|
Przesunięty przez: wojtek.mz 2017-11-08, 21:14 |
Pomocy 17l LPG/100km VW golf 4 cabrio |
Autor |
Wiadomość |
krystian576
super vip
Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2015 Posty: 3 Skąd: kroczyce
|
Wysłany: 2017-11-08, 20:35 Pomocy 17l LPG/100km VW golf 4 cabrio
|
|
|
Witam panowie ugrząłem w martwym punkcie.
Mam problem ze swoim vw golfem cabrio. Mianowicie jego spalanie rujnuje mój portfel przy Eco jeździe pali 17l gazu. Spalanie bęzyny 12l. Po drugie jego v max to 120 km/h. Co zrobić brak błędów poza czujnikiem halla. Autko super odpala na zimnym i ciepłym, nie dławi się, nie gaśnie, pracuje równo. Silnik to 1.8 75 km instalacja BRC nie sekwencja.
Wymienione :
Czujnik temperatury
Podstawa wtrysku
Co może być przyczyną? |
Ostatnio zmieniony przez krystian576 2017-11-08, 20:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2017-11-08, 20:44
|
|
|
Czujnik halla, zapłon w złym momencie, więc sonda czyta źle i podaje więcej. Zazwyczaj za spalanie obwinialem sondę, przepływomierz, przepustnica, ale może u Ciebie właśnie czujnik wału bruździ? Niby masz diagnozę a nie chcesz wymieniać? Ewentualnie program pod który podczepiłeś samochód był kiepski, jak się w to bawiłem to też takie wyniki były, a pod lepszym programem było już tego więcej. |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
krystian576
super vip
Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 34 Dołączył: 24 Gru 2015 Posty: 3 Skąd: kroczyce
|
Wysłany: 2017-11-08, 20:50
|
|
|
Gość który diagnozował stwierdził że na mojej instalacji gazowej wskazania sondy nie są brane pod uwagę. Zaś gazownik stwierdził że do wymiany i komu tu ufać. Sonda wskazuję prawidłowy opór |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2017-11-08, 21:16
|
|
|
krystian576, Zanim założysz temat, to poczytaj trochę jakie mamy działy, a nie zakładasz gdzie popadnie. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7512 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2017-11-09, 15:35
|
|
|
Wymień czujnik halla, skoro ma błąd. To nie jest duży koszt. Potem trzeba odpiąć sterownik gazowy i sprawdzić, czy na benzynie jest wszystko ok, czy nie ma żadnych błędów. Dopiero gdy na benzynie jest wszystko w porządku można przejść do regulacji lpg. Sterowniki lpg potrafią bruździć i w mapach benzyny. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Reich
Jawer's back
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 1682 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2017-11-09, 20:54
|
|
|
Dobrze byłoby zerknąć na wskazania sondy podczas pracy, czy nie pokazuje za ubogo podczas jazdy. |
_________________ Wino, konserwy, muzyka bez przerwy
Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.
Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16 |
|
|
|