|
Brak mocy i duże spalanie - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
Ludwig
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 0 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 2015-08-20, 16:41
|
|
|
Podbijam temat, sprawę gaźnika mam już załatwioną. Kupiłem BINGa 53 i jestem z niego baaardzo zadowolony Silnik pracuje ładnie na niskich obrotach, spalania jeszcze nie oceniłem, bo przejechałem niecałe 100 km. Pancerze linek zostały skrócone i dopasowane.
Pozostaje kwestia mocy. O ile na biegach 1-4 silnik spisuje się nieźle, o tyle na piątce praktycznie nie jeżdżę, bo nawet powyżej 4,5 tys. obrotów nie reaguje na gaz. Najszybciej jechałem 75 km/h, więc słabiutko.
Póki co, jeszcze docieram silnik, więc powyżej 5 tys. staram się nie kręcić. Jak myślicie? Co jeszcze może być nie w porządku? Sprawdzałem świecę, ma kolor jasnobrązowy, więc zapłon jest chyba ok. Czy świeca Iskra nadaje się do tego silnika czy szukać czegoś innego i wymienić? Iglica jest na 3 rowku od góry, śruba składu mieszanki była wkręcona na max i wykręcona o 1 obrót.
Jakieś sugestie? |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2015-08-20, 21:49
|
|
|
Zacznij od świecy, bo ta jest nieodpowiednia |
|
|
|
|
Ludwig
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 0 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 2015-08-20, 22:33
|
|
|
Seba_830, jaką świecę proponujesz? Z tego co widzę ludzie i producent proponują NGK. Jakiś konkretny model?
Byłem dziś na przejażdżce i zaniepokoiła mnie jedna rzecz. Mianowicie jak już dojechałem do domu to nie zdążyłem nawet wrzucić na luz i silnik zgasł w czasie jazdy. Dotoczyłem się te parę metrów na rozpędzonym motorze, zatrzymałem i próbowałem odpalić silnik. Kopię raz- nie odpala a z rury słyszę "parsknięcie" jakby z silnika parowego, ciężko określić ten dźwięk, mam nadzieję że wiadomo o co chodzi. Kopię drugi raz- nie odpala, tym razem bez tego dźwięku. Dopiero za trzecim razem silnik zaskoczył. |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2015-08-20, 23:20
|
|
|
Ja korzystam ze świec marki iskra, a konkretnie F100S , jeśli chodzi o NGK to odpowiednia będzie B8HS . |
|
|
|
|
macko82
Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Wiek: 41 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: ustronie morskie
|
Wysłany: 2015-08-28, 12:54
|
|
|
Ludwig Może już rozwiązałeś problem swojej 150 ale jeśli masz słabe osiągi na Bingu to prócz zaplonu zwróć uwagę na drożność tlumika.W moim wypadku problemem o dziwo okazał się regulator napięcia. |
|
|
|
|
patryk1804
Motocykl: mz 150 etz
Wiek: 27 Dołączył: 01 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: sarnaki
|
Wysłany: 2015-08-30, 11:10
|
|
|
Witam, jeśli nie rozwiązałeś jeszcze problemu, to sprawdź cały układ dolotowy, od filtra a konkretniej to sprawdź też otwory w ramie przez które zasysane jest powietrze.
Musisz ustawić porządnie zapłon i co bardzo ważne przerwą na platynkach, bo przez zbyt dużą może Ci gubić prąd, sprawdź szczelność pod głowica i przy płukach, czy nie ma tam wycieku, no i czy wydech jest drożny, nie zaszkodzi sprawdzić też ładowanie, Ale według mnie to bardzo możliwe że padły ci simery na wale. Ps w bingu nie dotykaj się do poziomu paliwa na pływakach, jedyna regulacja to śrubka paliwo-powietrze i iglica. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|
|
|