» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: intr
2011-09-10, 12:03
cezetą na ukrainę
Autor Wiadomość
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-11-05, 11:59   

wiecei 70km/h to jest też bespieczna prętkość, zatrzymaj 180kg maszyne ja jadąć na swojej etce do 80tki to spokojnie mozna panowąć ale juz 90-100 to juz nie tak altwo sie zatrzymać głupie 20km więcej a droga chamowania niepoównywalna.
bo przez te prawie 6000tyś trzeba przejechać bespiecznie i cało co to za sztuka grzać ile fabryka dała, a poza tym dochodzi ekonomia i bezawaryjność.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 486
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-05, 14:01   

Wielki respekt dla niego ... :shock: natluc tyle km, i nie poddawać się mimo takiej awaryjności sprzętu.
No ale jedno wam powiem: wyleczyłem się właśnie z ochoty na jakąkolwiek Jawę czy CZ :lol:
_________________
The power of dreams.
 
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 363
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-05, 19:25   

Ja też :D ale przejechać się kiedyś muszę ;) , dwucylindrowy dwusuw.. mmm :P
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 486
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-05, 19:28   

hmm ... 2T plus 2T brzmi jak 4T :?: no prawie ... ale przejażdżka jak najbardziej wskazana :mrgreen: No moze przesadziłem ze stwierdzeniem "jakąkolwiek" bo na starą dwucylindrową 350 z lat 60 dalej choruję dość poważnie :mrgreen:
_________________
The power of dreams.
 
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1030
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2006-11-05, 22:45   

Piękna sprawa. Po raz któryś powiem, że nie sprzętu stanowi przeszkodę w dalekich trasach, a pokonanie własnej słabości, lenistwa i strachu przed nieznanym. Dlatego też wielu z forumowiczów nigdy nie bedzie dane mi spotkać...
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-05, 22:45   

plonczek, stoi taka u mnie w piwnicy :mrgreen: ogolnie cerata dala rade,ale za duzo troche drobnej grzebaniny przy niej :razz:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
bartek666 
motofather


Motocykl: WSK 250
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 75
Skąd: koszyce wlk/tarnów
Wysłany: 2006-11-06, 01:40   

a niewiecie jak jest z przejazem 2T przez granice? cos z emisja spalin mi sie o uszy obiło
 
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2006-11-06, 21:53   

na ukrainie... ?? chyba jak bardzo chcą w łapę i nie mają pomysłów to zaczną takie rzeczy wymyślać
 
 
     
bartek666 
motofather


Motocykl: WSK 250
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 75
Skąd: koszyce wlk/tarnów
Wysłany: 2006-11-06, 23:35   

a poza ukrainą? tak bardziej na zachód?
 
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2006-11-07, 00:56   

już chyba był taki temat i nie ma problemu z wjazdem, jedynie co to nie zarejestrujesz już w D motocykla 2T, ale chyba nie w tym celu jedziesz ;)
 
 
     
PM2Z 
Zlotowicz


Motocykl: Yamaha Diversion
Wiek: 42
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-20, 09:44   

tak odnośnie wolnej jazdy i haseł 'po co się spieszyć"
moje doświadczenia są takie, że (zwłaszcza na autostradach, ale nie tylko) jak się pomyka wolniej niż inni kierowcy i jest duży ruch, to się wszyscy wpychają tobie na hama. miałem nieprzyjemne sytuacje, gdy przy ponad 100 km/h przykleiły się do mnie dwie ciężarówki, jedna z prawej, druga z lewej zostawiając mi przy tym niepokojąco mało miejsca (tak się jeździ w Turcji).
i powiedzcie mi teraz gdzie tu przyjemność i gdzie bezpieczeństwo wolnej jazdy? pamiętajcie, że na dalekich traskach takie odcinki zdażają się bardzo często :-(
_________________
Najdłuższa traska na MZ? 6516 km - wspaniały motocykl!
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-11-20, 15:13   

no i właśnie w przypadku podróżowania motcyklami typu MZ gdzie prętkosc przelotowa to 80km/h trzeba mieć dużo czasu np wakacje a nie urlop gdzie trzeba zdążyć wrócić na wyznaczony dzień, i to pozwala omijać autostrady i jechać bocznymi drogami a nawet tłuc się przez wioski. Co jak co ale w tedy zobaczy się dużo więcej i jazda po łukach jest przyjemna. Tylko że trzeba mieć wtedy siano na wache i czas na zwiedzanie kraju "od zaplecza"
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
NaczelnyFilozof 


Motocykl: CZ 350 '83
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 25
Skąd: Jeleśnia
Wysłany: 2007-02-22, 21:01   Re: cezetą na ukrainę

Rof napisał/a:
http://www.nf.net24.biz.pl/www2006/glownar.htm



Dobry tekst :mrgreen: Fajna wyprawa :lol:

No dobra :mrgreen: Dziekuje Państwu za miłe komentarze. :mrgreen:

Czemu 70 km/h? Ja nie lubie szybko jeździć. Nie ma to jak dostojnie się turlać...
3500 obr/min? To dla mnie czerowne pole obrotomierza...
Dlaczego co kilka dni dłubałem zapłon? Łożysko wału miało luz delikatny. Obecnie wał w regeneracji...

Pozdrowienia dla MZ Clubu Polska przesyła Naczelny Filozof :mrgreen:
2T power z Wami!
_________________
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]
 
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2007-02-22, 22:27   

o i nawet autor tekstu sie znalazł :D

witaj!!
 
 
     
Mieczko$ 


Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 756
Skąd: Ełk
Wysłany: 2007-02-22, 23:19   

ba co CZ na Ukraine to wyczyn, ale u mnie na osiedlu jest ziomek co pojechał rowerem (Ukrainą <lol2>) do Warszawy:D
_________________

 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-02-23, 11:02   

Naczelny filozof- obił mi sie ten nick o oczy gdzieś;|

Co do 3500-czerowne pole na obrotomierzu nie za rozwaznie kolego, Cz powinna trzymac przynajmniej te 4000 inaczej łozsyka moga padac w trybie ekspresowym.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
NaczelnyFilozof 


Motocykl: CZ 350 '83
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 25
Skąd: Jeleśnia
Wysłany: 2007-02-23, 19:48   

hubertbaran napisał/a:
Co do 3500-czerowne pole na obrotomierzu nie za rozwaznie kolego, Cz powinna trzymac przynajmniej te 4000 inaczej łozsyka moga padac w trybie ekspresowym.


Wszystko jest chyba kwestią jak człowiek jeździ "emerycko". W mym silniku przeturlałem się w sezonie (mój pierwszy) ok 75oo km. Obecnie montuje silnik CZ 12V. Więc stary rozkręciłem na części. Moja emerycka jazda nie rozwaliła chińskich korbowodów. Luzy na boki minimalne. Awaria łożyska wału od prądnicy wynikła z niewłaściwej regeneracji wału przez poprzedniego właściciela. Czop wału był za luźny w łożysku.
_________________
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-03-03, 20:05   

no jak by maiły być luzy po 7500km to juz by był wstyd! pozatym tu nie o luz sie rozbija tylko tzw. zmeczenie materiału, korba nagle zacznie sie wyłuszczac i wtedy dopiero bedzie masakra. Dalczego niechesz silnika od TS?
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
bartoszef 
Zlotowicz


Motocykl: Kawasaki GPZ 500s
Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 81
Skąd: Częstochowa/Kokawa
Wysłany: 2007-03-05, 11:18   

coś ta stronka nie chula :roll: a z checia bym sobie opis przeczytal :smile:
_________________
MZ CLUB POLSKA - brygada Częstochowska
 
 
     
William 
Zlotowicz
Mnich


Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1283
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-03-05, 18:04   

bartoszef napisał/a:
coś ta stronka nie chula :roll: a z checia bym sobie opis przeczytal :smile:

http://www.naczelnyfilozo...006/glownar.htm
_________________
http://mnich777.blogspot.com/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14