Przesunięty przez: motomaciey 2011-12-27, 23:26 |
mocowanie czujnika stopu tylnego koła |
Autor |
Wiadomość |
Zimny_5
Motocykl: Mz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 233 Skąd: Wronki
|
Wysłany: 2010-03-18, 19:41
|
|
|
Oryginalnie w 251 mocowane to było koło akumulatora natomiast linka szła do takiego prętu od stópki hamowania. Tu zdjęcie tylko takie miałem na kompie |
Ostatnio zmieniony przez Zimny_5 2010-03-18, 19:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kaze_k
Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 341 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 2010-03-18, 19:43
|
|
|
http://img176.imageshack....37/dsci0596.jpg
Tak mam to rozwiązane przy swojej etce. Tylko muszę jakimś cienkim drucikiem przymocować sprężynę i będzie git. Z tym jak widać czujnik nie oryginalny. |
Ostatnio zmieniony przez kaze_k 2010-03-18, 19:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2157 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2010-03-18, 19:44
|
|
|
ja mam taki czujnik w 251 , wczepia sie go w półke od akumulatora (jesli masz rame w której był mocowany taki czujnik to w miejscu gdzie masz akumulator od strony koła tylnego powinieneś mieć taki otwór w który wkładaz ten czujnik) potem prowadzi sie od niego (ja mam tak zrobione) drut cienki aby sie nie wyginał w ruskie osiem tylko zeby był mało podatny na wyginanie, i mocuje sie go do pedału hamulca (i tu jesli masz stopke od hamulca etz 150 bądź 251 to odchodzi od niego taki jakby kawałek pręta, bolca który ma rowek i na którym zaczepia się drugi koniec dutu) automat stopu sie reguluje bo ma gwint na plastiku , jak kupisz to zobaczysz |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
Ostatnio zmieniony przez czochu 2014-03-02, 10:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bartek2801
Motocykl: mz etz 251
Pomógł: 9 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 301 Skąd: Połomia k\Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-03-18, 19:48
|
|
|
oryginalnie w 150/251 ten czujnik był mocowany w specialnym mocowaniu poniż akumulatora i tą sprężynką połączony z dzwignią chamulca,w 250 oryginalny czujnik jest zamontowany w bębnie tylniego koła, możesz wymyślić jakieś mocowanie go po lewej stronie tam gdzie jest pręt regulacyjny hamulca już kilka takich etek widziałem niestety żadnego foto nie mam |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/81187
Rozróżniamy prawdziwego motocyklistę, motocyklistę - motórzystę i właściciela motocykla
|
|
|
|
|
Więckoś_102
MoTóR
Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 160 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2010-03-18, 20:43
|
|
|
gdybym ja miał 251 teraz to na pewno nie męczył bym sie tym zamiennikiem co są sprzedawane. Wolał bym od jakiegoś samochodu kupić włącznik światła wewnętrznego albo nawet czujnik stopu hamulca roboczego ( w golfie II jest nawet fajny w innych samochodach to nie wiem). Jak miałem 251 to męczyłem sie z tym oryginalnym zamiennikiem stopu |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r. |
|
|
|
|
bezelek
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 35 Skąd: Daniec
|
Wysłany: 2010-03-19, 10:33
|
|
|
A ja mam ten nieszczęsny czujnik w tylnym kole, w etz 150, jest jakaś opcja że to jest rozwiązanie oryginalne czy na 100% jakaś denna przeróbka?
Dodam że moto z 87roku. |
|
|
|
|
Michał 1991
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 227 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
bezelek
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 35 Skąd: Daniec
|
Wysłany: 2010-03-20, 05:08
|
|
|
Tak tak, że w ETZ 250 to było w oryginale to wiem, ale w 150 się pierwszy raz z tym spotykam, nie dodając nawet że ofkors czujnik nie działa, ja Sobie zamontuje czujnik z jakiegoś starego japońca chyba bo coś tam mam w garażu. |
|
|
|
|
mennefer
Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31 Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 116 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-03-20, 18:52
|
|
|
Witam
Przedstawiam wam foto na których widać jak u mnie jest to rozwiązane.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2024 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2014-03-01, 14:08
|
|
|
Mały odkop i dwa pytanka, jakimi konektorami jest zakończona wiązka przy podłączeniu do czujnika (2.8?) ? Czy długość wiązki to 45cm? |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2014-03-01, 20:56
|
|
|
Zakończona jest zwykłymi, żeńskimi konektorkami takimi jak są w listewce połączeniowej pod siedzeniem |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2024 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2014-03-02, 09:31
|
|
|
Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, chodziło mi o konektory od strony czujnika.
Tak jak w przednim, tam akurat są takie małe - 2,8mm.
Popatrzyłem pod zdjęciach tego czujnika i jest on razem z przewodami, to by znaczyło że przewody są do niego przylutowane? |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2014-03-02, 13:32
|
|
|
U mnie w oryginalnym czujniku były przewody przylutowane na stałe do czujnika. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
luki86
Motocykl: MZ ETZ 250
Dołączył: 05 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-10, 16:00
|
|
|
Witam chciałbym podłączyć się pod temat. W mojej etz 250 mam czujnik w kole. Kiedy wciskam lekko hamulec światło stopu się zapala ale kiedy przycisne mocniej światło stopu gaśnie. Jak myślicie czujnik do wymiany czy hamulce do naprawy? Dodam że tylni hamulec bez zastrzeżeń blokuje dobrze. |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-03-10, 16:23
|
|
|
Blaszka automatu do korekty |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
luki86
Motocykl: MZ ETZ 250
Dołączył: 05 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-10, 16:30
|
|
|
Dziękuje za szybką pomoc. Czyli bez zdejmowania koła i rozkręcenie bębna się nie obejdzie.... |
|
|
|
|
|