» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 11:24
Elektryka - elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
Autor Wiadomość
maly505 


Motocykl: brak mz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 57
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2006-06-18, 19:12   Elektryka - elektroniczny przerywacz kierunkowskazów

mam pytanie do elektronikow na tym forum czy schemat przerywacza elektronicznego zamieszczonego w zalaczniku podejdzie do etz
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-03, 13:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-18, 19:37   

Owsem sprawdzi się, jest zbudowany na układzie U643 na którym są budowane fabryczne "maluchowskie" i pochodne przerywacze, w niektórych zastosowano bratni układ U2043, który może obsługiwać też dołączoną do plusa kontrolke. W MZ obydwa się spiszą, układ jest o tyle dobry że przy przeplaeniu jednej z żarówek wykrywa to i podwaja częstotliwość mrugnięć. Problemem może być tylko wykonanie rezystora niskooporowego, ale można to zrobić tak jak tam pisze lub zwijając drut miedziny o gubości około 1,5mm w jeden zwój.

Polecam strone www.elenota.pl i tam wpisać U2043 i U643, są tez wersje o niskim poborze prądu i bez wykrywania przepalenia żarówki. Jak ktoś chce sam zrobić układzik to polecam, jak nie to to samo dostaniemy w każdym sklepie motoryzacyjnym pod nazwą, elektroniczny przerywacz kierunkowskazów :-)
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
maly505 


Motocykl: brak mz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 57
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2006-06-18, 19:54   

a jaki byl by przyblizony koszt wykonania tego przerywacza
_________________
pracuj na ten napis ja nie mam sił i ochoty...

http://www.bikepics.com/members/maly505/87etz150/

http://www.polskajazda.pl...10&opcja=detail
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-18, 19:59   

Jeśli razem z płytką, czyli projektem, wytrawianiem i wierceniem to przede wszytskim kupa pracy jest a i materiały kosztują, elementy wyjdą może z dyche, bo nie wiem ile układ sclaony będzie kosztował no ale w dyszce sie zamkniemy powiedzmy, do tego obudowa to najmniejszy problem, jeśli lubisz sie bawić prosze bardzo, jeśli nie to kup gotowy. Ja owszem lubie sie bawić ale nie bardzo w to co już inni zrobili i moge miec gotowe, no chyba że w niewielu przypadkach 8-)
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
maly505 


Motocykl: brak mz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 57
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2006-06-18, 20:02   

a na uniwersalnej sie nie uda tego zrobic
_________________
pracuj na ten napis ja nie mam sił i ochoty...

http://www.bikepics.com/members/maly505/87etz150/

http://www.polskajazda.pl...10&opcja=detail
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-18, 20:06   

Da sie czemu nie, nawet w pająku sie da... Jak tylko chcesz...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
maly505 


Motocykl: brak mz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 57
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2006-06-18, 20:18   

ja bym chcial se zrobic bo te zwykle przerywacze mnie denerwuja

[ Dodano: 2006-06-18, 20:20 ]
i jeszcze ktos by mógł mi napisac dokladnie jakie el;ementy jak dokladnie sie nazywają

us1 - U 643B
Dl - 1N4148
R4 - 30 mW (lub ścieżka o gr. 35mm i szer. 1 mm o dł. 6cm = 0,030 W )
R3 - 470 W/0,5 W
R2 - 2 kW/0,125 W
R1 - 56 kW/0,l25 W
C10 - 10 mF/16 V 04/U
Pk1 - RA2 12 V

[ Dodano: 2006-06-18, 20:25 ]
chodzi mi o takie nazwy jak rezystory oporniki tranzystory i itp.
_________________
pracuj na ten napis ja nie mam sił i ochoty...

http://www.bikepics.com/members/maly505/87etz150/

http://www.polskajazda.pl...10&opcja=detail
 
 
     
Radzio89 
WilkuWDZ


Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 162
Skąd: Łódź-Widzew
Wysłany: 2006-06-18, 23:01   

eMZetkowicz, masz moze jakis sposób na dołaczenie jakiegos BIPa do obwodu z tradycyjnym przerywaczem?? Bo ja notorycznie nie wylaczam kierunków (wole patrzec na laseczki niz na kontrolki:P) a ta kontrolka to i tak taka jest ze jej nie widac praktycznie:]
_________________
Moja Etullka ;)
http://www.tagworld.com/Mitas/World/MyWeb.aspx
lub
http://zb.net.lodz.pl/~miziala/mz/index.html
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-18, 23:50   

Najprościej, podepnij go pod ową kontrolke...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
Adamko251 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 44
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 8
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 2006-06-19, 06:50   

Ja mam przerywacz z vw passata działa eleganco. oryginalny migał raz szybciej raz wolniej a jak był słaby akumulator to wogule nie migał. a ten działa cały cza równomiernie. Kupiłem na szrocie za 5 zł
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16