piasek (błoto) w silniku |
Autor |
Wiadomość |
arturross15
Motocykl: MZ ETZ250
Wiek: 45 Dołączył: 07 Cze 2012 Posty: 130 Skąd: Leszno
|
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2015-09-20, 23:22
|
|
|
Mogło być tak że zaciągnął przez filtr powietrza brudną wodę, ta dostała się do cylindra, motocykl zgasł, następnie woda w jakiś sposób dostała się pod tłok i z niej wytrąciło się to błoto. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2015-09-21, 00:17
|
|
|
Seba_830, To jest silnik 4T i to, że dostanie się nad tłok to nie wpływa na to, że jest to w silniku, piasek nie przejdzie przez pierścienie do silnika i oleju. Prędzej dostało by się to przez wlew oleju lub odmę, co jest najbardziej prawdopodobne przy zatopieniu silnika. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2015-09-21, 06:24
|
|
|
Wiem że to 4T , po prostu może pod działaniem wody coś się dzieje z pierścieniami i zaczynają puszczać, bo przecież gdy zawory są zamknięte a dużo wody jest w cylindrze to w czasie suwu sprężania gdzieś ona musi znaleźć ujście. Niemniej jednak twoja wersja jest bardziej prawdopodobna . |
|
|
|
|
arturross15
Motocykl: MZ ETZ250
Wiek: 45 Dołączył: 07 Cze 2012 Posty: 130 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2015-09-21, 08:33
|
|
|
Przez filtr powietrza raczej nie ma prawa się przedostać piasek, Przecież filtr powietrza nie ma za zadanie chronić przed piaskiem tylko przed drobnym kurzem. Skoro nie przepuści kurzu to tym bardziej nie przepuści piasku. Na moje to piach przeszedł albo przez brak korka wlewu oleju, albo to jakiś sabotaż. |
_________________ bisiklet leszno |
|
|
|
|
chicken19
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 126 Skąd: Wejsuny/Grójec
|
Wysłany: 2015-09-21, 21:16
|
|
|
Seba ciecze są nieściśliwe i gdyby wody dostało się do cylindra więcej niż jest miejsca nad tłokiem w GMP np podczas suwu pracy to po mojemu raczej beret by z cylindra spadł.W takim motocyklu filtr powietrza na pewno jest solidnie ukryty i zabezpieczony przed dostaniem się wody i błota no chyba żeby się kierujący w bagno całkiem położył. |
|
|
|
|
elektryk111
agroturysta
Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy Wiek: 48 Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 475 Skąd: żarnowiec n/pilicą
|
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2015-09-21, 22:38
|
|
|
elektryk111, raczej watpliwy jest ten tok myslenia, raz że wtedy 1 co silnik zacząłby rzygać olejem, 2 to jest silnik japoński nie chinskie goowno - predzej korba strzeli niż sie ten silnik sam z siebie rozszczelni - to nie jest jakość wykonania wsk czy junaka.
Ja podejrzewam że pekł simmering na zebatce zdawczej albo wlało sie przez spadnieta rurke od odmy , a że te silniki mają wspólny obieg silnik - sprzynia wystarczy że pusci głupi simmering i mamy szlam w silniku. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
|