» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2015-12-28, 21:40
Podłączenie licznika.
Autor Wiadomość
Simak51 
Kaprys na 250


Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 27
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 53
Skąd: Puławy
Wysłany: 2015-12-28, 19:43   Podłączenie licznika.

Mam problem z podłaczeniem licznika. każda z kontrolek( kierunki i światła długie) ma osobne masy. Jak podepnę wszystko wg schematu to jedna wtyczka masowa nie zostaje wykorzystana. W zależności czy podepnę masę do kontrolki kierunków lub świateł to jedno działa a drugie nie. Jak zmostkuje masę i podepnę do obu wtyczek to kontrolki głupieją.... Po włączeniu kierunków mrugają obie kontrolki, jak włączę światła długie to świecą obie, a jak włączę i to i to, to kontrolki mrugają na przemian. Wygląda to tak jak by brakowało jednego przewodu, ale na schemacie tego nie ma. Mam nadzieje ze opis jasny :-D O liczniku który chce podpiąć był osobny temat.... Ostatni napisany w przedszkolu.

Nie mogę dodać zdjęcia z telefonu bo za duży rozmiar, i nie mogę skopiować linku tematu odnośnie tego licznika :-/
_________________
W garażu:

Simson S 51 -83r
Mz Etz 250 -83r
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2023
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2015-12-28, 20:13   

Pisz zawsze o jaki model chodzi, nikt nie będzie się domyślał.
Masa ma być tylko na kontrolce świateł długich i podświetlenia, jest ona zapewniona przez opakowanie budzika a następnie przewód brązowy z reflektora.
Kierunkowskazy nie mają masy, zobacz schemat.

Wychodzi że masz jakiś nie fabryczny prędkościomierz.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Simak51 
Kaprys na 250


Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 27
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 53
Skąd: Puławy
Wysłany: 2015-12-28, 20:18   

Licznik jest z Etz-y tylko wersji standard, w temacie w przedszkolu ktoś to napisał, tam też są zdjęcia z których wynika ze podłączenie kabli jest inne bo i wtyczek jest więcej. Tylko jak to zrobić żeby działało poprawnie, a nie głupiało.

Prędkościomiez jak najbardziej DDR, zajrzyj w temat w przedszkolu, zobaczysz o co chodzi.
_________________
W garażu:

Simson S 51 -83r
Mz Etz 250 -83r
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2023
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2015-12-28, 20:36   

To widzisz było napisać że etz standard, skąd mam niby to wiedzieć?
W takiej wersji kontrolka kierunkowskazów jest także kontrolką ładowania - jeden przewód idzie do prostownika 61 (zielono czerwony) a drugi do przerywacza kierunkowskazów 49a (czarno niebieski).
Czyli dalej nie ma masy bezpośrednio.
Kontrolka świateł długich się nie zmienia, jak jest tam dodatkowa wtyczka to po prostu połącz do masy podświetlenia.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Simak51 
Kaprys na 250


Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 27
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 53
Skąd: Puławy
Wysłany: 2015-12-28, 21:13   

A da się to podpiąć tak, jak to było w wersji z obrotomierzem? Żeby kontrolka kierunków mrugała jak włączę kierunki, a kontrolka świateł świeciła jak włączę długie.
_________________
W garażu:

Simson S 51 -83r
Mz Etz 250 -83r
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15