana to normalnie aż nie chce się wogólę dyskutować bo ktoś komu sie wydaje że wie wszystko na temat silnika a robił jeden czy dwa silniki i to za pomocą katalogu, po za tym przerabiałeś kiedyś silnik i to w stopniu znacznie odbiegającym od jego fabrycznej konstrukci czy tylko słyszałeś jak to się robi, bo ja to robię za to mi płacą jak bym nie wiedział jak to zrobić to już bym dawno zamkną interes, i tu nie chodzi kto jest lepszy tylko czy ty wiesz komu ty to wciskasz to tak jak byś domnie przyjechał żebym ci coś zrobił i mi pokazywał jak to sie robi. Nie jestem nie miły ale rażą mnie twoje drwiny z tego co ja napisałem i do tego nie do końca a właściwie w wiekszości jest to błedne bo jak można powiedzieć, że 4t po zdjeciu wydechu straci na całej szerokości obrotowej to bym musiał wydech nasunąć na ssanie z 50*owk to dopiero by może było coś w tym. Zresztą mądremu nie wytłumaczy;)
_________________
MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2012-01-31, 19:39   

Misiek, ale ty nas tu nie czaruj owukami. Możesz sobie robić po 3 silniki tyogodniowo (co ty w nich robisz, że 3 tygodniowo? Sama wymiana świec się nie liczy), ale fakty są takie, że pieprzysz farmazony. Bez wydechu 4t nie jedzie. Koniec, kropka.
To nie ja to wymyśliłem, naprawdę..


ps. i naucz się pisać, bo może i piszesz ciekawe rzeczy, ale się tego czytać nie da. Słyszałeś o czymś takim, jak znaki przestankowe?
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-01-31, 20:01   

amper napisał/a:
Intro znów próbujesz mnie uczyć żeczy oczywistych

Już się nie odzywam ;)

[ Dodano: 2012-01-31, 20:03 ]
amper napisał/a:
interes

Gdzie masz tą firmę, jak się nazywa. Będę w okolicach to podskoczę to Cię z ciekawości.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-01-31, 20:16   

Wy i tak się kupa znacie. Wszyscy się przemądrzacie, i nic nie umiecie :evil:

Temu Etka "cross" leci 180-190 km/h http://krakow.gumtree.pl/...QAdIdZ350575133 i co Wy na to? :lol: :twisted: :DD
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2012-01-31, 20:25   

Chyba sie o jedno zero pierdoln*ł, pewnie 18- 19 km/h

[ Dodano: 2012-01-31, 20:26 ]
Swoją droga jak on to policzył bez budzika.
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-01-31, 20:35   

Sprawa się powoli wyjaśnia. Napisałem do gościa (wczułem się w niezbyt ogarniętego ze słownikiem 15 latka :twisted: ) Chłopak ma 16 lat. Sprzedaje ją, bo jest dla niego za mocna. Był robiony "tuning" silnika, ale nie wie co dokładnie. Prędkość mierzył jadąc na równi z samochodem. Jak byk na blacie było 180km/h. Teraz uwaga: CENA 600 zł bez papiera :DD

[ Dodano: 2012-01-31, 20:37 ]
Jak powiedziałem "600 zł jak na takom bez papiera to za dóżo" To mi podziękował i powiedział iż ma kupca za 600 zł :D
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2012-01-31, 20:38   

hecktor2 napisał/a:
Jak byk na blacie
to ja juz milczę bart
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-01-31, 21:20   

saska251 napisał/a:
Bez wydechu 4t nie jedzie. Koniec, kropka.


i o to się właśnie sram do Ciebie! bo właśnie 4t bez wydechu a z nim to kij różnica to 2t ma takie odbicia jak ty piszesz;d a świece to chyba ty przez 3tygodnie wymieniasz bo ja tylko wieczorem i rano mam czas by wam odpsać takto ciągle w garażu siedzę a nie 24/24h na forum i pokazuje brak wiedzy przed wszystkimi, że 4t nie jeździ bez wydechu;d jak bym tyle siedział an forum co Ty i skupiał się nad słownictwem czy napisałem coś z błedem ortograficznym czy nie nie zważam na to jak zauważyłeś, zresztą nie tylko ty, przynajmniej pisze z sensem a nie 4t bez wydechu -50% mniej mocy albo wo gulę nie jeździ;d zreszta spierał się dalej nie będę robiłęm przy silnikach tyle żyje pamijając dorastanie do nich;d różnica jest taka, że ty siedzieć na forum i komuś podogryzać wymyślić jakieś sprzeczności wyczytane z jakiś super zakąłdów tuningowych którzy wyciągna ostatni W z silnika i napiszą że wszystko się liczy i tak jest ale ty to wywyższasz;) a co do twoich pytań z tym co robie w silnikach to poszytaj bo miałęm swoje tematy... robie wszystko na co pozwala mi warsztat i mój tokarz i jego narzędzia czyli od wymiany świec na napawaniu krzywek wałków rozrządu koncząc;d od najzwyklejszych remontów, zmian elementów do drastycznych ingerencji w układzie tłokowym/korbowym i ssąco/wydechowym. Zresztą nie bede się z tobą kłócił bo to dziecinne;) po prostu mówię swoje zdanie i tyle ;) a teraz piona i nie róbmy z tego problemu;)

[ Dodano: 2012-01-31, 21:23 ]
intr napisał/a:
Już się nie odzywam ;)


Intro dobrze, że sie odzywasz i twoje posty są mile widziane w moich tematach;d to mi pochlebia;d ale już z tego co pamiętam 3 ta sama uwaga do mojej osoby bo już w paru tematach mi o tym napisałeś i chyba zapominasz o tym, że to pisałęś i że raczej to wiem;) Albo po prostu lubisz się doczepiać do tego co piszę;d
_________________
MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-01-31, 21:24   

amper, kto by z Was nie miał racji czy Ty czy Saska, ale weź rób kropki i zaczynaj zdania z wielkich liter, bo ciężko się czyta. A dyskusja jest ciekawa, więc po co utrudniać :piwo:
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14